pusilus Skrevet 17. november 2009 #641 Skrevet 17. november 2009 hurra for uttak i januar Tenk når du har uttak er jeg ferdig med lapen Kos de på strikkekveld
Gjest Invicta Skrevet 17. november 2009 #642 Skrevet 17. november 2009 Hyler litt jeg også! :bolledeig: Uttak i januar allerede :D Det er jo kjempeflott
Lucky? Skrevet 17. november 2009 #643 Skrevet 17. november 2009 Så gode nyheter da!! Er jo ikke så lenge til det er januar, ukene raser jo av sted! Så moro
Devilina Skrevet 17. november 2009 #644 Skrevet 17. november 2009 Innom å legger igjen noen spor og får deg samtidig opp på lista mi for spraystart snart og utak i januar... ting går fortere enn man tror
honning Skrevet 18. november 2009 Forfatter #645 Skrevet 18. november 2009 Så koselig å få så mange hurra-hilsener Hei Pusilus Ja tenk, nå kan vi se fram til januar begge to (etter lapen selvfølgelig) Strikkekvelden ble koselig i går. Deilig å komme seg ut med venner Hei Invicta! Ja, uttak i januar er jo fansastisk Hei Lucky Ukene raser avsted framover nå ja, så plutselig er vi midt oppi alt Så koselig du ville innom og hilse på, Devilina Skal legge deg til på lista mi jeg også Det blir godt å komme igang så kjapt, og håper bare at reisen ikke blir så altfor lang Bare to dager igjen til helg nå, og humøret veldig veldig bra
Tinio Skrevet 18. november 2009 #646 Skrevet 18. november 2009 Så utrolig bra honning! Nå blir det fart på sakene, håper tiden går fort fremmover mot januar. Men det gjør det nok, med jul og travle tider! Så spennende!
Mayami Skrevet 18. november 2009 #647 Skrevet 18. november 2009 Hei Honning!! En stund siden jeg var innom her ser jeg... Bra det går unna med dere - det er på tide at det blir deres tur også!! Spennende med IVF og sånn, gleder meg til å følge med dere på det! Vi har jo bestemt oss for å droppe IVF i denne omgang (til gyn sin store fortvilelse), men forstår godt at dere vil det!
dreia Skrevet 18. november 2009 #648 Skrevet 18. november 2009 Snart helg, gode nyheter og snart IVF-oppstart. Herlig!
honning Skrevet 18. november 2009 Forfatter #649 Skrevet 18. november 2009 Så utrolig bra honning! Nå blir det fart på sakene, håper tiden går fort fremmover mot januar. Men det gjør det nok, med jul og travle tider! Så spennende! Ja jeg tror faktisk selv at tida kommer til å gå fort framover nå. Det er mye å tenke på og ordne i tida fram mot jul, og jeg tenker at da får jeg nyte et glass vin innimellom framover og håpe at det blir lenge til neste gang til Tinio Hei Honning!! En stund siden jeg var innom her ser jeg... Bra det går unna med dere - det er på tide at det blir deres tur også!! Spennende med IVF og sånn, gleder meg til å følge med dere på det! Vi har jo bestemt oss for å droppe IVF i denne omgang (til gyn sin store fortvilelse), men forstår godt at dere vil det! Hei Mayami! Du har masse å tenke på for tida, så det må jo være deilig med en KG-pause Forstår godt dere dropper ivf i denne omgangen siden det snart er fosterbarn på vei! Dere har masse å se fram til der! Nå ser vi veldig fram mot ivf her, og håper å lykkes med det Snart helg, gode nyheter og snart IVF-oppstart. Herlig! Ja her er det gode nyheter nå, og bare å nyte livet! Jeg har vært så trøtt i hele dag, at jeg tror jeg får prøve å komme meg tidlig i seng i dag. Har strikka litt og kost meg med te i kveld. Snart er det senga, og den er jeg utrolig glad i. Det er så deilig å legge seg under dyna og slappe av/sove (er alene hjemme akkurat nå, så det blir ikke noe på meg heller ) God natt, jenter!
honning Skrevet 19. november 2009 Forfatter #651 Skrevet 19. november 2009 Håper du har hatt en fin dag Takk, Lucky! Dagen har vært fin. Var en ganske bra dag på jobb igrunn, og har ikke gjort så mye etter jobb.. Lurer litt på hvor dagen har blitt av Nå er det bare en dag til helg!
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2009 #653 Skrevet 20. november 2009 (endret) Da fikk jeg somlet meg inn til deg jeg også. Vil bare litt sammen med de andre for uttak i januar! Så utrolig spennende! selv om jeg føler med deg for den hersens nesesprayen i 5 hele uker... :dåne: Håper uansett at du ikke merker så mye til den. For meg er det egentlig det å sprute noe opp i nesa som er verst. Jeg ville heller tatt sprøyter disse to ukene for å si det slik... Ha en strålende fredag og en fantastisk helg! Endret 20. november 2009 av ^^Belle^^
honning Skrevet 20. november 2009 Forfatter #654 Skrevet 20. november 2009 Innom med en liten torsdags Fredags tilbake til pusilus Da fikk jeg somlet meg inn til deg jeg også. Vil bare litt sammen med de andre for uttak i januar! Så utrolig spennende! selv om jeg føler med deg for den hersens nesesprayen i 5 hele uker... :dåne: Håper uansett at du ikke merker så mye til den. For meg er det egentlig det å sprute noe opp i nesa som er verst. Jeg ville heller tatt sprøyter disse to ukene for å si det slik... Ha en strålende fredag og en fantastisk helg! Hei ^^Belle^^! Koselig du tok turen innom Ja, jeg håper virkelig at jeg ikke blir et troll i de ukene jeg skal ta nesesprayen Jeg gruer meg ikke til selve sprayen, men mer for bivirkningene, for jeg er ikke vant til å være noe hormonell og hissig av meg. Får håpe de 5 ukene går fort Ha ei fantastisk helg du også! Ja nå er det endelig helg etter en veldig travel dag på jobb. Har småjobba litt etter at jeg kom hjem fra jobb, men nå har jeg lukka ned alt som heter jobb, skal snart legge fra meg PCen og se på gullrekka. Jeg er alene hjemme i kveld, og har fyra i peisen og koser meg. Får snart finne fram strikketøyet også tenker jeg Ha ei flott helg alle sammen!!
Happy Feet Skrevet 20. november 2009 #655 Skrevet 20. november 2009 Endelig helg! Håper du får en super helg, honning! Gode til deg!
pusilus Skrevet 20. november 2009 #656 Skrevet 20. november 2009 God helg Koser meg hjemme alene i kveld jeg også, pysjen er allerede på og hobbystesjet ligger over alt
Lucky? Skrevet 20. november 2009 #657 Skrevet 20. november 2009 Endelig helg ja Deilig med rolig hjemme alene kveld, har det jeg også Har jo klumpen her da, men han sover Kos deg i kveld
honning Skrevet 22. november 2009 Forfatter #659 Skrevet 22. november 2009 Håper dere også har ei flott helg Happy Feet, pusilus, Lucky og Invicta! Jeg kosa meg med gullrekka og strikketøyet mitt på fredag, og er faktisk snart ferdig med babylua jeg holder på med. I går var vi på kafe med en kamerat av oss, og på kvelden var vi på en utrolig bra konsert Nå har akkurat mensen kommet her, og jeg har vondt i magen. Det er så skjelden jeg har vondt i magen når jeg har mensen (merkelig nok siden jeg har endo), og syns fryktelig synd på megselv når jeg først får litt vondt Egentlig så syns jeg jo mye mer synd på alle som har så vondt i magen hver gang de har mensen... Det blei seint i går, og sov leeenge i dag, så nå står kjære og lager omelett til frokost. Namme... Får kanskje gå og dekke på bordet
Redbird Skrevet 22. november 2009 #660 Skrevet 22. november 2009 *Kose istykker honning'en!* Koooos deg med omelett og ha en rolig og god søndag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå