honning Skrevet 16. november 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 16. november 2009 Bare to dager igjen Kose deg med strikking av babylue Hei Invicta Nå er det bare en dag igjen Det er koselig å strikke babylue ja. Er over halvveis nå tror jeg - går seint med meg som er nybegynner Så bra at er bedre når det er litt mer avslapping i heimen I etterkant av utredningstimen vår kjente jeg selv at jeg faktisk hadde stresset litt med det Nå er det ikke et fnugg av stress Nå bare koser vi oss Ikke lenge til samtale nå Så spent på deres vegne Hei Pusilus var bra før også, men enda bedre nå ja. Merker at det blir på en helt annen måte, og det gjør godt Bra å høre at det ikke er et fnugg av stress hos dere, så håper jeg du snart får brev i posten! Merkelig at det plutselig bare er en dag igjen til samtalen nå ja. I kveld må vi bare fylle ut skjema som vi skal ha med oss, og finne fram et bilde av oss å ta med (skal de henge oss opp på veggen tro? ), så er vi klare! Nå har jeg fått meldt meg på til spinningtime til i kveld, så da må jeg komme meg på trening også. Det blir deilig å få trena litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. november 2009 #622 Del Skrevet 16. november 2009 Nå har jeg fått meldt meg på til spinningtime til i kveld, så da må jeg komme meg på trening også. Det blir deilig å få trena litt igjen Så flink du er Bare en dag igjen til samtalen ja, spennende! Kos deg i kveld med trening og klargjøring av skjema Masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. november 2009 #623 Del Skrevet 16. november 2009 Tenk i morgen er det Blir spennende. Lykke til honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. november 2009 #624 Del Skrevet 16. november 2009 Åh, så spennende! Masse lykke til i morgen. Godt å lese at du har det så bra om dagen! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. november 2009 Forfatter #625 Del Skrevet 16. november 2009 Så flink du er Bare en dag igjen til samtalen ja, spennende! Kos deg i kveld med trening og klargjøring av skjema Masse lykke til i morgen Hei Lucky! Nå har jeg vært flink og trena ja. Det var deilig - og hardt. Nå må jeg bare komme inn i en god trenerytme, så er jeg skikkelig igang igjen. Man føler seg jo så mye bedre da. Takk for lykkeønskninger Tenk i morgen er det Blir spennende. Lykke til honning Tusen takk, pusilus Utrolig spennende dette ja Åh, så spennende! Masse lykke til i morgen. Godt å lese at du har det så bra om dagen! Ha en fin kveld! Takk for det, Happy feet Ja, humøret mitt stiger i takt med at jeg er ferdig med lap, slipper å stresse med prøving, og i tillegg så har jo den samtalen vært innenfor rekkevidde i det siste. Nå håper jeg bare at jeg ikke har maks uflaks med ivf, det fortjener jeg ikke syns jeg Nå har jeg satt meg ned med en kopp chai-te, klementiner og litt chips-rester i bånn av skåla fra helga. Og så får jeg finne fram skjemaet som skal fylles ut og se om jeg finner et normalt bilde av meg og mannen. Vi har egentlig ikke så veldig mange bilder av oss sammen, for jeg er som regel bak kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. november 2009 #626 Del Skrevet 16. november 2009 Så koselig med babyhuestrikking. Det sit eg også med. Lykke til i morgon! Håpar de får komma i gong med IVF raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 16. november 2009 #627 Del Skrevet 16. november 2009 Stakk innom for å snoke litt jeg! Åå, er det samtale i morgen? Så spennende! Masse lykke til i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. november 2009 Forfatter #628 Del Skrevet 16. november 2009 Så koselig med babyhuestrikking. Det sit eg også med. Lykke til i morgon! Håpar de får komma i gong med IVF raskt. Takk for det, dreia Kan tenke meg at du har strikka masse fint. Strikker du mye gaver? Ei på jobben strikker og selger masse også - dit tror jeg aldri at jeg kommer :gjeiper: Stakk innom for å snoke litt jeg! Åå, er det samtale i morgen? Så spennende! Masse lykke til i hvertfall! Koselig at du vil snoke hos meg, Tinio Og takk for lykkeønskning! I morgen er det samtale ja. Tida går jo fort også (men iblant går den jo fryktelig seint som prøver). Nå er skjemaet nesten helt fyllt ut, men jeg kunne ikke helt finne bilder... Tror jeg må gå på bildejakt før jeg legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. november 2009 #629 Del Skrevet 16. november 2009 Takk for det, dreia Kan tenke meg at du har strikka masse fint. Strikker du mye gaver? Ei på jobben strikker og selger masse også - dit tror jeg aldri at jeg kommer :gjeiper: Til salg av strikketøy kjem nok eg heller aldri. Det er stort sett gaver det går i nå. Men eg gleder meg til å kunna strikka til vår eigen lille skatt. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. november 2009 #630 Del Skrevet 16. november 2009 Bildejakt, kanskje jeg skal begynne med det allerede nå :klø: Ikke lett å finne et ok bilde med både meg og kjære på Håper du finner bilde Honning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. november 2009 #631 Del Skrevet 16. november 2009 Bilde? Me måtte ikkje komma med bilde av oss sjølve? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 16. november 2009 #632 Del Skrevet 16. november 2009 Lykke til honning!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. november 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 17. november 2009 Til salg av strikketøy kjem nok eg heller aldri. Det er stort sett gaver det går i nå. Men eg gleder meg til å kunna strikka til vår eigen lille skatt. :rødme: Åh ja, tenk å kunne strikke til sin egen lille skatt :rødme: Bildejakt, kanskje jeg skal begynne med det allerede nå :klø: Ikke lett å finne et ok bilde med både meg og kjære på Håper du finner bilde Honning. Jeg fant et bilde av oss fra en ferie som såg greit nok ut Bilde? Me måtte ikkje komma med bilde av oss sjølve? :klø: Ja jeg forstår ikke heller helt hva de skal ha bilde av oss for :gjeiper: Lykke til honning!!! :duskedame: Tusen takk, Invicta! Nå er jeg så spent, så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 17. november 2009 #634 Del Skrevet 17. november 2009 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. november 2009 Forfatter #635 Del Skrevet 17. november 2009 Lykke til i dag Takk for det, Rosa76 Nå har jeg akkurat kommet hjem igjen (jobber hjemme i dag), og jeg er så glad, så glad Begynner med nesespray ca 20 dager uti neste PP og skal ha uttak i slutten av januar Føler at resten av arbeidsdagen ikke kommer til å bli så veldig effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. november 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 17. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. november 2009 #637 Del Skrevet 17. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. november 2009 Forfatter #638 Del Skrevet 17. november 2009 til Redbird Akkurat det jeg har lyst til å gjøre nå: danse og rope gledeshyl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. november 2009 #639 Del Skrevet 17. november 2009 Åh, så fantastisk å lese! Nakkehårene reiser seg og øynene blir blanke. Dette fortjener dere så utrolig masse! Jeg er så glad på deres vegne! Hurraaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. november 2009 Forfatter #640 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Åh, så fantastisk å lese! Nakkehårene reiser seg og øynene blir blanke. Dette fortjener dere så utrolig masse! Jeg er så glad på deres vegne! Hurraaaa! Ååååh, du er så søt Happy Feet Vi fikk en dårlig nyhet også i ettermiddag, og jeg ble ganske så sinna og lei meg, så det la en stor demper på kvelden. Men det kommer seg nå, og humøret er litt stigende igjen, og det skal ordne seg igjen!! (Har forklart det i bloggen) Jeg skal på strikkekveld til ei venninne om litt, så det blir bra. Da skal jeg kose meg igjen Endret 17. november 2009 av honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå