honning Skrevet 12. november 2009 Forfatter #601 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde kommet til å styre unna Egypt nygravid eller ei Kanariøyene er nok tryggere bakteriemessig sett, da en mindre prosentandel får magetrøbbel der Det er nok lurt å holde seg unna Egypt uansett ja. Ser ikke helt for meg at jeg er nygravid i påska allerede uansett, men det er greit å være bedre føre var. Jeg er egentlig ikke så nøye på det med bakteriefloraer og har vært i mye ulike land før uten å bli dårlig i magen, men det er greit å holde seg til det trygge Får søke litt mer på det i kveld tenker jeg Så kjekt med bokklubb, skulle ønske de hadde sånt her elsker å lese Enda en dag nærmere samtale på fertilitetsklinikken Det blir spennende fremover dette Ha en fin dag Bokklubb er veldig morro ja. Var bare vår 2.gang i går, så nå skal vi snart igang med å lese vår andre bok. Da ble det Graham Greene som jeg ikke har lest noe av før, så det blir morro. Nå er jeg en dag nærmere ja Og så er det bare en dag til helg, og helga går jo fort, og plutselig så er det tirsdag! Her har vi hatt problemer med nettverket vårt på jobb i formiddag, og jeg er rimelig avhengig av internett med min jobb, så det ble et par timer med sløving på begynnelsen av dagen i dag. Flaks at jeg hadde med meg strikketøyet, så jeg fikk faktisk hjelp til å komme igang skikkelig med ei babylue, og tror jeg skal klare å fortsette litt videre selv i kveld faktisk
pusilus Skrevet 12. november 2009 #602 Skrevet 12. november 2009 Bare innom og snoker litt Håper du får en fin dag
Lucky? Skrevet 12. november 2009 #603 Skrevet 12. november 2009 Deilig med rolige morgener da Vanskelig lue du strikker eller? Ha en super torsdag
honning Skrevet 12. november 2009 Forfatter #604 Skrevet 12. november 2009 Bare innom og snoker litt Håper du får en fin dag Bare snok ivei, pusilus Håper du har en fin dag du også Deilig med rolige morgener da Vanskelig lue du strikker eller? Ha en super torsdag Ja det gjorde godt med en rolig start på dagen i dag, for jeg var nokså utslitt etter en hektisk dag på jobben i går. Selv så syns jeg at lua jeg har begynt på nå er vanskelig ja. Hehe. Har lært meg litt nye ting innen "strikkefaget" om den i dag. Her er link: http://www.garnstudio.com/drops/mag/b18/1/1-2.jpg. Tenkte jeg skulle begynne på skjerfet etterpå. Aller mest så kunne jeg ha tenka meg den ungen der da Utrolig herlig unge! Nå sitter jeg og venter på å bli henta på jobb hvert øyeblikk, så er det hjem og ha pannekaker til middag. Namm
Lucky? Skrevet 12. november 2009 #605 Skrevet 12. november 2009 Aller mest så kunne jeg ha tenka meg den ungen der da Utrolig herlig unge! Ja det hadde vært noe :rødme: Kjempefint sett da Hvilken farge strikker du i? Pannekaker Det er det leeenge siden jeg har spist...
honning Skrevet 12. november 2009 Forfatter #606 Skrevet 12. november 2009 Hei Lucky! Jeg strikker i en lysebrun farge, og har kjøpt inn lyst garn til å hekle kanter rundt med. Må bare lære meg å hekle også... Så det er ikke så langt unna fargene som vises på bildet. Lærer meg mye håndarbeid for tida, og føler meg som ei skikkelig husmor. Hihi. Var lenge siden vi hadde hatt pannekaker her også nå, så jeg gleder meg skikkelig. Mannen er i full gang med middagslaginga, og jeg sitter på sofaen og sløver (vasker klær og litt sånn også innimellom da). Blir en sein men god middag I kveld føler jeg for ei glad-liste igjen: *Hatt en noenlunde rolig dag på jobb i dag og er på vei til å komme litt ajour* :gjeiper: *Pannekaker til middag* *Skal sitte alene hjemme og strikke, drikke te og ha ost og kjeks i kveld* *Gleder meg til besøk av gode venner i helga* *Lært meg nye strikke-ting i dag* *Kun 5 dager igjen til samtalen med fertilitetsklinikken* *Elsker mannen min* :rødme: *Livet her borte blir heldigvis nokså sosialt etterhvert - har bodd her i 4 1/2 år nå, og er glad for å få flere egne venner*
Lucky? Skrevet 12. november 2009 #607 Skrevet 12. november 2009 *Livet her borte blir heldigvis nokså sosialt etterhvert - har bodd her i 4 1/2 år nå, og er glad for å få flere egne venner* Så godt å høre Ikke lett å komme til en ny plass og bli kjent med nye mennesker vil jeg tro... Godt med "egne" venner Kan ikke hekle jeg heller...har prøvd meg litt, men ikke akkurat dreven på det Men har veldig lyst til å lære meg det da Ha en fin kveld med ost, kjeks og strikking
honning Skrevet 12. november 2009 Forfatter #608 Skrevet 12. november 2009 Det er ikke lett å komme til en ny plass uten kjente nei, og hvertfall ikke når jeg ikke hadde jobb når jeg flytta hit engang. Tar veldig lang tid å bli kjent med folk, og stusselig å bare henge på mannens venner hele tida. Er viktig å ha et eget liv også Jeg har aldri prøvt å hekle engang, så det blir spennende å se om jeg får det til Her ble det kakebaking etter middagen (skal ha med på jobb i morgen), og nå har jeg akkurat snakka med far i telefonen lenge (er ikke ofte han er i skravlehumør ) og satt meg ned med teen, osten og kjeksen. Får finne fram strikket samtidig som Hellstrøm står på her også, så har jeg en fin kveld Jeg lurer iblant på om de som er med på Hellstrøm aldri har sett på programmet selv, for det er jo så ofte det samme som går igjen og igjen.... :gjeiper:
pusilus Skrevet 12. november 2009 #609 Skrevet 12. november 2009 Hekling er lett som bare det Koselig med en far som er i skravlehumør da God fredag Du honning, hvor lenge måtte du holde deg i ro etter lapen? Lurer på hvor lenge jeg må holde meg unna styrketrening *treningsnarkoman*
honning Skrevet 12. november 2009 Forfatter #610 Skrevet 12. november 2009 Hekling er lett som bare det Koselig med en far som er i skravlehumør da God fredag Du honning, hvor lenge måtte du holde deg i ro etter lapen? Lurer på hvor lenge jeg må holde meg unna styrketrening *treningsnarkoman* Godt å høre at hekling er lett. Da er det kanskje håp Jeg måtte ikke holde meg lenge i ro etter lapen. Lapen var en onsdag og jeg fikk beskjed om å ikke trene resten av den uka. Jeg syns det var greit å holde meg noenlunde i ro et par dager ekstra, pga at mandagen etter lapen hadde jeg veldig mye luft i magen (jobba hjemmefra den dagen). Så jeg vil si ca ei ukes tid, og det er ikke ille syns jeg Nå måtte jeg akkurat legge fra meg strikketøyet mitt her. Plutselig gikk tida så fort. Får komme meg i seng, så er det freddan!! :søvn:
Ananan Skrevet 13. november 2009 #611 Skrevet 13. november 2009 FREDAG Du var altså bare borte fra jobb i 3 dager etter lap'en? Det var jo absolutt ikke dårlig, jeg fikk beskjed om at jeg ville bli sykemeldt i 10-14 dager Jeg tror jeg heller går for din måte God helg
honning Skrevet 13. november 2009 Forfatter #612 Skrevet 13. november 2009 FREDAG Du var altså bare borte fra jobb i 3 dager etter lap'en? Det var jo absolutt ikke dårlig, jeg fikk beskjed om at jeg ville bli sykemeldt i 10-14 dager Jeg tror jeg heller går for din måte God helg Jippi for fredag ja!! Bare litt over en time igjen nå.... Jeg var bare borte 3 dager totalt med lapen ja. Hadde fått beskjed på forhånd at jeg kom til å være sykemeldt i ei uke, men det ble bare ut uka likevel, og det var veldig greit syns jeg Gå for min måte du Ha ei flott helg du også
Gjest Invicta Skrevet 13. november 2009 #615 Skrevet 13. november 2009 Endelig fredag Ha en strålende helg honning!
honning Skrevet 15. november 2009 Forfatter #616 Skrevet 15. november 2009 Håper dere har hatt ei fin helg også Lucky, Happy Feet og Invicta Besøket vårt dro for 2-3 timer siden, så nå er det fred og ro i huset igjen. Etter ei helg med en familie på 4 på besøk så merker jeg at jeg kommer til å bli ei streng mor en dag Min kjære og jeg er vel ikke helt enig i den barneoppdragelsen til våre venner.. Vi har hatt ei fin helg uansett da. 2 dager igjen til samtale
Happy Feet Skrevet 15. november 2009 #617 Skrevet 15. november 2009 Hurra for to dager igjen til samtale!
honning Skrevet 15. november 2009 Forfatter #618 Skrevet 15. november 2009 Hurra for to dager igjen til samtale! Jaaaa tilbake til deg også, vennen! Jeg må forresten si at humøret mitt er på topp for tida, og er også enda bedre siden jeg(/vi) slapper mye mer av. Det gjør godt å ikke prøve for en gangs skyld. I morgen skal jeg komme meg igang med trening igjen også (aaaalt for lenge siden sist), og tirsdag er det strikkekveld hos ei venninne Nå skal jeg surfe litt mer på sydenturer til påska, og så er det mer strikking på babylue. Ha en fin kveld til dere som stikker innom
Gjest Invicta Skrevet 15. november 2009 #619 Skrevet 15. november 2009 Bare to dager igjen Kose deg med strikking av babylue
pusilus Skrevet 15. november 2009 #620 Skrevet 15. november 2009 Så bra at er bedre når det er litt mer avslapping i heimen I etterkant av utredningstimen vår kjente jeg selv at jeg faktisk hadde stresset litt med det Nå er det ikke et fnugg av stress Nå bare koser vi oss Ikke lenge til samtale nå Så spent på deres vegne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå