dreia Skrevet 13. oktober 2009 #481 Skrevet 13. oktober 2009 Haha, du sier også "hue" ja. Her borte ler de bare av meg når jeg sier det og ikke lue;) Nei, eg seier vel egentlig "hua". Kan tru dei hadde ledd av meg då. Eg trudde ikkje det var lov å skriva lue, berre hue, på nynorsk, så eg måtte sjekka i ordboka. Og jammen er det visst lov. *notere seg* Så irriterande at den tanta ikkje veit å oppføra seg. Eller, for at det er ein veldig god grunn til fråværet hennar.
Lucky? Skrevet 13. oktober 2009 #482 Skrevet 13. oktober 2009 Har du tatt en test da? *spennende* Håper ting ordner seg slik at du får lap dersom du ikke er gravid Kjedelig å måtte utsette den pga sen mens i allefall Ha en fortsatt fin kveld
honning Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #483 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Nei, eg seier vel egentlig "hua". Kan tru dei hadde ledd av meg då. Eg trudde ikkje det var lov å skriva lue, berre hue, på nynorsk, så eg måtte sjekka i ordboka. Og jammen er det visst lov. *notere seg* Så irriterande at den tanta ikkje veit å oppføra seg. Eller, for at det er ein veldig god grunn til fråværet hennar. Det er vel egentlig "hua" jeg også sier ja Takk for at du ber til høyere makter for meg Har du tatt en test da? *spennende* Håper ting ordner seg slik at du får lap dersom du ikke er gravid Kjedelig å måtte utsette den pga sen mens i allefall Ha en fortsatt fin kveld Jeg har ikke tatt test enda nei. Jeg har litt testskrekk når det gjelder graviditetstester, for jeg har så lite lyst å bli skuffa. Så i stedet så piner jeg meg gjennom flere dagers venting... Det er nok ikke akkurat lurere det, men... Men to dager til nå, så MÅ jeg ta en test om ikke mensen har kommet, for da må jeg kanskje ringe til sykehuset og høre hvordan jeg skal gjøre det om testen er negativ. Er kjedelig å utsette lap pga for sen mens ja Endret 14. oktober 2009 av honning
pusilus Skrevet 14. oktober 2009 #484 Skrevet 14. oktober 2009 Det heter jo hue Bare så dumt at det de legger en annen mening i det ordet her i denne landsdelen Håper virkelig du slipper å utestte lapen honning, hvis det ikke er en veldig god grunn til det
honning Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #485 Skrevet 14. oktober 2009 Happy Feet er gravid!! For en god nyhet å komme inn her til nå i kveld Det heter jo hue Bare så dumt at det de legger en annen mening i det ordet her i denne landsdelen Håper virkelig du slipper å utestte lapen honning, hvis det ikke er en veldig god grunn til det Takk, Pusilus. Får håpe jeg slipper utsettelse av lap nå ja... Hadde vært så godt å få det overstått Løper på do hele tida, og ble litt grepet i øyeblikket her og har lyst å ta en test jeg også, men vet ikke helt om jeg tør... Eneste "symptomet" jeg har hatt de siste dagene er at jeg får en rar smak (metallsmak?) i munnen etter hver gang jeg spiser sjokolade. Det står ei skål med sjokolade på kontoret som jeg ikke klarer å holde meg unna, men den smaken etterpå er ikke noe særs altså... Hm... Teste eller ikke? Jeg bør vel egentlig vente til freddan.. :gjeiper:
Gjest Invicta Skrevet 14. oktober 2009 #486 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg også sier hua! Hvordan går det? Ingen mens enda? Fy fader så kjipt da, nesten så at den vet du skal noe viktig, og derfor tenker at "nå skal jeg komme for sent sånn at honning ikke kommer seg til lap" Den tanta! Jeg tror at enten er du gravid eller så kommer mensen nå sånn at du rekker lapen
honning Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #487 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg også sier hua! Hvordan går det? Ingen mens enda? Fy fader så kjipt da, nesten så at den vet du skal noe viktig, og derfor tenker at "nå skal jeg komme for sent sånn at honning ikke kommer seg til lap" Den tanta! Jeg tror at enten er du gravid eller så kommer mensen nå sånn at du rekker lapen Hehehe, mange av oss som sier "hua" her. Godt å høre Jeg tok en test akkurat, for jeg klarte ikke å vente lenger, men burde nok heller ha venta ja. Den var klart negativ som forventa. Men ÅÅÅH så teit at jeg kanskje må forskyve lap'en på grunn av det. Håper alt jeg kan at mensen kommer i morra. Jeg vil bare ha det overstått nå Håper det stemmer som du sier Invicta IKM er jo tydeligvis ikke her enda, så det er enda litt sjanse for begge deler nå. *Minne meg på å tenke positivt* Nei nå får jeg vel ordne litt her hjemme til det kommer besøk til helga. Det gleder jeg meg hvertfall masse til uansett. Bør egentlig komme meg på trening også, men det er utrolig tiltak for tida. Jeg syns det er såå deilig etterpå hver gang, men kommer meg bare ikke avgårde. Latskapen lenge leve....
Mayami Skrevet 14. oktober 2009 #488 Skrevet 14. oktober 2009 for negativ test og usedvanlig treg og tungvind Det er jo veldig typisk at hun oppfører seg ufyselig akkurat nå, liksom... Det høres ut som om du trenger en treningsvenn! Jeg har en treningsvenn som drar meg ut av godstolen opptil flere ganger i uka. Men alene greier jeg det sjelden.. Jeg har hørt at det tar en mnd å bli kvitt en uvane (muligens unntatt røyking o.l), så satser på at det er det samme med å legge seg til en vane! Lap ødela for mine treningsvaner, for jeg fikk treningsforbud i en mnd.. Når er det du har time til lap?
Blåmor Skrevet 15. oktober 2009 #489 Skrevet 15. oktober 2009 Så dumt med negativ test! Kjenner den følelsen med ikke ha lyst til å teste, for da slipper man i alle fall den skuffelsen. Krysser fingrene for at mensen oppfører seg ordentlig nå, så du får tatt lap på avsatt dato. Noen ganger begriper jeg ikke hva kroppen driver med og hvorfor den skal tulle sånn... Høres ut som om du får en hyggelig helg med besøk, det blir nok toppers. Her er en til deg fordi du er søt og fordi det er torsdag, nesten fredag, ergo nesten helg!
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 #490 Skrevet 15. oktober 2009 Happy Feet er gravid!! For en god nyhet å komme inn her til nå i kveld Søta! Håper det går din vei snart også, honning. Så dumt med negativ test, men det er jo fortsatt håp, så jeg krysser fingrene. Krysser også fingrene for at du slipper å utette lap'en dersom det viser seg at du ikke er gravid. Kjedelig å måtte utsette den for ingen ting. Men, jeg krysser fingrene og håper at det spirer i honningmagen også.
Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 #491 Skrevet 15. oktober 2009 Så kjedelig med negativ test da Men jeg har liksom trua på deg denne mnd også jeg da Krysser alt jeg har for at tanta blir borte leeeenge denne gangen
honning Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #492 Skrevet 15. oktober 2009 for negativ test og usedvanlig treg og tungvind Det er jo veldig typisk at hun oppfører seg ufyselig akkurat nå, liksom... Det høres ut som om du trenger en treningsvenn! Jeg har en treningsvenn som drar meg ut av godstolen opptil flere ganger i uka. Men alene greier jeg det sjelden.. Jeg har hørt at det tar en mnd å bli kvitt en uvane (muligens unntatt røyking o.l), så satser på at det er det samme med å legge seg til en vane! Lap ødela for mine treningsvaner, for jeg fikk treningsforbud i en mnd.. Når er det du har time til lap? Typisk med ei tante som ikke vil oppføre seg akkurat nå ja. Akkurat nå så er det vel bare en ting som ville gjort meg mer glad enn å få mensen tror jeg Jeg har egentlig en treningsvenn, men vi har vært litt for sløve i det siste og ikke avtalt og trena sammen alltid. Men nå har jeg fått meg en treningsvenn til, så da må vi bare bli flinkere å avtale og gå på timer sammen. Uff, treningsforbud en hel måned etter lap? Det hadde jeg ikke så lyst å høre. Jaja, man må vel ofre litt... Jeg har time til lap på onsdag som kommer, så jeg trenger egentlig å få mensen i løpet av kvelden eller morgendagen Så dumt med negativ test! Kjenner den følelsen med ikke ha lyst til å teste, for da slipper man i alle fall den skuffelsen. Krysser fingrene for at mensen oppfører seg ordentlig nå, så du får tatt lap på avsatt dato. Noen ganger begriper jeg ikke hva kroppen driver med og hvorfor den skal tulle sånn... Høres ut som om du får en hyggelig helg med besøk, det blir nok toppers. Her er en til deg fordi du er søt og fordi det er torsdag, nesten fredag, ergo nesten helg! Så søt! Tusen takk for blomst, Blåmor Typisk at kroppen tuller når man minst har behov for sånn tulling. Helga med besøk blir kjempekoselig ja. Gleder meg masse masse, og ja, nå er det snart helg
honning Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #493 Skrevet 15. oktober 2009 Søta! Håper det går din vei snart også, honning. Så dumt med negativ test, men det er jo fortsatt håp, så jeg krysser fingrene. Krysser også fingrene for at du slipper å utette lap'en dersom det viser seg at du ikke er gravid. Kjedelig å måtte utsette den for ingen ting. Men, jeg krysser fingrene og håper at det spirer i honningmagen også. Takk for fingerkryssing, Happy Feet! Det er fortsatt håp ja, og spesielt for at jeg kan få mensen i løpet av kvelden eller morgendagen, så jeg har ikke gitt opp helt enda En spire i honningmagen hadde absolutt vært det beste :rødme: Så kjedelig med negativ test da Men jeg har liksom trua på deg denne mnd også jeg da Krysser alt jeg har for at tanta blir borte leeeenge denne gangen tilbake, Lucky! Godt å høre at du har trua, så kan du tru litt for meg Her har nok gravid-håpet forsvunnet, mens mensen-håpet gjenstår. Hehe.
pusilus Skrevet 15. oktober 2009 #494 Skrevet 15. oktober 2009 Innom med en Håper du får en fin helg med besøk
honning Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #496 Skrevet 16. oktober 2009 JIPPI!!! Nå kom mensen!!! Jeg har aldri noen gang stått og glisa når jeg har fått mensen
Redbird Skrevet 16. oktober 2009 #497 Skrevet 16. oktober 2009 Da får man litt for TR da, siden du gjør det!
pusilus Skrevet 16. oktober 2009 #498 Skrevet 16. oktober 2009 Da blir ikke lapen utsatt *løpe ut for å jobbe igjen *
Rosa76 Skrevet 16. oktober 2009 #499 Skrevet 16. oktober 2009 Hei, Tenkte det var høflig å si hei etter vært innom dagboken din flere ganger Så synd at det tar slik tid for å bli gravid for deg Bra TR kom så du slapp å utsette LAP. Men hva går egentlig lap ut på? Ha en fin dag
Gjest Invicta Skrevet 16. oktober 2009 #500 Skrevet 16. oktober 2009 JIPPI!!! Nå kom mensen!!! Jeg har aldri noen gang stått og glisa når jeg har fått mensen Jess! Gratulerer, må jeg vel nesten få lov til å si
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå