pusilus Skrevet 27. august 2009 #341 Del Skrevet 27. august 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 28. august 2009 #342 Del Skrevet 28. august 2009 Innom å hilser på litt på El, og for klaff på dette forsøket. Du vet, nærkontakt med små babyer skal visstnok hjelpe på de som er prøvere slik at de lykkes. Ønsker deg lykke til,og en fin fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. august 2009 #343 Del Skrevet 28. august 2009 God helg honning Ser ut som om du har masse fint å gjøre i helgen, så kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. august 2009 #344 Del Skrevet 28. august 2009 God helg og god tur hjem til foreldrene dine. Høres ut som du har en super helg i vente. Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 31. august 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Pusilus, Gaupa, Lucky og Happy Feet! Jeg hadde ei fin helg hjemme ja. Veldig koselig å treffe familie, venner og kjente igjen. Ei helg går bare så alt for fort... Den lille på 4 uker var utrolig herlig også, så jeg satser på at det du sier hjelper, Gaupa Nå er det mandag og regn, og nedtellinga starter til neste helg. Hehe. Man må jo alltid ha noe å se fram til! I går begynte jeg å se på ny tur. Har så lyst til å ta en tur noen dager i høst, men jeg vet at jeg ikke bør tenke på det engang, for vi brukte helt sykt mye penger i sommer. Er "litt" glad i å reise... Kunne godt tenke meg en storbyferie eller lignende i høst en gang. Får se om jeg finner noen gode tilbud og høre hva mannen sier... Nei nå er det lunsj her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. august 2009 #346 Del Skrevet 31. august 2009 Så bra du har kost deg masse i helgen En helg går så altfor fort ja, men godt det bare er fire dager til det er helg igjen Storbyferie er supert da, kunne tenkt meg det selv i løpet av høsten jeg.... bare vet ikke helt hvilken by ennå Hvor kunne du tenkt deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. september 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 1. september 2009 Så bra du har kost deg masse i helgen En helg går så altfor fort ja, men godt det bare er fire dager til det er helg igjen Storbyferie er supert da, kunne tenkt meg det selv i løpet av høsten jeg.... bare vet ikke helt hvilken by ennå Hvor kunne du tenkt deg da? Jeg vil egentlig over alt Akkurat nå tenker jeg på Dublin og Edinburgh, men om noen timer eller dager så skifter jeg favoritter kjenner jeg megselv rett I ettermiddag/kveld har vi vært innom noen lampebutikker for å se etter lampe til å ha på kjøkkenet. Ørk, det er vanskelig. Trenger lampe å ha i taket, og vil ikke ha spotteskinne lenger tror jeg (trafoen gikk på den vi har, så nå står vi i mørket for tida). Gjerne kom med tips! Tror jeg må innom forumet for hus og hage og titte litt og be om tips også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. september 2009 Forfatter #348 Del Skrevet 1. september 2009 I kveld har vi hengt opp et par rullegardiner som blei kjøpt for sikkert et halvt år siden... Og så spiste vi pannekaker, og nå ser vi på Engler og demoner (så jeg får snart få bort laptopen...). Var godt å endelig ha fått opp de rullegardinene. Ting tar tid her i heimen Sånn ellers så har jeg heldigvis ikke begynt symptomjakta her helt enda. IKM er et stykke unna. Puppene er veldig ømme for tida, men det er de ofte på denne tida av måneden. Det varierer bare hvor ømme de er. Jeg får vel kanskje følge med på filmen litt her igjen... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. september 2009 #349 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg vil egentlig over alt Akkurat nå tenker jeg på Dublin og Edinburgh, men om noen timer eller dager så skifter jeg favoritter kjenner jeg megselv rett Akkurat som meg, ønskereisemålene skifter fra dag til dag Lamper er vaaaaanskelig, vi har enda ikke fått opp noe ved spisestuekroken, det er vel tre å siden vi flyttet inn hit nå Trenger tips og råd selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. september 2009 #350 Del Skrevet 2. september 2009 Ikke lett å bestemme seg for hvor man vil dra nei...men likte Dublin jeg i allefall Lamper er ikke lett....vi har bare spotter i hele huset vi da, så ingen taklamper i denne heimen Godt å lese at det tar tid å få gjort ting hos andre også... her tar det virkelig tid å få hengt opp eller gjort noe...i allefall det som sambo skal gjøre Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. september 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 2. september 2009 Akkurat som meg, ønskereisemålene skifter fra dag til dag Lamper er vaaaaanskelig, vi har enda ikke fått opp noe ved spisestuekroken, det er vel tre å siden vi flyttet inn hit nå Trenger tips og råd selv Hehe, da er det ikke bare meg Vi trenger også ny lampe til spisestua, men det haster ikke like mye. Var ei spotteskinne der som ikke er noe fin som har vært der siden vi flytta inn. Nå har vi en spot igjen som fungerer, så når den også går så må vi ha ny lampe Jeg såg en lampe på skeidar i går som jeg fikk lyst å ha der da (ei stor hvit kule av et eller annet merkelig materiale som jeg ikke vet hva er...). Men lamper er vanskelig ja! Ikke lett å bestemme seg for hvor man vil dra nei...men likte Dublin jeg i allefall Lamper er ikke lett....vi har bare spotter i hele huset vi da, så ingen taklamper i denne heimen Godt å lese at det tar tid å få gjort ting hos andre også... her tar det virkelig tid å få hengt opp eller gjort noe...i allefall det som sambo skal gjøre Ha en super dag Dublin høres veldig bra ut ja, er litt gira på det for tida Her er det også tingene som mannen skal gjøre som spesielt pleier å ta tid, så da er de mannfolka våre ganske like sånn sett :gjeiper: Litt irriterende iblant. Har enda igjen å male litt på vindskibora og litt sånn på huset, og nå har det drøya så lenge at jeg har funnet ut at jeg må nekte å spille golf til det vi kommer noe videre der. Jeg er nok alt for snill ofte... Jeg får vel fortsette å jobbe litt her. Masse å gjøre, og hun ene på jobb stakk til jordmor for første gang nettopp (helddiggrisen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. september 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 3. september 2009 Nok en travel dag på jobb, men jeg skviser inn litt KG likevel I kveld skal mannen og jeg ut og spise og så på kino etterpå. Det er skjelden vi har en sånn date, så jeg gleder meg til det Ellers så er puppene mine mye mer ømme enn de pleier å være, og jeg holder på å bli gal fordi jeg er sikker på at det er kroppen min som holder meg for narr nok engang. Hehe Noen PP er de ømmere enn andre, så dette er nok bare en gang de er ømmere. Har hvertfall ikke troa på at jeg er gravid, og tør ikke å tenke tanken. Lurer bare megselv hver gang... :gjeiper: I går kveld fikk jeg tatt meg en tur på plantasjen og kjøpte meg litt lyng til å pynte med utfor inngangsdøra, rydda litt og styra ute og litt inne. Er godt å få gjort litt ting som jeg vanligvis bare tenker på at jeg burde ha gjort etter jobb, men i stedet så setter jeg meg bare ned i sofaen og slapper av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. september 2009 #353 Del Skrevet 3. september 2009 Håper dere får en flott date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. september 2009 #354 Del Skrevet 3. september 2009 Så koselig med middag og kino da, det er vi altfor dårlige på også... Koselig med lyng utenfor døren da, selvom jeg helst ville hatt masse sol og friske sommerblomster istedet Håper dere har hatt en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. september 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 3. september 2009 Håper dere får en flott date Takk pusilus, det ble en veldig bra date Filmen var ikke den beste, og vi og to andre var de eneste i hele salen Så koselig med middag og kino da, det er vi altfor dårlige på også... Koselig med lyng utenfor døren da, selvom jeg helst ville hatt masse sol og friske sommerblomster istedet Håper dere har hatt en fin kveld Takk Lucky, det ble en veldig vellykka kveld Sol og friske sommerblomster hadde absolutt vært det beste. Tror aldri jeg har vært så bleik en sommer før.. Men jeg prøver å tenke på at nå kommer stearinlystida, sitte inne under et teppe med ei bok og en kopp kakao, og se på at det er drittvær ute. Jeg syns det er litt deilig også, men helt klart ikke det samme som sol og sommer Nå er det leggetid, så jeg får prøve å stikke innom og oppdatere meg i andre dagbøker igjen i morgen. Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. september 2009 #356 Del Skrevet 3. september 2009 Elsker mørke høstkvelder med dårlig vær, hekling, en god kopp te og lydbok eller TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. september 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 4. september 2009 Elsker mørke høstkvelder med dårlig vær, hekling, en god kopp te og lydbok eller TV Hei Pusilus Ja det gjør jeg også. Er en god grunn til å bare sitte inne og ta det med ro Endelig helg etter nok ei stress uke Håper snart det roer seg litt ned på jobb, for det blir ikke så gøy når man aldri kommer ajour. Jaja, jeg har prøvt å lære meg å stresse litt mer ned og ikke tenke på jobb så mye på kveldstid, og prøver å ikke jobbe hjemmefra hver kveld som jeg gjorde ei stund. I kveld har jeg sittet i sofaen og lest bok, sett på TV, og nå tenker jeg å snart legge meg i senga og lese litt mer. Gleder meg allerede til å legge meg tidlig, og det skjer så alt for skjelden. I morgen så får mannen klippe plenen (som begynner å se ut som en åker igjen ) mens jeg får rydde litt inne, og så får vi stikke en tur på byen og gjøre litt ærend etterpå. På kvelden skal jeg til ei venninne og/eller på kino med henne. Det blir koselig. Er klar for ei avslappende helg, og bør vel uansett ikke feste med IKM som nærmer seg Merker at jeg er på symptomjakt nok engang selv om jeg prøver å skyve det bort. Tenker også på når jeg eventuelt skal teste, men det har jeg jo bestemt meg for å vente med til etter IKM uansett, så det blir jo ikke aktuelt, men så er det det lille hvis-et da... *Prøver å tenke på ALT annet* Nå skal jeg hvertfall fortsette å lese om Harry Hole her... God helg jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. september 2009 #358 Del Skrevet 5. september 2009 Men jeg prøver å tenke på at nå kommer stearinlystida, sitte inne under et teppe med ei bok og en kopp kakao, og se på at det er drittvær ute. Jeg syns det er litt deilig også, men helt klart ikke det samme som sol og sommer Ja det er absolutt deilig det også Gleder meg til å henge opp litt mørkere gardiner i stua og bare stenge meg der inne på kveldene Kos deg masse med venninnekveld i kveld! Spennende med ikm snart da Flink du er som venter til ikm før du tester da Klarer ikke det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. september 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 5. september 2009 Æææh mannfolk! Han er ute og klipper plenen, og kommer inn med sko fulle av gress og griser til rundt nå som jeg er inne og rydder og styrer. Blei skikkelig irritert nå merker jeg. Det skal han jammen få tørke opp etter seg selv. *Sukk* Ja det er absolutt deilig det også Gleder meg til å henge opp litt mørkere gardiner i stua og bare stenge meg der inne på kveldene Kos deg masse med venninnekveld i kveld! Spennende med ikm snart da Flink du er som venter til ikm før du tester da Klarer ikke det jeg Blir koselig med venninnekveld Denne gangen har jeg fryktelig lyst til å teste før ikm merker jeg, men tror jeg skal vente noen dager til uansett. Er ikke alltid lett å vente nei... Mensen kan igrunn komme hvilken dag som helst framover nå, men tror siste sjanse er på onsdag, så jeg får se om jeg klarer å vente... Får se om jeg får gjort litt mer her. Den verste frustrasjonen gikk hvertfall over her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. september 2009 #360 Del Skrevet 5. september 2009 Innom og oppdaterer meg litt, og her var det spennende! Skjønner godt at du er fristet til å teste før IKM, man blir jo helt gal i hodet av å ikke vite om man er gravid. Særlig når kroppen sender ut signaler som kan tyde på både det ene og det andre. Håååper du får deg en positiv overraskelse når du endelig skal teste, honning. Tyyyypisk mannfolk, ja! Men godt du fikk skrevet av deg litt frustrasjon her, hjelper som regel bare å sette ord på følelsene sine, så er det liksom ute av systemet. Ønsker deg en flott, tantefri helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå