honning Skrevet 24. august 2009 Forfatter #321 Del Skrevet 24. august 2009 Høres ut som du hadde en deilig dag i går Håper el dukker opp veldig snart hos deg Stor tilbake til deg, Lucky! Ingen el-tegn på testen i dag heller. Den var veldig negativ i dag igjen. Jaja, den kommer når den kommer, og jeg stresser ikke helt enda Meldte meg opp til trening i dag, og var så utrolig trøtt etter jobb at jeg la meg til å sove etter middag, og våkna for et kvarters tid siden! Da trengtes det virkelig ja... Så jeg gikk glipp av hele treninga gitt. Jaja. Satser på at jeg får sove igjen i kveld :gjeiper: Jeg får ta meg en tur ut og fjerne litt maskeringstape i stedet for å trene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. august 2009 #322 Del Skrevet 24. august 2009 fram EL! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. august 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 25. august 2009 fram EL! God natt! Takk Dreia, jeg tror det hjelper! I går kveld tror jeg det begynte å komme litt el-slim, så da satser jeg på positiv test i dag eller eventuelt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. august 2009 #324 Del Skrevet 25. august 2009 Hurra for EL-slim! Krysser fingrene for snarlig positiv EL test og for at dette er måneden hvor honning skal bli gravid. Kos dere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. august 2009 #325 Del Skrevet 25. august 2009 Huurraa for EL-slim! Fremgang, fremgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. august 2009 Forfatter #326 Del Skrevet 25. august 2009 Hurra for EL-slim! Krysser fingrene for snarlig positiv EL test og for at dette er måneden hvor honning skal bli gravid. Kos dere i dag! Hei Happy Feet! Ny veldig negativ EL-test i dag, men mer slim har jeg likevel sett, og så hadde jeg vondt nede i magen i går da jeg la meg. Så det føles som at jeg har EL nå bare at testene ikke er med meg. Jaja, vi har kosa oss nettopp likevel vi Åh, tenk om jeg hadde blitt gravid denne måneden... :rødme: Jeg tør egentlig ikke å tenke tanken.. Håper det snart klaffer for deg nå da. Jeg ble skikkelig rørt da jeg leste i dagboka di i dag Huurraa for EL-slim! Fremgang, fremgang! Hei Redbird Hihi, det er helt utrolig at man kan si hurra for slim igrunn Men all fremgang er jo positivt, og så skal jeg hjem til mine foreldre til helga, så det hadde jo vært det beste om EL kom før helga så vi fikk litt fra oss i rett periode først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. august 2009 #327 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Go slim Go Rare ting vi heier på her inne ja Endret 25. august 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. august 2009 Forfatter #328 Del Skrevet 25. august 2009 Go slim Go Rare ting vi heier på her inne ja Hehe, takk for heiing pusilus Mye rare ting vi heier på og skriver om her inne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. august 2009 #329 Del Skrevet 25. august 2009 Håper det skjer noe her snart, både med EL og den andre typen test!! Lenge siden jeg har vært inne hher nå, men lover på tro og ære at jeg skal bli flinkere utover nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. august 2009 #330 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hehe, takk for heiing pusilus Mye rare ting vi heier på og skriver om her inne ja Det kan jeg skrive under på ja Hvem som helst kan bli både og hvis det kommer ut IRL. Det hadde jeg blitt, og det ble ene venninna mi i dag Endret 25. august 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. august 2009 #331 Del Skrevet 25. august 2009 Det kan jeg skrive under på ja Hvem som helst kan bli både og hvis det kommer ut IRL. Det hadde jeg blitt, og det ble ene venninna mi i dag Jeg er verdens heldigste der. Har en supergod venninne som jobber som vekter på senteret jeg jobber og hun er stadig innom for å skravle og hun bryr seg ikke det døyt når jeg prater om utflod, farge, mensen og sex. Hun blir ALDRI brydd og gir meg faktisk konstruktive svar, det er helt brilliant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 26. august 2009 #332 Del Skrevet 26. august 2009 Oooh, spennede med eggløsning! Heia, heia! Ser dere har holdt på en stund, men har ikke fått lest hele dagboka. Har du funnet ut av hvorfor? (Hvis du vil snakke om det da...) Masse lykke til fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. august 2009 #333 Del Skrevet 26. august 2009 Håper det snart klaffer for deg nå da. Jeg ble skikkelig rørt da jeg leste i dagboka di i dag Åh, så søt du er. Nå er det jeg som blir rørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. august 2009 Forfatter #334 Del Skrevet 26. august 2009 Hei Pusilus, Redbird, Jamp og Happy Feet! Det er så koselig å komme inn her, og så ligger det masse hilsener og venter Jeg syns egentlig det er greit å snakke om slim og sånt her inne, for jeg har nesten ikke fortalt noen at vi prøver. Fortalte det til ei venninne som prøvte selv i flere år før det klaffa, så hun vet hvordan jeg har det og er ikke noe masete Er uansett godt å ha noen å prate med, enten det er her inne eller ellers. Jamp: Vi har holdt på i snart halvannet år nå ja. Mannen har testet sine svømmere og ser bra ut, jeg har tatt innvendig UL og blodprøver og alt ser normalt ut så langt. Så i høst en eller annen gang blir det lapraskopi for å se om det feiler meg noe som de kan finne ut der. Ting tar tid... Ja i dag fikk jeg endelig positiv EL-test Synd at mannen akkurat måtte stikke på jobb og få unnagjort noe, men han skulle ikke bli der så lenge, og jeg må småjobbe litt her hjemme også, så da får det heller bli en litt sen kveld på oss. Godt å få lagt inn et forsøk i dag og et i morgen før jeg drar hjemover til mine foreldre til helga I dag fikk jeg også brev fra fertilitetsklinikken/sykehuset jeg er henvist til. Der sto det at det er 6 måneders ventetid på å få konsultasjonstime, og vi ble henvist for 2 måneder siden nå, og må altså vente ca 4 måneder til før vi får time. Så da blir det nok rett før eller etter jul. Greit nok det igrunn, for det blir jo uansett lapraskopi først nå i høst, og det blir uansett ikke før i oktober, så da går de siste par månedene fort også vil jeg tro. Tida videre etter konsultasjonstimen og hvor lang ventetid videre på ivf sto det ikke noe om i brevet. Nei jeg får vel jobbe littegrann her. Har egentlig masse jeg bør gjøre før i morgen, så jeg håper det går kjapt det jeg skal gjøre........ Er både fordeler og ulemper med å kunne jobbe hjemmefra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. august 2009 #335 Del Skrevet 26. august 2009 for positiv EL-test. Go girl Er godt med en som vet om prøvingen og ikke maser Venninna mi er også av den typen, vi går til hverandre når det er noe vi vil dele eller når vi vil lufte tankene våre med en i samme situasjon Så bra at dere har fått brev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. august 2009 #336 Del Skrevet 26. august 2009 Så bra du har fått brev, da er det bare å vente Tiden kommer nok til å gå veldig fort. Synes høsten alltid går fort jeg! Kos dere masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. august 2009 #337 Del Skrevet 27. august 2009 for positiv EL-test!! Bare å kjøre på de neste dagene da! Ventetid er kjedelig...men om man prøver å ikke fokusere på hvor lenge det er igjen og lever livet som om man IKKE går å venter, så pleier tiden å gå fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 27. august 2009 #338 Del Skrevet 27. august 2009 Så spennende med eggløsning! Og bra med brev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. august 2009 #339 Del Skrevet 27. august 2009 Hurra for positiv EL-test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. august 2009 Forfatter #340 Del Skrevet 27. august 2009 Og jeg som hadde skrevet masse her, og så blei det ikke lagra.... for positiv EL-test. Go girl Er godt med en som vet om prøvingen og ikke maser Venninna mi er også av den typen, vi går til hverandre når det er noe vi vil dele eller når vi vil lufte tankene våre med en i samme situasjon Så bra at dere har fått brev Det er godt å ha noen å prate med som ikke maser ja. Jeg har ei venninne som jeg aldri kunne ha fortalt det til... :duskedame for EL: Så bra du har fått brev, da er det bare å vente Tiden kommer nok til å gå veldig fort. Synes høsten alltid går fort jeg! Kos dere masse i kveld Jeg tror også at tiden kommer til å gå fort. Er ikke heeelt klar for ivf helt enda uansett, så det er greit å få litt tid til å venne seg til tanken, og at vi kan prøve noen ganger til først. Vi kosa oss masse i går ja, og får prøve på ny runde igjen i kveld for positiv EL-test!! Bare å kjøre på de neste dagene da! Ventetid er kjedelig...men om man prøver å ikke fokusere på hvor lenge det er igjen og lever livet som om man IKKE går å venter, så pleier tiden å gå fortere. Nå er det bare å kjøre på ja. Siste sjanse i kveld Jeg har planer om å være flink å trene og finne på mye forskjellig i høst. Må lage et bryllupsalbum som jeg har drøya i to år nå, prøve å finne meg et håndarbeid igjen, og litt sånn. Satser på at jeg klarer å gjennomføre noe av det.. Så spennende med eggløsning! Og bra med brev! EL-tida er den beste! Da er det håp og ekstra mye Hihi Hurra for positiv EL-test! for EL!! til dere jenter!! Nå er det bare 1 dag igjen til helg, og jeg gleder meg. Drar fra jobb littegrann tidligere i morgen for å sette meg på flyet hjemover til foreldrene mine. Om kvelden skal jeg på besøk til venninne med ei lita jente på snart 4 uker :rødme: Og lørdagskvelden så skal jeg i 30-års dag til ei annen venninne. Blir morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå