Lucky? Skrevet 10. februar 2010 #1041 Del Skrevet 10. februar 2010 Det var veldig koselig på bokklubb Håper egentlig ikke at jeg blir så veldig på å snakke sånn gravidsnakk når det er ikke-gravide folk i nærheten. Tror jeg kommer til å prøve å være litt bevisst på det, for det er kjedelig å høre på syns jeg selv Hvilken bok skal dere lese denne gangen da? Slitsomt å høre på slik gravidsnakk hele tiden ja...har en på jobben nå som er gravid og hun snakker jo virkelig ikke om NOE annet... Slitsomt å ha pause en halvtime sammen med henne Klart man skal snakke om det, men må jo være noe annet i denne verden å kunne snakke om en gang i mellom også Så flink du er som har gjort ferdig matpakke og begynt på middagen til i morgen da God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. februar 2010 #1042 Del Skrevet 10. februar 2010 Salat som niste høyrtest godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2010 #1043 Del Skrevet 11. februar 2010 Æsj, overdrevent gravidsnakk er ikke noe gøy. Ihvertfall når vi er i den situasjonen vi er i nå. Jeg også er nysgjerrig på hvilken bok dere skal lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 11. februar 2010 #1044 Del Skrevet 11. februar 2010 Innom med en liten skal krysse alt jeg har for at du får positiv test! :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1045 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvilken bok skal dere lese denne gangen da? Slitsomt å høre på slik gravidsnakk hele tiden ja...har en på jobben nå som er gravid og hun snakker jo virkelig ikke om NOE annet... Slitsomt å ha pause en halvtime sammen med henne Klart man skal snakke om det, men må jo være noe annet i denne verden å kunne snakke om en gang i mellom også Så flink du er som har gjort ferdig matpakke og begynt på middagen til i morgen da God natt Denne gangen skal vi lese Balansekunst av Rohinton Mistry Jeg har lest den før da, og den er veldig bra syns jeg. Absolutt ei bok å anbefale. Enig i at man skal kunne snakke litt gravidsnakk ja, men med måte Salat som niste høyrtest godt ut. Ja det er deilig. Har i pasta, kylling, paprika, agurk, pinjekjerner, soltørka tomater, fetaost og ikke så veldig mye mer tror jeg Æsj, overdrevent gravidsnakk er ikke noe gøy. Ihvertfall når vi er i den situasjonen vi er i nå. Jeg også er nysgjerrig på hvilken bok dere skal lese! Det kan bli for mye ja.. Men stort sett så går det greit med alt snakket heldigvis Som nevnt over: Balansekunst av Rohinton Mistry er denne gangens bok Innom med en liten skal krysse alt jeg har for at du får positiv test! :pls: Tusen takk for kryssing, Ananan Bare en arbeidsdag igjen til helg, og jeg har store planer om å ha sløvekveld i kveld. Se tv, lese bok, kanskje strikke litt, og drikke te (eller skeie helt ut og lage kakao ). Snart stikker mannen ut en tur for kvelden, så da kan jeg slappe av i fred og ro (ikke at han bråker så mye, hehe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. februar 2010 #1046 Del Skrevet 11. februar 2010 Høres ut som en deilig kveld Deilig med litt alenetid også da, selvom sambo ikke bråker han heller er det deilig når jeg er helt hjemme alene noen ganger også Skal bli deilig med helg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. februar 2010 #1047 Del Skrevet 11. februar 2010 Kos med alenetid, te og bok Har kjøpt meg ny bok på salg jeg Himmelblomsttreet av Gert Nygårdshaug, gleder meg til å begynne på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 11. februar 2010 #1048 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei honning Innom og hilser på! Håper alt går bra. Ikke mye tid for meg å skrive, men jeg prøver å følge litt med ;-) Jeg på positiv test for deg om noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. februar 2010 #1049 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Mannen er vekke på trening enkelte kveldar, men stort sett mens eg ligg på sofaen i halv-koma. Så det blir ikkje til at eg får nyta det så veldig. Men godt med litt aleinetid likevel. Kos deg i kveld! Endret 11. februar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #1050 Del Skrevet 11. februar 2010 Høres ut som en deilig kveld Deilig med litt alenetid også da, selvom sambo ikke bråker han heller er det deilig når jeg er helt hjemme alene noen ganger også Skal bli deilig med helg nå Deilig med alenetid ja Har lest en times tid i bok som jeg har tenkt å begynne på lenge, og skal sløve foran tven ei stund nå tenkte jeg. Gleder meg til helg ja Kos med alenetid, te og bok Har kjøpt meg ny bok på salg jeg Himmelblomsttreet av Gert Nygårdshaug, gleder meg til å begynne på den. Det er veldig gøy å kjøpe bøker på salg. Himmelblomsttreet har jeg ikke hørt om før, men ser at det er lagt ut et par bra leseranmeldelser om den på bokkilden hvertfall Jeg har endelig kommet skikkelig igang med The lost symbol av Dan Brown som jeg fikk til bursdagen min i høst. Lenge siden jeg har lest på engelsk, så det var litt tungt de første sidene, men går bra nå Hei honning Innom og hilser på! Håper alt går bra. Ikke mye tid for meg å skrive, men jeg prøver å følge litt med ;-) Jeg på positiv test for deg om noen dager! Hei Invicta Her går alt bare bra. Litt spennende tider, og gruer for den o store testdagen Håper alt går bra med deg Takk for , det trenger jeg! Kjenner at jeg er trøtt i kveld, men får holde ut ei stund til før jeg går og legger meg. *Gjespe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. februar 2010 #1051 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har fått slik sansen for Gert Nygårdshaug jeg Liker stilen hans Mengele Zoo var flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #1052 Del Skrevet 12. februar 2010 HELG!! Jeg har fått slik sansen for Gert Nygårdshaug jeg Liker stilen hans Mengele Zoo var flott. Nå fikk jeg også lyst til å lese noe av han. Det må jeg notere meg I natt begynte jeg å drømme om hele prøverørsgreiene og klarte ikke å slappe av, så nå begynner tydeligvis tankene å spinne hos meg. Kjære og jeg snakket om det under middagen nettopp at ingen av oss tror at det klaffer denne gangen, men vi håper jo selvfølgelig at det gjør det. Testing er ikke før på onsdag, men jeg har litt lyst å teste på søndag allerede. Jeg bare lurer på om det er alt for tidlig uansett. Det blir 13 dager etter uttak, og 11 dager etter innsetting. Jeg fikk jo beskjed om å teste 14 dager etter innsetting... Dere som har vært gjennom dette, hvor lenge etter uttak/innsetting fikk dere beskjed om å teste? God helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 13. februar 2010 #1053 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg kjenner jeg er veldig spent på dine vegne nå. Uansett hvilken vei det går på onsdag (eller i morgen) så tror jeg du vet at du har mange som støtter deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1054 Del Skrevet 13. februar 2010 Mannen er vekke på trening enkelte kveldar, men stort sett mens eg ligg på sofaen i halv-koma. Så det blir ikkje til at eg får nyta det så veldig. Men godt med litt aleinetid likevel. Kos deg i kveld! Her hadde Dreia sneket inn et innlegg jeg ikke hadde sett før nå Det gjør godt med alenetid ja, men merker kanskje ikke så mye til det om man er i halvkoma nei Jeg kjenner jeg er veldig spent på dine vegne nå. Uansett hvilken vei det går på onsdag (eller i morgen) så tror jeg du vet at du har mange som støtter deg her inne Ja det er godt at det er mange gode støttere her inne, og om testen blir negativ så tror jeg at jeg kommer til å ta det ganske bra. Får nok mer et sjokk om den blir positiv, og prøver å ikke innstille meg på det. Kjenner jeg er spent nå ja Har hatt en fin dag så langt i dag. Starta dagen med en tur til frisøren, og det gjorde godt. Var alt for mange måneder siden sist nå, så jeg føler meg mer fresh. Når jeg kom hjem så sto frokosten klar med speilegg. Vi har for vane å spise gode frokoster i helgene, og de nyter jeg Etterpå har vi vært en tur i nabobyen på kafè sammen med en kamerat og så surra litt, og så hjem til middag. Sånn gikk den dagen. Vi skal kanskje en tur på quiz i kveld, og i morgen må jeg hvertfall bake boller og ta en telefon til mor. Det er planen så langt Jeg er litt i tvil om jeg skal tørre å teste i morgen tidlig. Uff, det er så skummelt! Det kan jo godt være at jeg ikke får noe utslag uansett da, men har likevel litt lyst å svi av en billigstrimmel. Tror jeg har to av de igjen + en CB digital, så den digitale sparer jeg uansett til onsdag. Skal? Skal ikke? Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2010 #1055 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg fikk beskjed om å teste 15 dager etter uttak, 13 dager etter innsetting. Huff, vet hvordan du har det nå. Håper du klarer å kose deg i helgen selv om det ikke er lenge til D-dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1056 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg fikk beskjed om å teste 15 dager etter uttak, 13 dager etter innsetting. Huff, vet hvordan du har det nå. Håper du klarer å kose deg i helgen selv om det ikke er lenge til D-dagen. I morgen er det 13 dager etter uttak og bare 11 dager etter innsetting, så det er vel kanskje litt vel tidlig... Hm, jeg får tenke på det. Jeg tenker liksom inni hodet mitt at dersom jeg tester i morgen og får negativ test, så er det bedre å fordøye det på en søndag enn å sitte og tenke på det på jobb. Og om testen da blir positiv på onsdag så får jeg meg heller et lite sjokk og kan få verdens beste overraskelse da. Mye tanker ja :gjeiper: Jeg klarer heldigvis å kose meg i helga ja. Vi var på kino i går kveld og såg Tomme Tønner, og i dag har det også vært en fin dag så langt. Har bestemt meg for at morgendagen også skal være fin, så jeg håper på det uansett hvordan ting går og hva jeg bestemmer meg for. Jeg syns det er litt rart, for jeg begynte å få veldig ømme brystvorter før uttak, og helt siden da har de vært ømme. Det vil si, brystvortene er ikke fullt så ømme nå som da, men nå føles mer hele brystene litt ømme. Jeg tror ikke at det er noe reelt symptom, men syns at det har vært sånn i et par uker nå og ikke ga seg rett etter uttak og innsetting. Kroppen har vel sitt som den reagerer på for tida. Gleder meg uansett til å bli ferdig med å ta progesteron på onsdag, så jeg slipper det klisset mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1057 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå er jeg utålmodig nå... Ventetida har egentlig gått mye bedre enn jeg hadde forventa, og jeg har ikke engang vært så rastløs at jeg har funnet fram to-do-lista og baka de tinga jeg hadde tenkt å bake. Det har blitt hverdagslige ting å gjøre i stedet. Men nå nærmer det seg kjenner jeg, og jeg har lyst å bare vite resultatet så jeg kan leve normalt framover. Kjenner jeg er trøtt i kveld, så jeg orker ikke å lese eller strikke, så jeg blir bare sittende og surfe i stedet. Jeg gadd heller ikke å bli med på quiz, selv om det hadde nok gjort godt å komme seg ut litt i stedet for å sitte her og tenke på at testing nærmer seg. Blir nok leggetid for meg ganske tidlig i dag. Neste helg skal jeg hjem til mine foreldre en tur, fra torsdag til søndag. Gleder meg veldig til det. Mor har allerede sagt et par ganger at jeg bare må komme med matønsker (jeg kommer fra en mat-familie ), så hun gleder seg til jeg kommer nå. Jeg ser også fram til å treffe venner, for de fleste av mine venner hjemme hadde ikke tid til å treffe meg i jula pga familieselskaper eller sykdom, så det er lenge siden sist nå. Jeg nevnte for mannen for noen dager siden at jeg hadde lyst å kanskje teste i morgen, og da kikka han bare rart på meg Tror ikke han kom på at det er mulig å teste før testdagen vi har fått, og han er innstillt på at jeg skal teste på onsdag. Vi har ikke snakka noe særs om det etterpå, men jeg vil gjerne få hele greia overstått. Den endelige testen kan jeg jo ikke ta før på onsdag uansett da. Ørk, mye testsnakk her nå... Jeg begynner jo å bli helt skrullete jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1058 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) En merkelig morgen dette... Jeg våkna litt før halv 8 og var tissetrengt, så jeg fant ut at jeg skulle gå og teste. Mannen lå ikke i senga, så jeg tenkte at han hadde sovna på sofaen. Jeg tok testen, og den såg fryktelig negativ ut og jeg studerte den mange ganger. Rett før jeg skulle kaste den så gikk jeg bort i litt bedre lys, og da såg den positiv ut. Når den såg positiv ut så leste jeg muligens av den for seint også, så jeg tør ikke å håpe på noen ting. Det virker jo lovende? Men jeg vil veldig gjerne at dere holder an eventuelle gratulasjoner til onsdag, for jeg holder forhåpningene mine nede enn så lenge. Jeg tok bilde av den, og der ser den også positiv ut, men som sagt så gjelder kanskje ikke det resultatet, så jeg er fremdeles litt forvirra her. 3 dager igjen... (Tenk om jeg har fått verdens beste morsdagsgave i dag? <-- *Hysj* Som jeg skreiv i går kveld så blir jeg helt skrullete av dette her ) Uansett så kan jeg ikke tro at vi har klart det på første forsøk. Akkurat nå skulle jeg nesten ønske at jeg kasta den testen før jeg såg den i bedre lys, for jeg blei jo bare mer forvirra av det, og enda flere tanker i hodet mitt Etterpå gikk jeg for å finne kjære, og han var ingen sted å finne i huset. Uff, jeg hater sånt spesielt når det er så kaldt ute, for da tenker jeg at han kanskje blei full i går og har forfrosset. Tenker det verste med en gang. Ringte uten å få svar, men heldigvis så ringte han meg opp igjen noen minutter senere. Han hadde havna på nachspiel med et par kamerater og glemte og beklaga veldig at det hadde blitt så seint og at han ikke hadde sagt fra. Så da kunne jeg heldigvis slappe av igjen, og han var på vei hjem. Nå ligger kjære og sover, og selv har jeg ikke klart å sove etterpå, så jeg har spist frokost og vurderer å begynne på bollebaksten snart. Endret 14. februar 2010 av honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2010 #1059 Del Skrevet 14. februar 2010 Ingen gratulasjoner her (enda), men du vet...en positiv test er en positiv test. Uansett i hvilket lys du så den i. Og uansett hvor negativ den så ut i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. februar 2010 #1060 Del Skrevet 14. februar 2010 Åååå, så spennende honning! Skjønner godt at du ikke vil ta gledene på forskudd, men det høres jo veeeldig lovende ut og jeg gleder meg til dere og vi her på KG kan slippe jubelen løs! (Foreløpig jubler jeg bare inni meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå