Lucky? Skrevet 27. januar 2010 #941 Del Skrevet 27. januar 2010 Så flotte nyheter Håper de klarer å få ut mange egg på mandag Tenk om en uke er du faktisk ruger Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #942 Del Skrevet 27. januar 2010 Tom Kha Det hørtes godt ut. Kos dere på date Takk for det. Jeg gleder meg til date i kveld Ja det var deilig med Tom Kha, og så er det rester igjen til i morgen også Så flotte nyheter Håper de klarer å få ut mange egg på mandag Tenk om en uke er du faktisk ruger Ha en fin kveld Ja tenk, da er jeg faktisk ruger. Så rart. Jeg får prøve å holde forhåpningene mine nede, men det er vanskelig. Ha en fin kveld du også Lucky På det ene papiret vi fikk med oss hjem i dag så sto det at testing skal gjøres 14 dager etter innsetting, og at vi skal ringe til klinikken for å si fra om resultatet da. Så da må jeg vente et par dager ekstra med å teste i forhold til andre her ser jeg (om jeg ikke jukser da ) Testinga blir da en onsdag, og vanskelig å forskyve til ei helg. Jaja, det var ikke det verste som kunne skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. januar 2010 #943 Del Skrevet 27. januar 2010 Oj, glitrende nyheter her i dag! Store ting som skjer neste uke nå Dere får feire sammen i kveld og kose dere masse! Hva er Tom Kha?....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #944 Del Skrevet 27. januar 2010 Oj, glitrende nyheter her i dag! Store ting som skjer neste uke nå Dere får feire sammen i kveld og kose dere masse! Hva er Tom Kha?....... Takk, nå får vi snart komme oss avgårde. Filmen begynner ikke før kl 21, som egentlig er for seint for en hverdag, men den går siste gang i morgen her i byen tror jeg, og da kan ikke mannen bli med. Da får vi se den i dag, og heller være trøtt i morgen Tom Kha er: http://www.santamaria.no/servlet/se.daddy....=r1b&id=303 Så det er en santa maria-pose med en del ting som skal tilsettes. Veldig god smak på den syns jeg. Da var det avgårde på date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2010 #945 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg tror at det er slimhinnen som er det største hinderet. Jeg har aldri hørt om noen som ikke har klart å få minst ett bra egg, så det skal nok gå kjempefint. Hvordan var filmen? Har ikke sett den vi heller, men syntes 2ern var forferdelig dårlig så det spørs om vi gidder å se den siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 28. januar 2010 #946 Del Skrevet 28. januar 2010 er bare innom for å ønske deg masse lykke til på mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #947 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg tror at det er slimhinnen som er det største hinderet. Jeg har aldri hørt om noen som ikke har klart å få minst ett bra egg, så det skal nok gå kjempefint. Hvordan var filmen? Har ikke sett den vi heller, men syntes 2ern var forferdelig dårlig så det spørs om vi gidder å se den siste. Godt å høre, da får vi bare håpe på at det blir noen ekstra egg til frys, og at slimhinnen er snill med meg Filmen var grei, men det er jo mye som mangler i forhold til bøkene da.. Sånn er det jo alltid. Jeg hadde trodd at den skulle være bedre, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvor godt jeg likte den. Jeg syns ikke den var dårlig hvertfall. er bare innom for å ønske deg masse lykke til på mandag!! Tusen takk, NoAngel Jeg gruer meg faktisk ikke i det hele tatt til mandagen (enda). Vondt gjør det nok, men jeg får jo masse bedøvelse, så jeg tenker at det kommer til å gå greit. Det er mer de to ukene etter innsettinga jeg er spent på. Og så gleder jeg meg utrolig til å være ferdig med sprayen. Er så sår i nesen nå at jeg burde feire siste sprayen som tas på lørdag En arbeidsdag igjen til helg Ingen planer for helga her enda, men det er greit å ta det rolig uansett. Må være hjemme lørdagskvelden for å ta el-sprøyta hvertfall, og så vil jeg prøve å komme meg til frisøren kanskje. Hadde egentlig planer om å klippe meg før jul, men det blei aldri noe av... Så nå får jeg prøve å få ut fingeren snart Evigheter siden sist jeg klippa meg, og nå er håret mitt skikkelig kjedelig! Nå skal jeg lese litt i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 28. januar 2010 #948 Del Skrevet 28. januar 2010 Tenk at du skal ha uttak på mandag allerede =) Det er kjempespennende, jeg skal heie på deg og krysse fingre og tenke på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2010 #949 Del Skrevet 29. januar 2010 14 dagers ventetid er 1000 ganger verre enn uttak, trust me. Det er vondt, ja, det kommer man jo ikke utenom når en halvmeters nål stikkes ''oppi der''. Men som du sier, man får både bedøvelse og piller, så det skal nok gå så fint så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. januar 2010 #950 Del Skrevet 29. januar 2010 14 dagers ventetid er 1000 ganger verre enn uttak, trust me. Det er vondt, ja, det kommer man jo ikke utenom når en halvmeters nål stikkes ''oppi der''. Men som du sier, man får både bedøvelse og piller, så det skal nok gå så fint så. *********** Har frisørtime om en to ukers tid , gleder meg til det. God fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #951 Del Skrevet 29. januar 2010 Tenk at du skal ha uttak på mandag allerede =) Det er kjempespennende, jeg skal heie på deg og krysse fingre og tenke på deg! Ja det er ganske utrolig. Takk for heiing og fingerkryssing 14 dagers ventetid er 1000 ganger verre enn uttak, trust me. Det er vondt, ja, det kommer man jo ikke utenom når en halvmeters nål stikkes ''oppi der''. Men som du sier, man får både bedøvelse og piller, så det skal nok gå så fint så. Jeg tviler ikke på at de 14 dagene er myyye verre enn uttak. Men jeg måtte flire når du forklarer om ei halvmeters nål som skal stikkes oppi der. Høres ikke veldig fristende ut det heller *********** Har frisørtime om en to ukers tid , gleder meg til det. God fredag Det gjør godt med litt fornyelse ja. Sender en sms til frisøren min nå og hører om hun er ledig snart (er ei venninne av oss) Ha en god fredag du også, pusilus Ja da var det endelig helg!! Langhelg blir det på en måte også, så jeg er nødt for å gjøre unna litt jobb før mandagen så jeg ligger bra an med en del ting før jeg skal være borte fra jobb. Er det vanlig å være sykemeldt dagen etter uttak? De sa ikke noe om det på fertilitetsklinikken på onsdag. Vi har lite planer for helga. Avslapping i kveld hvertfall, og i morgen så må jeg ta el-sprøyta på kvelden, så da må jeg være hjemme også. Blir nok ei ganske standard helg, men det er deilig det. Nå er det peiskos her, og mannen ligger og sover (som han "alltid" gjør fredagskveldinga). Tenker jeg skal strikke litt i kveld og se på gullrekka, og så har Kamille kommet i posten. Så da er det bare å kose seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. januar 2010 #952 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har også fått et rykende ferskt Kamille i posten som jeg skal kose meg med i helga! Skikkelig kos å sette seg under pleddet med en god kopp te og et nytt blad. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. januar 2010 #953 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå er det peiskos her, og mannen ligger og sover (som han "alltid" gjør fredagskveldinga). Tenker jeg skal strikke litt i kveld og se på gullrekka, og så har Kamille kommet i posten. Så da er det bare å kose seg da Standarkveld hos deg med andre ord Sambo sovnet faktisk ikke på sofaen i kveld, det må være første gang på leeeenge Håper du har hatt en fin kveld med gullrekka og kamille Spennende dager du har fremfor deg nå vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #954 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har også fått et rykende ferskt Kamille i posten som jeg skal kose meg med i helga! Skikkelig kos å sette seg under pleddet med en god kopp te og et nytt blad. God helg! Det er veldig kos ja Ha ei god helg du også, Happy Feet Standarkveld hos deg med andre ord Sambo sovnet faktisk ikke på sofaen i kveld, det må være første gang på leeeenge Håper du har hatt en fin kveld med gullrekka og kamille Spennende dager du har fremfor deg nå vennen Ikke standardkveld hos dere i går altså Det var en fin kveld i går ja. Fyr i peisen igjen i dag, og det blir nok mer strikking, lesing, og te i kveld Om 2-3 timer skal jeg innta siste nesespray-sprut, og noen timer etter det blir det el-sprøyte. I morgen blir første gang på mange uker som jeg slipper å ha på vekkerklokke for å ta sprøyte eller spray De siste par dagene har jeg begynt å få litt el-symptomer, så kroppen merker vel kanskje at det nærmer seg Ømme brystvorter og el-slim. Jeg hadde egentlig ikke forventa det siden jeg ikke har tatt el-sprøyta enda, men det er nok noen egg inni her som merkes på kroppen tenker jeg Mannen syns synd på meg med alt styret jeg må gjennom sier han. Tror han er glad for at han ikke må gjennom hele greia ja. I dag var jeg på apoteket og kjøpte progesteron som jeg må begynne å ta på mandag, og i tillegg graviditetstest som må tas om 2-3 uker. Jeg kommer til å grue meg noe vannvittig til å ta den testen Svei av 1800kr på apoteket i dag forresten... Jeg forstår folk som sier at det er dyrt med unger Hehehe. Får bare håpe at det blir unge utav det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. januar 2010 #955 Del Skrevet 31. januar 2010 Svei av 1800kr på apoteket i dag forresten... Jeg forstår folk som sier at det er dyrt med unger Hehehe. Får bare håpe at det blir unge utav det da unger er dyrt ja, men bare synd det skal koste så mye å få laget dem noen ganger Så bra det merkes at kroppen jobber for å lage ferdig gulleggene Masse lykke til i morgen vennen! Skal tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 #956 Del Skrevet 31. januar 2010 Håpar det gjekk bra å setja EL-sprøyta. Kan tenka meg det var heilt herlig når du var ferdig, og kunne la vera å setja på vekking i dag. Håpar du fekk sova lenge og ikkje vakna tidlig berre av gammal vane. Masse lykke til i morgon! Dette blir spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #957 Del Skrevet 31. januar 2010 unger er dyrt ja, men bare synd det skal koste så mye å få laget dem noen ganger Så bra det merkes at kroppen jobber for å lage ferdig gulleggene Masse lykke til i morgen vennen! Skal tenke på deg Tusen takk for det Nå er jeg spent på morgendagen altså. Godt vi skal være der nokså tidlig og slipper å vente hele dagen. Håper, håper at alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #958 Del Skrevet 31. januar 2010 Håpar det gjekk bra å setja EL-sprøyta. Kan tenka meg det var heilt herlig når du var ferdig, og kunne la vera å setja på vekking i dag. Håpar du fekk sova lenge og ikkje vakna tidlig berre av gammal vane. Masse lykke til i morgon! Dette blir spennande! Tusen takk, dreia Det gikk bra å sette el-sprøyta ja, og veldig deilig med å være ferdig med både sprøyter og spray Jeg fikk sove lenge i dag ja, og det var deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. januar 2010 #959 Del Skrevet 31. januar 2010 Masse lykke til i morgen Honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 31. januar 2010 #960 Del Skrevet 31. januar 2010 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå