honning Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #921 Del Skrevet 25. januar 2010 Gratulerer Lett å bli avhengig av å være her ja Så godt at du merker på kroppen at det begynner å skje noe Spennende! Kan se og telle alle eggene på ul'en 3 spennende uker du går i møte nå ja, skal krysse alt som krysses kan for deg jeg Høres ut som en fin plan ang det å fortelle familien, håper selvsagt at du om 15 uker kan fortelle den fantastike nyheten Man blir fort KG-avhengig ja Så morro at vi får se eggene på ul'en! Håper at de er brukbare i tillegg, og at det blir noen til overs å fryse. Takk for kryssing Det kommer jeg til å trenge føler jeg. I tilfelle det blir klaff på første forsøk, så tror jeg vi kommer til å fortelle det til familien i påsken allerede. For da skal vi på tur med hele familien min, og foreldrene hans + foreldrene til svogeren skal bli med, og da går det ikke an å gå ut og spise ei hel uke uten å drikke vin uten at noen reagerer på det Men det får vi se i tilfelle. Uansett er jeg nærmere nå enn jeg har vært noen gang før I kveld har jeg strikka en god del videre på jakka mi, og i morgen er det strikkekveld hos meg så da kommer jeg enda et stykke på vei. Er mye omgangssyke rundt forbi nå, så jeg håper at jeg slipper unna den. Jeg har planer om å si at jeg har omgangssyka neste uke når det blir uttak og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. januar 2010 #922 Del Skrevet 25. januar 2010 Så morro at vi får se eggene på ul'en! Håper at de er brukbare i tillegg, og at det blir noen til overs å fryse. Er mye omgangssyke rundt forbi nå, så jeg håper at jeg slipper unna den. Jeg har planer om å si at jeg har omgangssyka neste uke når det blir uttak og sånn Passer jo fint at det går omgangssyke nå da Håper du ikke blir smittet før Håper på maaaange flotte egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 25. januar 2010 #923 Del Skrevet 25. januar 2010 Gratulerer som C-kjendis! Det er vanskelig å ikkje bli hekta på KG når ein først forvillar seg inn i dagbokverden. Spennande med UL snart. Navn, ja. Me har vore enige om jentenavn i minst 4-5 år allerede, me. Og gutenavnet enda me vel opp på i første graviditeten, trur eg. *tidlig ute* Men det blir spennande å sjå om det faktisk blir dei navna me endar opp med til slutt. Det blir sikkert noko anna når me faktisk skal gi navn til ein liten person enn når me berre dagdrøymer. og for gode nyheter på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 25. januar 2010 #924 Del Skrevet 25. januar 2010 Heia! Som Ivf'er på 3 innsetting tenker jeg at jeg kan svare litt ja... www.garnstudio.com er genial syns jeg. Massevis av gratisoppskrifter. Selvfølgelig skal vi bli ferdige ja! De siste par dagene har jeg begynt å kjenne at det skjer noe nede i magen, så kroppen kjenner at det sprøytene gjør jobben sin tror jeg. Håper hvertfall det. Jeg er spent på hvordan UL går på onsdag. Klarer de å se da om det er mange egg, eller ser de bare en klump med egg liksom? Er det forresten vanlig å kunne teste 12 dager etter innsetting? Eller er det 14? Jeg husker ikke helt hva jeg har lest. Håper jeg kan gjøre testinga en helgedag, for å slippe å sitte på gråten på jobb om testen blir negativ... Takk for tisps om side! neste prosjekt blir nok funnet der ja! så til IVF spm: Du ser mange svarte "sekker" i hver eggstokk. De forklarer det veldig bra og du kan spørre så mye du vil. De ser ut som en netting liksom, med svarte "hull" sånn: follikler Testing er 12 dager etter innsetting, 14 dager etter uttak hvis alt går som det skal! Skjønner hva du mener med å ville teste i helg. Vi har hatt flaks så langt med ferie som har vært planlagt og testedag i helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2010 #925 Del Skrevet 26. januar 2010 Oi, nå er det jammen meg ikke lenge igjen. Jeg testet forresten 15 dager etter uttak, 13 dager etter innsetting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. januar 2010 #926 Del Skrevet 26. januar 2010 Gratulerer som C-kjendis Når er det du skal på ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #927 Del Skrevet 26. januar 2010 Passer jo fint at det går omgangssyke nå da Håper du ikke blir smittet før Håper på maaaange flotte egg Jeg håper også at jeg ikke blir smittet før ja. Blir litt dårlig timing da i tilfelle Gratulerer som C-kjendis! Det er vanskelig å ikkje bli hekta på KG når ein først forvillar seg inn i dagbokverden. Spennande med UL snart. Navn, ja. Me har vore enige om jentenavn i minst 4-5 år allerede, me. Og gutenavnet enda me vel opp på i første graviditeten, trur eg. *tidlig ute* Men det blir spennande å sjå om det faktisk blir dei navna me endar opp med til slutt. Det blir sikkert noko anna når me faktisk skal gi navn til ein liten person enn når me berre dagdrøymer. og for gode nyheter på onsdag! Hvilke navn har dere bestemt dere for? Jeg ser også for meg at det ikke er sikkert at det blir samme navn som man har bestemt seg for i utgangspunktet. Plutselig så kommer ungen ut og et annet navn passer bedre til han/henne :gjeiper: Heia! Som Ivf'er på 3 innsetting tenker jeg at jeg kan svare litt ja... Takk for tisps om side! neste prosjekt blir nok funnet der ja! så til IVF spm: Du ser mange svarte "sekker" i hver eggstokk. De forklarer det veldig bra og du kan spørre så mye du vil. De ser ut som en netting liksom, med svarte "hull" sånn: follikler Testing er 12 dager etter innsetting, 14 dager etter uttak hvis alt går som det skal! Skjønner hva du mener med å ville teste i helg. Vi har hatt flaks så langt med ferie som har vært planlagt og testedag i helg. Tusen takk for gode svar Etter mine beregninger (og tippinger) så blir nok testing ikke i helg for min del. Jaja, får ta det som det kommer Oi, nå er det jammen meg ikke lenge igjen. Jeg testet forresten 15 dager etter uttak, 13 dager etter innsetting. Nå er det virkelig ikke lenge igjen nei! Gratulerer som C-kjendis Når er det du skal på ul? Takk for det Ul er i morgen Ja tenk, nå har jeg gått på sprøyter ei uke allerede. Utrolig så fort tida går. Og ul er i morgen Åh jeg er så spent for morgendagen! Da får vi vite uttaksdato og tidspunkt, og tid for innsetting. Jeg er virkelig glad for at jeg ikke måtte vente til jeg fikk mensen, for den har jeg enda ikke fått Om en halvtime kommer det besøk her og da blir det strikking for harde livet. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. januar 2010 #928 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja tenk, nå har jeg gått på sprøyter ei uke allerede. Utrolig så fort tida går. Og ul er i morgen Åh jeg er så spent for morgendagen! Da får vi vite uttaksdato og tidspunkt, og tid for innsetting. Jeg er virkelig glad for at jeg ikke måtte vente til jeg fikk mensen, for den har jeg enda ikke fått Om en halvtime kommer det besøk her og da blir det strikking for harde livet. Hehe. Den uken har gått fort ja, og tenkt at det er ul i morgen Blir spennende å høre hvordan det har gått Godt du fikk begynne før mensen kom da Kos deg masse med besøk og strikking Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #929 Del Skrevet 26. januar 2010 Den uken har gått fort ja, og tenkt at det er ul i morgen Blir spennende å høre hvordan det har gått Godt du fikk begynne før mensen kom da Kos deg masse med besøk og strikking Lykke til i morgen! Takk for det Har vært en koselig kveld med masse strikking og snakking. Nå var plutselig ei til gravid av de som var hos meg, så 2 av 4 var gravide i dag. Masse barnesnakking ja, men det gikk bra. Og så kom jeg et godt stykke lenger på jakken min, så jeg føler at jeg er godt på vei med bakstykket nå Nå kan jeg endelig ta opp knappen og glidelåsen i buksa igjen etter at de dro De siste par dagene har jeg gått sånn her hjemme, for det presser litt på nedi der nå. Føles så merkelig. Andre som også har opplevt det sånn? Nei nå er det leggetid for min del. Satser på å oppdatere meg i andres dagbøker i morgen Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #930 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er så spent, så spent!! Jobber hjemmefra i dag, for det er nærmere fertilitetsklinikken enn jobb, så da tipper jeg at det blir lite effektiv dag... Jeg pleier å være veldig effektiv når jeg jobber hjemme, for da er det ikke så mange som maser på meg og avbryter, men i dag kommer nok tankene til å være et annet sted Skal være der kl 10:30, så det er ikke så alt for lenge til. Har sagt fra til de på jobb at jeg skal til optikeren. Hehe. Tenker at det kan bli noen legetimer framover, så jeg har ikke lyst å si at jeg skal til legen hver eneste gang, for da blir det så mye mas... Noen hvite løgner er fint ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2010 #931 Del Skrevet 27. januar 2010 Legetime i dag allerede! Er veldig spent på uttaksdato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #932 Del Skrevet 27. januar 2010 Legetime i dag allerede! Er veldig spent på uttaksdato. Jeg også!! Bare en time til vi skal være der nå Effektiv dag med hjemmejobbing i dag? Hm... Jeg har hvertfall fått oppdatert meg i en del dagbøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. januar 2010 #933 Del Skrevet 27. januar 2010 Lykke til hos "optikeren"! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #934 Del Skrevet 27. januar 2010 Lykke til hos "optikeren"! Så spennende! Hihihi, takk Missiw Det gikk bra hos "optikeren" ja Akkurat kommet tilbake nå. Legen såg 9-10 eggposer med forhåpentligvis et egg i hver, så nå håper jeg bare at de er fine og brukbare Uttak blir på mandag og innsetting på onsdag, som jeg håpte og trodde Humøret er på topp som dere kanskje forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. januar 2010 #935 Del Skrevet 27. januar 2010 Åh, så herlig å lese, honning! Her blir det spennende tider framover! Heia, heia! Optikeren er kjekk å ha, den unnskyldningen har jeg brukt flere ganger også. Et besøk hos optikeren skaper liksom ikke så mye nysgjerrighet som et legebesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #936 Del Skrevet 27. januar 2010 Åh, så herlig å lese, honning! Her blir det spennende tider framover! Heia, heia! Optikeren er kjekk å ha, den unnskyldningen har jeg brukt flere ganger også. Et besøk hos optikeren skaper liksom ikke så mye nysgjerrighet som et legebesøk. Det er bra å ha en sånn unnskyldning. Optikeren skaper mye mindre nyskjerrighet ja To av mine kollegaer vet om at jeg skal igang med ivf, så de visste at jeg skulle til legen i dag. Men jeg har sagt til de at jeg sikkert må på mange legebesøk framover, og da er det greit å ha noe annet å si til resten Han ene av de to sa at jeg bare måtte si fra om jeg ikke kommer på flere unnskyldninger, så skulle han hjelpe meg. Han er jo snill da To dager igjen med sprøyte (+ el-sprøyta), og 3 dager igjen med spray... Nedtelling på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2010 #937 Del Skrevet 27. januar 2010 Uttak om 5 dager! Krysser fingrene for perfekte egg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. januar 2010 #938 Del Skrevet 27. januar 2010 Så gode nyheter *made my day* Skulle ønske jeg kunne bruke opptikker unskyldningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #939 Del Skrevet 27. januar 2010 Uttak om 5 dager! Krysser fingrene for perfekte egg! Ja tenk, bare 5 dager til!! De egga bare bør være bra altså Hun ene sykepleieren sa at det pleide å være en del bra egg, så det gikk sikkert bra mente hun. Spørsmålet er kanskje mer om slimhinna mi er bra nok og at egget vil feste seg? Spennende.... Så gode nyheter *made my day* Skulle ønske jeg kunne bruke opptikker unskyldningen Kanskje du skal bruke optiker unnskyldningen selv om du kanskje har bra syn? Si at du har hatt mye vondt i hodet i det siste, og at du skal sjekke om du må få deg linser/briller? Jeg har ingen problemer med å komme med hvite små løgner i sånne tilfeller som dette Nå skal vi snart ha Tom Kha-suppe til middag. Gleder meg masse! Og så skal vi ha en date i kveld og gå på kino :rødme: Har enda ikke fått sett den siste Stieg Larsson-filmen, så vi får gå på den før den er ferdig på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. januar 2010 #940 Del Skrevet 27. januar 2010 Tom Kha Det hørtes godt ut. Kos dere på date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå