Miss I.W. Skrevet 21. januar 2010 #901 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Så stas med sprøytestart, Honning! Jeg er ikke redd for sprøyter selv, men jeg synes du er tøff som setter dem selv for dèt har nok ikke jeg greid å gjøre! Endret 21. januar 2010 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2010 #902 Del Skrevet 22. januar 2010 Mensen din skal jo ikke tulle det til for deg, så du skal selvfølgelig ha innsetting noenlunde samtidig med meg Vi skal bli rugere samtidig. Helt uvirkelig at innsetting er om ca 2 uker Don't count on in. Tror den er godt i gang med å tulle det til for meg. Ååååå, innsetting om 2 uker! (Det betyr også at du kan slutte på sprayen om 1,5 uke. Noe annet å for! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #903 Del Skrevet 22. januar 2010 Så stas med sprøytestart, Honning! Jeg er ikke redd for sprøyter selv, men jeg synes du er tøff som setter dem selv for dèt har nok ikke jeg greid å gjøre! Ja det er stas med sprøytestart Du hadde helt sikkert klart å sette de du også. Hva gjør man vel ikke for å få unger Don't count on in. Tror den er godt i gang med å tulle det til for meg. Ååååå, innsetting om 2 uker! (Det betyr også at du kan slutte på sprayen om 1,5 uke. Noe annet å for! ) Teite mensen hos deg da. Krysser fingrene for at den kommer i løpet av helga hvertfall Det blir deilig å bli ferdig med sprayen ja Jeg er lei av sår nese og neseblod nå, så jeg merker at det hjelper på litt å redusere dosene også Endelig helg!! Og det var deilig i dag. Har hatt et par veldig hektiske dager på jobb, og i dag har jeg snakka med noen dumme og sinna kunder på telefonen i tillegg, så jeg er virkelig glad for at det er helg nå Bør jobbe litt i helga også, så jeg får se hvor mye jeg får gjort. I kveld tror jeg ikke at jeg gidder å jobbe hvertfall. Føler for å sløve heller. Mannen er borte i helga, så jeg skal kose meg alene i helga. I kveld så blir det nok gullrekka og frukt og chips og sjokolade (må oppheve det usunne med det sunne ). I morgen får jeg kanskje prøve å komme meg ut på en skitur, og så skal jeg på besøk om kvelden. Tror jeg må kjøpe meg ei strikkekorg også i morgen. Trenger et sted å ha strikketøyet liggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #904 Del Skrevet 23. januar 2010 I dag var jeg tidlig oppe til å være lørdag. Det vil si jeg fikk ikke sove igjen etter sprøyte og spray i halv 8 tida, så jeg låg og sløva ei stund før jeg sto opp og spiste frokost, og så tok jeg meg en skitur. Tenkte egentlig å gå samme turen som jeg gjorde onsdagskvelden, men plutselig så havna jeg i et annet spor som var ei myyye lenger løype. Slutten av løype var gjennom byggefelt og dårlig skilta, så jeg måtte spørre om veien et par ganger så jeg kom meg tilbake til bilen igjen Ellers så har jeg fått vaska et par maskiner med klær i dag, og skal snart sette på den tredje. Så får jeg ta meg en tur til byen og handle meg strikkepinne og strikkekorg, og gå og vase litt i interiørbutikker. Det er sånt jeg ikke styrer med når mannen er med, for han blir så utålmodig Etter byen så må jeg prøve å jobbe litt, for ellers kommer jeg bare til å gå og tenke at jeg burde ha jobba resten av helga, og så er det avslapping etterpå God lørdag folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 23. januar 2010 #905 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Gratulerer med sprøytestart Så bra at det gikk fint å sette sprøyten selv, imponert. Og fine mannen da som hjalp til så godt han kunne :rødme: Ellers må jeg si at du har hatt en veldig effektiv lørdag Endret 23. januar 2010 av Rosa76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. januar 2010 #906 Del Skrevet 23. januar 2010 Så flink du er til å gå på ski om dagen da Deilig å komme seg ut da Effektiv morgen på deg i dag! Håper du fant noe fint i byen Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 23. januar 2010 #907 Del Skrevet 23. januar 2010 hurra for sprøyte start!! :D Du var kjempeflink som klarte det selv! Det er helt normalt å blø en liten dråpe med blod når du stikker. Hvis du legger litt lett trykk med en bomullbit eller pad så vil du unngå det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #908 Del Skrevet 24. januar 2010 Gratulerer med sprøytestart Så bra at det gikk fint å sette sprøyten selv, imponert. Og fine mannen da som hjalp til så godt han kunne :rødme: Ellers må jeg si at du har hatt en veldig effektiv lørdag Det er godt å ha en mann som prøver å støtte så godt han kan ja, og nå tror jeg jammen at han begynner å føle disse tinga litt på kroppen selv også En effektiv lørdag fortsetter med en effektiv søndag også faktisk. Jeg får gjort så mye mer når jeg er alene hjemme, for jeg gidder ikke å være den eneste som rydder og vasker når mannen ligger på sofaen og sløver, og da blir det heller til at ingen av oss gjør noe.. Så flink du er til å gå på ski om dagen da Deilig å komme seg ut da Effektiv morgen på deg i dag! Håper du fant noe fint i byen Ha en fin kveld Det er deilig å komme seg ut på ski ja. Jeg er ikke vant til å kunne kjøre i 5 minutter for å komme til ei skiløype. Hjemme hvor jeg kommer fra så har vi pleid å planlegge en dagstur til fjellet for å få til en skitur, og da blei det skjelden noe av. Jeg fant litt fint i byen ja; strikkepinne, korg til å ha strikketøyet i, og litt diverse lys. I tillegg så kjøpte jeg en søt myk bamse og ringle på princess, for det var 40% på hele butikken, så da tenkte jeg at det kunne være en fin gave til neste jeg kjenner som får baby. Følte meg litt flink som klarte å tenke så langt framover hurra for sprøyte start!! :D Du var kjempeflink som klarte det selv! Det er helt normalt å blø en liten dråpe med blod når du stikker. Hvis du legger litt lett trykk med en bomullbit eller pad så vil du unngå det! Takk for tipset med å legge lett trykk! Det såg ut til å hjelpe i dag Magen ser litt mishandla ut, for jeg har et bittelite blåmerke rundt et stikk, og er rød rundt et annet stikk. Godt det ikke er sommer Om en time kommer mannen hjem, så nå har jeg fått vaska litt på badet, vaska på soverommet (æsj så støvete det var på gulvet der), moppa gulver i stua, kjøkken og litt i gangen, og vasker sengetøy. I tillegg så har jeg såvidt begynt å strikke ei jakke til megselv. Noe så stort har jeg vel aldri strikka før, så jeg er litt spent på hvor lang tid det går før jeg mister motet Denne har jeg såvidt begynt på nå nettopp: http://garnstudio.com/drops/mag/103/1/1-2.jpg Nei, nå får jeg lese litt i boka mi mens det enda er ro i huset og tven ikke står på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. januar 2010 #909 Del Skrevet 24. januar 2010 Imponert over strikkeprosjektet, jeg holder meg til litt mindre størrelser eller tepper jeg. Ikke så avansert Kos deg med boken og god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 24. januar 2010 #910 Del Skrevet 24. januar 2010 Fiiine jakka!! Du strikker jakke og jeg genser! Som LilleMann sier: Du kommer til å se kjempe fin ut i sommer når du er ferdig! Neida! Vi skal komme oss gjennom disse strikkeriene med fantastiske hjemmelagde klær leeeenge før sommeren og uten å miste motet! Håper du ikke sliter deg helt ut med all vaskingen! Spar litt vasking til mannen også da Blåmerkene kommer antageligvis fra at du ikke har lagt trykk på etter stikket, skal nok bli bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 #911 Del Skrevet 24. januar 2010 For en effektiv morgen du har hatt Deilig med slike søndager også Kjempefin jakke! Er den vanskelig å strikke eller? Hvilken farge strikker du den i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. januar 2010 #912 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei Honning... beklager det er lenge siden jeg har vært på besøk, jeg har hatt en lang dagbok-pause.. spennende med IVF nå da.. mye nytt og spennende å forholde seg til? Og tenk om det kan bli en babis på dere om ikke så lenge? DET må være veldig motiverende.. masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #913 Del Skrevet 24. januar 2010 Imponert over strikkeprosjektet, jeg holder meg til litt mindre størrelser eller tepper jeg. Ikke så avansert Kos deg med boken og god søndag Jeg ringer til mor for å gå gjennom oppskrifta med henne over telefon så jeg forstår hva jeg skal gjøre Fiiine jakka!! Du strikker jakke og jeg genser! Som LilleMann sier: Du kommer til å se kjempe fin ut i sommer når du er ferdig! Neida! Vi skal komme oss gjennom disse strikkeriene med fantastiske hjemmelagde klær leeeenge før sommeren og uten å miste motet! Håper du ikke sliter deg helt ut med all vaskingen! Spar litt vasking til mannen også da Blåmerkene kommer antageligvis fra at du ikke har lagt trykk på etter stikket, skal nok bli bedre nå! Har du link på genseren du strikker? Jeg håper at jeg blir ferdig før sommeren uten å miste motet ja Jeg har planer at i dag er siste gang på ei stund som jeg skal styre med vasking her, for de neste 2-3 ukene skal jeg ta det mer med ro og heller slappe av og framdyrke fine egg og ruge For en effektiv morgen du har hatt Deilig med slike søndager også Kjempefin jakke! Er den vanskelig å strikke eller? Hvilken farge strikker du den i? Jeg tror ikke at jakken er for vanskelig å strikke, men nå har jeg såvidt lagt opp og nesten ikke kommet igang. Har planer om å strikke den med lange armer jeg, men får se. Armene får jeg strikke til slutt, så jeg får bestemme meg etterhvert. Jeg strikker den i et flerfarga garn, så det er litt grønt og litt brunt i noen ulike nyanser. Hei Honning... beklager det er lenge siden jeg har vært på besøk, jeg har hatt en lang dagbok-pause.. spennende med IVF nå da.. mye nytt og spennende å forholde seg til? Og tenk om det kan bli en babis på dere om ikke så lenge? DET må være veldig motiverende.. masse lykke til! Hei Aurelia Det gjør godt med dagbok-pause, hvertfall siden prøvinga deres ikke har kommet helt igang enda. Er kjedelig å lese om alle som blir gravide da Mye nytt og spennende å forholde seg til i forhold til for tida ja. Det hele føles litt uvirkelig på en måte, og jeg håper alt jeg kan at det blir en bebis utav det ja. Etter at jeg sto opp i morres for å ta sprøyte og spray, så la jeg meg igjen og fikk ikke sove med en gang. Og da ble jeg liggende og tenke på babynavn (uff, jeg bør jo ikke gjøre det...). Så jeg gikk gjennom alfabetet og begynte på jentenavn, og kom til R før jeg sovna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 #914 Del Skrevet 24. januar 2010 Etter at jeg sto opp i morres for å ta sprøyte og spray, så la jeg meg igjen og fikk ikke sove med en gang. Og da ble jeg liggende og tenke på babynavn (uff, jeg bør jo ikke gjøre det...). Så jeg gikk gjennom alfabetet og begynte på jentenavn, og kom til R før jeg sovna Mange fine navn å velge mellom da, er nok ikke lenge til du kan velge navn til en prins eller prinsesse skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. januar 2010 #915 Del Skrevet 24. januar 2010 Navn ja, hadde faktisk en samtale med kjære om det her om dagen :rødme: Håper du får en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2010 #916 Del Skrevet 25. januar 2010 Jøsses, så utrolig effektiv din helg har vært da. (Takk for at du får meg til å føle meg sååå mye verre liksom ) *sukk* Jeg og kjære har navnediskusjoner både titt og ofte vi. :rødme: Vi som er så totalt forskjellige trenger mer enn 9 måneder for å bli enige. Men vi er faktisk blitt sånn semi-enige om jentenavn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 25. januar 2010 #917 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg ringer til mor for å gå gjennom oppskrifta med henne over telefon så jeg forstår hva jeg skal gjøre Har du link på genseren du strikker? Jeg håper at jeg blir ferdig før sommeren uten å miste motet ja God plan!! Jeg har kjøpt sånn derre hefte... Så jeg vet jaggu ikke om det finnes på nettet... Vi skal bli ferdige!! oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #918 Del Skrevet 25. januar 2010 Mange fine navn å velge mellom da, er nok ikke lenge til du kan velge navn til en prins eller prinsesse skal du se Det er mange fine navn å velge mellom ja Neste gang jeg ikke får sove så får jeg fortsette på "S" og så gå over til guttenavn Håper det ikke er lenge til vi kan velge navn nei... :rødme: Navn ja, hadde faktisk en samtale med kjære om det her om dagen :rødme: Håper du får en fin mandag Vi hadde en samtale om det i går her faktisk, og da var det ikke jeg som tok det opp... Men da bare kom vi med forslag til teite navn som vi aldri ville ha kallt en unge Jøsses, så utrolig effektiv din helg har vært da. (Takk for at du får meg til å føle meg sååå mye verre liksom ) *sukk* Jeg og kjære har navnediskusjoner både titt og ofte vi. :rødme: Vi som er så totalt forskjellige trenger mer enn 9 måneder for å bli enige. Men vi er faktisk blitt sånn semi-enige om jentenavn nå. Hehe, det er skjelden jeg har så effektive helger ja. I morgen får jeg besøk her på kvelden, så det var greit å få ting gjort så jeg slapp å stresse i siste liten Det skal visst ikke alltid være lett å bli enige om navn nei. Vi har aldri hatt en seriøs diskusjon på det enda, bare sånn tullete hvor vi kommer fram med stygge navn Så jeg vet ikke hvor enige eller uenige vi er. Er greit å ha god tid på seg God plan!! Jeg har kjøpt sånn derre hefte... Så jeg vet jaggu ikke om det finnes på nettet... Vi skal bli ferdige!! oss!! www.garnstudio.com er genial syns jeg. Massevis av gratisoppskrifter. Selvfølgelig skal vi bli ferdige ja! De siste par dagene har jeg begynt å kjenne at det skjer noe nede i magen, så kroppen kjenner at det sprøytene gjør jobben sin tror jeg. Håper hvertfall det. Jeg er spent på hvordan UL går på onsdag. Klarer de å se da om det er mange egg, eller ser de bare en klump med egg liksom? Jeg syns at hele prøverørsgreiene er veldig fascinerende, og er virkelig imponert over hvordan noen kunne finne ut hvordan det skulle gjøres. Finne opp sprayer og innhold til sprøyter for at fremdyrking av egg skal gå bra og timing i forhold til egguttak osv. Jeg jobber ikke i helsesektoren, men merker at jeg er veldig nyskjerrig og syns det er veldig gøy å lese om sånne ting. Man blir jo ganske små-eksperter av å lese her inne og på fakta-sider. Når jeg skal fortelle mine foreldre om endometriosen etterhvert så må jeg nok lese meg opp på det igjen også Planen så langt er å ikke fortelle noe til noen før vi eventuelt blir gravide og det går bortimot 12 uker. Men om det ikke klaffer på første forsøk, eller om vi mister, så lurer jeg på om jeg virkelig klarer å holde det hemmelig lenger. Det får vi se an litt etterhvert hvordan det går og hva vi/jeg føler for etterhvert. De neste 3 ukene blir rare tror jeg... Er det forresten vanlig å kunne teste 12 dager etter innsetting? Eller er det 14? Jeg husker ikke helt hva jeg har lest. Håper jeg kan gjøre testinga en helgedag, for å slippe å sitte på gråten på jobb om testen blir negativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #919 Del Skrevet 25. januar 2010 Da var jeg jammen allerede C-kjendis også Føler jeg begynner å bli litt for ivrig her inne, men det er vanskelig å holde seg unna også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. januar 2010 #920 Del Skrevet 25. januar 2010 Da var jeg jammen allerede C-kjendis også Føler jeg begynner å bli litt for ivrig her inne, men det er vanskelig å holde seg unna også... Gratulerer Lett å bli avhengig av å være her ja Så godt at du merker på kroppen at det begynner å skje noe Spennende! Kan se og telle alle eggene på ul'en 3 spennende uker du går i møte nå ja, skal krysse alt som krysses kan for deg jeg Høres ut som en fin plan ang det å fortelle familien, håper selvsagt at du om 15 uker kan fortelle den fantastike nyheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå