Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Åh det er koselig å drømme at man er gravid/før/er mamma osv... Men ganske så trist når man våkner. Noen slike drømmer har følts skremmende ekte, slik at jeg blir helt sjokka når jeg våkner og finner ut at det ikke stemmer.

Ja i natt føltes det litt for virkelig syns jeg, selv om det var noen rare ting i drømmen som at jeg måtte ringe til mannen etter fødselen for å mase og snart få han til å komme til sykehuset :ler: Jeg våkna og var skuffa over å våkne, men senere på natta så fortsatte jeg å drømme på samme drømmen igjen... Litt rart ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årh, de drømmene er bare best. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har drømt at jeg har stått med positiv test i hånden. :rødme:

Håper mensen kommer i tide. Huff, kan forstå at du er lei spray nå. :spy: Jeg var lei etter bare 3 uker jeg. :sjenert: Eller, egentlig etter første dagen. :fnise: Guri, som jeg hater nesespray.

*mmmm* Smuldrepai... :sikle: Høres ut som et godt tidsfordriv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig drøm! :rødme:

Ja, og tenk at nå nærmer det seg at dette skjer for deg :rødme: Herlig :Nikke:

Årh, de drømmene er bare best. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har drømt at jeg har stått med positiv test i hånden. :rødme:

Håper mensen kommer i tide. Huff, kan forstå at du er lei spray nå. :spy: Jeg var lei etter bare 3 uker jeg. :sjenert: Eller, egentlig etter første dagen. :fnise: Guri, som jeg hater nesespray.

*mmmm* Smuldrepai... :sikle: Høres ut som et godt tidsfordriv. :ler:

Man blir fort lei av den sprayen ja... Mensen har ikke dukka opp enda, og det er ikke overraskende. Jeg må nok ta meg en telefon til fertilitetsklinikken i morgen og si fra, så får vi se hvordan det blir videre. :bond:

Jeg blei inspirert av deg med bakinga som tidsfordriv i ventetida :ler:

Som sagt lite nytt her. Mensen har ikke kommet, og jeg klarer ikke alltid å føle på meg om den er på vei heller. Så da er det bare å håpe. Om den kommer i morgen så går det også bra, så jeg har littegrann tid på meg enda... :gjeiper:

Nå får jeg jobbe noen minutter, og så får jeg prøve å komme meg ut og gå en tur tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får mensen fort :pls:

Lurer på hvordan det blir med meg og sprayen, tidliger sprayavhengig :sjenert: Litte granne bekymret for hvordan det går etter sprayavsluttningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fryktelig lei av nesespray. 5 uker og 1 dag med spray har nå gått, og jeg er lei av å ha på vekkerklokka for å spraye, planlegge ting utifra når jeg skal spraye, hetetokter på kveldstid, sår nese og dårlig humør innimellom. Stort sett er humøret bra og det går fint, men nå begynner jeg å syns at jeg har spraya lenge nok.

Åh! Skjønner deg så utrolig godt med at du er lei! Jeg sprayet totalt i 5 uker og jeg kunne ha spydd av tanken på å måtte fortsette. Du har min FULLE sympati! :hug: Bare tenk for hvert forferidelige sprut at du er et sprut kortere fra å holde din perrrrrfekt lille skatt i armene dine! :strix:

I natt så drømte jeg at jeg fikk ei lita jente, og det var så utrolig deilig å holde henne i armene mine at det var trist å våkne :sjenert: Tydelig at jeg er prega av alle disse greiene som skjer for tida. Hehe.

Nå har jeg noen planer over ting å gjøre i "ventetida" etter innsetting:

- lage smuldrepai

- lage boller og kakao

- lese bok

- strikke

- gå turer

Flere forslag tas imot med takk. Planen er å kose meg ;)

Når jeg har gått på spray og sånn så har jeg også drømt ekstra mye om babyer og sånn.. Det er helt rart for drømmene føles så ekte ut. Det er nesten som et sant minne når man våkner og da blir man så utrolig knust når man våkner og skjønner det var en drøm... :sukk:

Jeg har noen tips til lista di:

- gå på cafe og se på livet

- lær deg noen flere matretter som du kan imponere din kjære eller venner med!!!

- se på tv serier på nettet :lur:

Lurer på hvordan det blir med meg og sprayen, tidliger sprayavhengig :sjenert: Litte granne bekymret for hvordan det går etter sprayavsluttningen..

Jeg var avhengig av nesespray for 6 år siden og hadde det helt jævlig da jeg vennet meg av det. Brukte det typ 5-6 ganger hver dag i 2 år... jeg har ikke hatt NOEN problemer med dette etter sprayingen her. Grunnen er nok fordi denne ikke åpner opp sånn osm vanlig nesespray gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får mensen fort :pls:

Takk for :pls: vennen!

Det går sikkert bra med sprayen for deg når du kommer igang. Håper det ikke er lenge til nå! :klemmer:

Åh! Skjønner deg så utrolig godt med at du er lei! Jeg sprayet totalt i 5 uker og jeg kunne ha spydd av tanken på å måtte fortsette. Du har min FULLE sympati! :hug: Bare tenk for hvert forferidelige sprut at du er et sprut kortere fra å holde din perrrrrfekt lille skatt i armene dine! :strix:

Når jeg har gått på spray og sånn så har jeg også drømt ekstra mye om babyer og sånn.. Det er helt rart for drømmene føles så ekte ut. Det er nesten som et sant minne når man våkner og da blir man så utrolig knust når man våkner og skjønner det var en drøm... :sukk:

Jeg har noen tips til lista di:

- gå på cafe og se på livet

- lær deg noen flere matretter som du kan imponere din kjære eller venner med!!!

- se på tv serier på nettet :lur:

Jeg var avhengig av nesespray for 6 år siden og hadde det helt jævlig da jeg vennet meg av det. Brukte det typ 5-6 ganger hver dag i 2 år... jeg har ikke hatt NOEN problemer med dette etter sprayingen her. Grunnen er nok fordi denne ikke åpner opp sånn osm vanlig nesespray gjør...

:hug: tilbake til deg SøsterLiten, og tusen takk for flere tips til lista mi. De skal jeg absolutt notere meg :nigo:

Jeg tenkte å begynne å se Dexter nå snart uansett, så dette kan være et fint tidspunkt for det ;)

Mensen har enda ikke kommet, så jeg ringte til fertilitetsklinikken i dag som sa at jeg bare kunne begynne på sprøyter i dag likevel :strix: Så nå er jeg igang!! Jeg blei så glad at jeg ikke grua meg til sprøyta likevel, og det gikk kjempefint. Jeg tellte bare til 3 to ganger :fnise:

Skal kanskje på skitur om en times tid sammen med ei venninne, så nå må jeg finne fram skiutstyret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du slapp å vente på mensen og hurra for sprøytestart :strix: Flink du var som klarte å stikke deg selv, hjalp det å telle til 3 to ganger? ;) Jeg liker ikke sprøyter, så lurer på hvordan i all verden jeg skal klare det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å komme inn her igjen med masse hilsener :nigo:

Masse klemmer til dere dreia, pusilus, Invicta, Lucky og Happy Feet :klemmer:

Tror jeg var litt ivrig, og visste ikke hvor hardt jeg måtte stikke, så jeg blødde littegrann etter at jeg hadde stukket meg, men regner ikke med at det gjør noe.

Etter at jeg hadde tellt til 3 første gangen og jeg ikke stakk meg da, så trodde mannen at vi kom til å sitte der i evigheter før jeg fikk det gjort, men det gikk fin-fint, og jeg var ganske stolt av megselv:ler: Og så var mannen søt og holdt oppe genseren for meg når jeg stakk megselv, og hjalp med å lese instruksjonene så jeg ikke gjorde noe feil :rødme: Så her var det teamwork på gang. Hehe.

Det går sikkert bra å stikke deg for din del også Lucky. Det er så små og tynne sprøytespisser, at du ikke kjenner noe til det. Men nå har ikke jeg sprøyteskrekk selv da...

Nå har jeg vært på skitur, og gjett om jeg var ute av skiform. Ikke at jeg har vært inne i noe skiform siden jeg var omtrent lita da... Men det var uansett deilig å komme seg ut en tur og bevege på kroppen litt og få frisk luft. Nå er det te her, men jeg vurderer å ta meg en tur i badekaret før leggetid. Føler at jeg har fortjent det i kveld ;)

Som dere forstår så er humøret på topp her i dag :ler::strix: Får bare håpe at det kommer noen fine egg utav dette nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så gøy med sprøytestart! Og at du fikk det til. :skya: Hvor lenge skal du nå gå på sprøyter? Er spent på uttaksdato jeg. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så klart det blir flotte egg :Nikke:

Herlig med godt humør :strix:

:strix:

Badekar hørtes herlig ut. :strix:

Ja det var deilig med badekar i går. Låg og leste bok i badekaret og slappa skikkelig av :nigo:

:hoppe: Så gøy med sprøytestart! Og at du fikk det til. :skya: Hvor lenge skal du nå gå på sprøyter? Er spent på uttaksdato jeg. :sjenert:

Ja det var virkelig gøy, og jeg har egentlig ikke grua noe særs for å sette sprøyter på megselv. Jeg skal på UL neste onsdag, og da får jeg vite uttaksdato. Om jeg skal tippe, så tror jeg uttak blir 1.februar, og at innsetting blir 3.februar, men jeg vet jo ikke :)

Masse å gjøre på jobb i dag, så jeg får vel kanskje fortsette å prøve å gjøre noe her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var virkelig gøy, og jeg har egentlig ikke grua noe særs for å sette sprøyter på megselv. Jeg skal på UL neste onsdag, og da får jeg vite uttaksdato. Om jeg skal tippe, så tror jeg uttak blir 1.februar, og at innsetting blir 3.februar, men jeg vet jo ikke :)

Masse å gjøre på jobb i dag, så jeg får vel kanskje fortsette å prøve å gjøre noe her ;)

Årh, så spennende. Tror nok jeg tipper det samme som deg ja. :Nikke: Det var nesten det samme med meg: jeg var på UL en torsdag, uttak mandagen etterpå og innsettingen onsdagen.

Dersom mensen min ikke har tullet seg helt opp blir det nok rundt der jeg også skal til innsetting. :hoppe: Om jeg bare klarer å få positiv EL-test. :dry:

Jeg savner badekaret vårt noe helt forferdelig. Det er så utrolig deilig å ligge der en times tid, men en god bok, talgelys og herlig musikk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, så spennende. Tror nok jeg tipper det samme som deg ja. :Nikke: Det var nesten det samme med meg: jeg var på UL en torsdag, uttak mandagen etterpå og innsettingen onsdagen.

Dersom mensen min ikke har tullet seg helt opp blir det nok rundt der jeg også skal til innsetting. :hoppe: Om jeg bare klarer å få positiv EL-test. :dry:

Jeg savner badekaret vårt noe helt forferdelig. Det er så utrolig deilig å ligge der en times tid, men en god bok, talgelys og herlig musikk. :hjerte:

Mensen din skal jo ikke tulle det til for deg, så du skal selvfølgelig ha innsetting noenlunde samtidig med meg :nigo: Vi skal bli rugere samtidig. Helt uvirkelig at innsetting er om ca 2 uker :)

Badekar er deilig ja. Jeg er litt for dårlig til å bruke det syns jeg selv.

Snart fredag og helg igjen :hoppe: Må visst ta en kjapp tur og handle ny bukse til min kjære, og prøve å få tid til en liten tur innom en garnbutikk til meg etterpå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas med sprøytestart, Honning! :strix:

Jeg er ikke redd for sprøyter selv, men jeg synes du er tøff som setter dem selv for dèt har nok ikke greid å gjøre! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...