pusilus Skrevet 7. januar 2010 #821 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Praktisk med foreldre som jobber på bibliotek *leter etter tidsmaskinen* Endret 7. januar 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 7. januar 2010 #822 Del Skrevet 7. januar 2010 Liker tanken på den tidsmaskinen altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2010 #823 Del Skrevet 8. januar 2010 Bibliotek = paradis på jord. Ihvertfall for oss som liker å lese. Jeg kan henge der i timesvis og lete etter bra bøker. Men muligens også fordi jeg er litt sær når det kommer til bøkene mine. Jeg liker også tanken på tidsmaskin, men jeg ville ikke ha skrudd den frem så langt. Det jeg gleder meg mest til er å stå med positiv test i hånden. :dåne: :dåne: :dåne: PS! Nålen på puregonpennen er så tynn at den glir inn av seg selv. Du trenger så vidt å presse mot huden og vips! er den inne. EL-sprøyter er andre boller... *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #824 Del Skrevet 9. januar 2010 stemmer for å kunne skru tiden frem til man er 12 uker på vei ja Hadde vært helt supert! Bibilioteket er helt supert, mamma jobber der så sjeldent jeg er innom egentlig, men greit å bare ringe eller maile mamma de bøkene jeg vil ha og vips så er de hos meg Så bra bokklubben var koselig, hvilken bok leser dere nå? Hei Lucky Det må være veldig greit med mamma som jobber på bibliotek. Jeg hadde glemt litt av hvor bra biblioteket egentlig er, og nå fikk jeg lyst til å gå der veldig ofte Praktisk med foreldre som jobber på bibliotek *leter etter tidsmaskinen* Vi får være litt på jakt etter den tidsmaskinen ja Liker tanken på den tidsmaskinen altså!!! Jeg tror de som oppfant den kunne tjent masse penger Bibliotek = paradis på jord. Ihvertfall for oss som liker å lese. Jeg kan henge der i timesvis og lete etter bra bøker. Men muligens også fordi jeg er litt sær når det kommer til bøkene mine. Jeg liker også tanken på tidsmaskin, men jeg ville ikke ha skrudd den frem så langt. Det jeg gleder meg mest til er å stå med positiv test i hånden. :dåne: :dåne: :dåne: PS! Nålen på puregonpennen er så tynn at den glir inn av seg selv. Du trenger så vidt å presse mot huden og vips! er den inne. EL-sprøyter er andre boller... *grøss* Jeg vil gjerne også ha den positive testen i hånden, men samtidig ha sikkerheten om at det kommer til å gå bra. Takk for tips om sprøytene! Nå skal vi til byen en tur på kafè. God helg jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. januar 2010 #825 Del Skrevet 9. januar 2010 God tur på kafé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. januar 2010 #826 Del Skrevet 9. januar 2010 Så koselig med kafè besøk Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #827 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei pusilus og Lucky Jeg glemte visst å svare deg tidligere Lucky; nå leser vi "Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield med bokklubben vår. Ingen av oss hadde hørt om den før, så det blir spennende. Har såvidt begynt på den Kafeturen ble overstått, og etterpå tok vi en tur ut til svigers. Så jeg fikk hjelp av svigermor til noe jeg sleit med i strikketøyet mitt, så nå kan jeg komme meg videre I kveld er jeg alene hjemme, så nå har jeg hengt opp telysholdere som skulle henge i vinduskarmen som vi fikk til jul. Det ble fint Nå har jeg bare lyst å kjøpe meg ny fargerig løper å ha på bordet i stua, for jeg vil gjerne få det mer hjemmekoselig her med litt mer farger. Er mye sort og hvitt, så det blir fort litt for sterilt syns jeg, men har ikke prioritert å bruke så mye penger på det. En løper er jo billig da Nå har jeg planer om å finne meg en kopp te, lese i boka og strikke litt og ta det rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. januar 2010 #828 Del Skrevet 9. januar 2010 Du får ta en tur på nille eller noe... mye billige løpere der... eller jysk.. europris.. mye rart man kan finne God helg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. januar 2010 #829 Del Skrevet 9. januar 2010 En kopp te, bok og strikking hørtes koselig ut! Håper du koser deg og har en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 9. januar 2010 Du får ta en tur på nille eller noe... mye billige løpere der... eller jysk.. europris.. mye rart man kan finne God helg forresten Takk for tips Jeg finner helt sikker noe bra. God helg til deg også En kopp te, bok og strikking hørtes koselig ut! Håper du koser deg og har en fin kveld. Takk, det har jeg ja. Nå er jeg ferdig med en lang pulsvarmer, så får jeg snart begynne på neste Nå har jeg faktisk gått på spray i 4 uker allerede. Det har gått overraskende bra. Lite symptomer å klage over; litt mer hissig enn vanlig, litt hetetokter innimellom uten at det har vært plagsomt, og litt hodeverk av og til. Sånn som det er nå så gruer jeg meg ikke til sprøyter og uttak, men jeg gruer mer til ventetida og et eventuelt negativt resultat. For sikkert halvannet år siden kjøpte jeg ei bok om å bli pappa som jeg gjemte for å gi til min kjære når jeg eventuelt skulle få en positiv test. Håper jeg snart kan få gitt den boka... Vurderer å pakke den inn snart hvertfall, og bare legge den tilbake igjen der hvor den var (i klesskapet mitt), sånn at den ligger helt klar. Er lei av å tenke jeg... Har lyst å stenge av tenkinga mi de neste ukene. Tips mottas med takk til hvordan jeg skal klare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. januar 2010 #831 Del Skrevet 9. januar 2010 Tar i mot tips jeg også angående tenking Det har blitt mye av det de siste dagene. Blir godt å komme seg ut av huset og tenke på andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. januar 2010 #832 Del Skrevet 10. januar 2010 Er lei av å tenke jeg... Har lyst å stenge av tenkinga mi de neste ukene. Tips mottas med takk til hvordan jeg skal klare det Skulle gjerne hatt en maskin som kunne slått av tenkingen jeg også... Kanskje vi skulle meldt oss på skaperen neste gang det kommer Har dessverre ingen tips å komme med her altså...klarer ikke legge bort tankene mine jeg heller Spennende å lese en bok som ingen har hørt om da Hvor lang tid har dere på å lese den da? Ha en fin søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #833 Del Skrevet 10. januar 2010 Tar i mot tips jeg også angående tenking Det har blitt mye av det de siste dagene. Blir godt å komme seg ut av huset og tenke på andre ting Man blir spesielt mye sittende og tenke når man er hjemme flere dager i strekk uten å finne på noe som helst. Blir godt for deg å komme deg ut nå Skulle gjerne hatt en maskin som kunne slått av tenkingen jeg også... Kanskje vi skulle meldt oss på skaperen neste gang det kommer Har dessverre ingen tips å komme med her altså...klarer ikke legge bort tankene mine jeg heller Spennende å lese en bok som ingen har hørt om da Hvor lang tid har dere på å lese den da? Ha en fin søndag vennen Haha ja, vi melder oss på skaperen neste gang. Begynner å bli en god del oppfinnelser som vi trenger å få satt iverk: - tidsmaskin fram til dagen man er 12 uker på vei (evt sitter med positiv test i hånda) - maskin som slår av tenkingen - et eller annet som gjør det umulig å gå mer enn 1 år uten å bli gravid Vi har 5 uker på oss å lese boka til neste gang. Jeg ble liggende i går kveld og lese litt, og så såg jeg på klokka og da var den plutselig halv 2! Så nå er jeg godt igang med den hvertfall Den blei bestseller på New York Times i 2006 forresten. Nå er det søndag og nok en dag med nydelig vær. Men det er vel fremdeles bitende kaldt, så det er ikke fristende å gå ut. Tror jeg må lage meg en liten plan for dagen for å ikke bli sittende og sløve i sofaen som min kjære godt mulig kommer til å gjøre etter å ha vært ute i går Ha en flott søndag folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. januar 2010 #834 Del Skrevet 10. januar 2010 Man blir spesielt mye sittende og tenke når man er hjemme flere dager i strekk uten å finne på noe som helst. Blir godt for deg å komme deg ut nå Haha ja, vi melder oss på skaperen neste gang. Begynner å bli en god del oppfinnelser som vi trenger å få satt iverk: - tidsmaskin fram til dagen man er 12 uker på vei (evt sitter med positiv test i hånda) - maskin som slår av tenkingen - et eller annet som gjør det umulig å gå mer enn 1 år uten å bli gravid Har veldig lyst på en kafétur i dag, men jeg er redd jeg bli et håpløst selskap i dag , og dessuten er det fremdeles kjempe kaldt og folk holder seg helst hjemme om det ikke er livsnødvendig å gå ut. Skaperen er ikke en dum idé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #835 Del Skrevet 10. januar 2010 Har veldig lyst på en kafétur i dag, men jeg er redd jeg bli et håpløst selskap i dag , og dessuten er det fremdeles kjempe kaldt og folk holder seg helst hjemme om det ikke er livsnødvendig å gå ut. Skaperen er ikke en dum idé Samme her. Har veldig lyst å finne på noe, men humøret er bare synkende Ingenting å finne på. Mannen sitter og glor på tv, og det er for kaldt til å sitte i andre rom i huset, og jeg får ikke fred til å lese i stua heller... Ørk. For kaldt til å gå ut også ja. Hvorfor i all verden er man nødt til å se på tv en hel dag? Håper snart humøret mitt kommer seg igjen, for jeg liker ikke å være sånn... Blæh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 10. januar 2010 #836 Del Skrevet 10. januar 2010 Åh Honning!! -Humøret blir bedre, LOVER!!! -Tankene får vi jenter fordi vi er tenkende intelligente individer og en pris må man betale for å være så fantastiske!! -Ring en venninne/mamman din/pappan din og skravle en stund med de og få klarnet og sortert tankene dine :rødme: det hjelper alltid å dele på tankene og gode venninner/familie er perrrfekte til å dele de med! -Gi mannen trådløse øreklokker til tv og erklær stuen som din stille lesesal!! -bak rundstykker!! Du blir varm av å kna deigen, kjøkkenet blir varmt av å ha ovnen på, mannen kommer luskende pga lukten og tankene dine dreier seg om litt kroppsarbeid en stund! og så smaker det jo så godt!! Håper noen av "tipsene" mine passer/funker!! Mange klemmer til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. januar 2010 #837 Del Skrevet 10. januar 2010 Tidsmaskin og tankeavslåar? Eit par oppfinnelsar eg gjerne kunne tenkt meg. Tipsa frå SøsterLiten var supre! Ikkje veldig lenge igjen til sprøytestart nå. Det er så spennande! Håpar virkelig det klaffar for deg og honningmannen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #838 Del Skrevet 10. januar 2010 Åh Honning!! -Humøret blir bedre, LOVER!!! -Tankene får vi jenter fordi vi er tenkende intelligente individer og en pris må man betale for å være så fantastiske!! -Ring en venninne/mamman din/pappan din og skravle en stund med de og få klarnet og sortert tankene dine :rødme: det hjelper alltid å dele på tankene og gode venninner/familie er perrrfekte til å dele de med! -Gi mannen trådløse øreklokker til tv og erklær stuen som din stille lesesal!! -bak rundstykker!! Du blir varm av å kna deigen, kjøkkenet blir varmt av å ha ovnen på, mannen kommer luskende pga lukten og tankene dine dreier seg om litt kroppsarbeid en stund! og så smaker det jo så godt!! Håper noen av "tipsene" mine passer/funker!! Mange klemmer til deg fra meg! Du er super, SøsterLiten! Fikk lyst å komme og gi deg en klem jeg Humøret mitt ble bedre, og enda bedre av å lese innlegget ditt. Jeg gikk opp på det kalde kontoret mitt og satte på litt sinna musikk for å få utløp for det sure humøret mitt, og kikka på bilder. Så kom mannen og henta meg for å spise kaker med han og en kopp te Og så har vi sett en film og jeg har strikka en god del. Jeg såg ikke tipsene dine før nå, men jeg skal notere meg det til ting å finne på de nærmeste ukene Snart skal jeg begynne å skrive liste over en koselig ting å finne på hver dag helt fram til testing. Tidsmaskin og tankeavslåar? Eit par oppfinnelsar eg gjerne kunne tenkt meg. Tipsa frå SøsterLiten var supre! Ikkje veldig lenge igjen til sprøytestart nå. Det er så spennande! Håpar virkelig det klaffar for deg og honningmannen nå. 10 dager igjen til sprøytestart nå ja, og jeg har bare 1 flaske igjen med nesespray også nå som jeg skal begynne på i morgen tidlig Håper også at det klaffer for meg og honningmannen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. januar 2010 #839 Del Skrevet 10. januar 2010 Håper også at det klaffer for meg og honningmannen nå Jeg også :pls: :pls: :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. januar 2010 #840 Del Skrevet 10. januar 2010 Håper også at det klaffer for meg og honningmannen nå Det gjør jeg også Låner listen SøsterLiten gav deg jeg, håper det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå