Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Håper energien har ramlet over deg mens du har hvilt deg ;) Kakebaking ja :sjenert: ikke kommet igang med det ennå jeg heller... Hvilke kaker skal du bake i år da?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper energien har ramlet over deg mens du har hvilt deg ;) Kakebaking ja :sjenert: ikke kommet igang med det ennå jeg heller... Hvilke kaker skal du bake i år da?

:kose:

Hei Lucky!

Jeg tror energien har gjemt seg langt bort, for her har jeg ikke orka å flytte meg fra sofaen hele kvelden. Blir bare sløvere og sløvere, og håper at jeg ikke begynner å bli syk. Det har jeg ikke tid til.

Jeg kommer nok ikke til å bake noen standard julekaker i år heller. I fjor fant jeg ei oppskrift på nettet (kanskje her på KG?) av noe som het Kongelige Nøttekaker. De var utrolig gode, spesielt de første dagene som de var mykest. Så jeg tror jeg skal bake de i år igjen. Mer enn det tror jeg ikke at jeg gidder å bake når vi bare er to personer og ikke skal være hjemme i jula uansett. Kanskje jeg slår til og lager lussekatter i helga også. Hva skal du bake?

Tror kanskje jeg skal prøve å komme meg i seng snart. Føler for å være uthvilt i morgen for en gangs skyld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Da er jeg tilbake etter å ha vært nesten en uke i uttakshulen min. :sjenert:

Var det forrige søndag du begynte på sprayen, eller er det nå til søndagen? :sjenert: For meg var det helt umulig å glemme spray, sprøyter eller hva som helst, for min kjære passet på meg med haukeblikk. Jeg har vel allerede nevnt at jeg er en somlekopp? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongelige nøttekaker har jeg aldri hørt om, men helt sikkert nammis :sikle: Er jo begrenset hva man trenger å lage når man er to og nesten ikke hjemme i julen ja :) Vet ikke helt hva jeg skal lage i år, men pleier å bake pepperkaker med klumpen, så får vel gjøre det i år også...ellers blir det nok risboller og sarah bernard ;)

Håper du har mer energi i dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Da er jeg tilbake etter å ha vært nesten en uke i uttakshulen min. :sjenert:

Var det forrige søndag du begynte på sprayen, eller er det nå til søndagen? :sjenert: For meg var det helt umulig å glemme spray, sprøyter eller hva som helst, for min kjære passet på meg med haukeblikk. Jeg har vel allerede nevnt at jeg er en somlekopp? :ler:

Hei ^^Belle^^ :vinke:

Forstår godt du lever litt i ei boble for tida. Du har hatt nok å tenke på de siste dagene :)

Det er bra at din kjære var flink til å passe på deg med haukeblikk. Håper min kjære blir like flink ;)

Kongelige nøttekaker har jeg aldri hørt om, men helt sikkert nammis :sikle: Er jo begrenset hva man trenger å lage når man er to og nesten ikke hjemme i julen ja :) Vet ikke helt hva jeg skal lage i år, men pleier å bake pepperkaker med klumpen, så får vel gjøre det i år også...ellers blir det nok risboller og sarah bernard ;)

Håper du har mer energi i dag :kose:

Jeg hadde heller ikke hørt om kongelige nøttekaker før, og søkte en del på nettet i fjor for å finne noe som såg godt ut.

Her er link til kongelige nøttekaker. Sarah bernard kan jeg ikke huske å ha hørt om før et par uker siden, og de høres skikkelig gode ut. Men mye jobb å lage de? Eller?

Litt mer energi i dag heldigvis. Gidder jo ikke å bli syk nå som det nærmer seg helg :fnise: Litt sløv likevel, så får se om det blir sløvekveld eller om jeg skal gjøre noe fornuftig.

:klemmer:

Nå vil jeg ha litt pc-fri, så får jeg prøve å oppdatere meg i dagbøker senere i kveld heller er planen. Bare 1 dag igjen til helg nå!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke hørt om kongelige nøttekaker før, og søkte en del på nettet i fjor for å finne noe som såg godt ut.

Her er link til kongelige nøttekaker. Sarah bernard kan jeg ikke huske å ha hørt om før et par uker siden, og de høres skikkelig gode ut. Men mye jobb å lage de? Eller?

De hørtes veldig gode ut ja :lur:

Sarah bernard er ikke så vanskelig nei, men en skikkelig kaloribombe.... men hvilken god julekake er vel ikke det :fnise:

Kos deg med litt pc fri du :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til deg når jeg er ferdige med våre skaper og så pusilus sine skaper :fnise: Så kan du kjøpe ferdig julegavene for meg :nigo:

DEAL

åh... Honning du aaaaner ikke hva du har gitt deg ut på nå! :fnise:

Det er bra at din kjære var flink til å passe på deg med haukeblikk. Håper min kjære blir like flink ;)

Jeg er også U F A T T E L I G glemsk og rotete, så min løsning ble alarmer på mobilen... :sjenert: Siden jeg og LilleMann jobber skift så kan han liksom ikke hjelpe meg... Dessuten er han desto mer distre på sånne ting så det hadde vel heller ikke akkurat hjulpet gitt! :skratte:

Ha en fin helg Honning!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELG!! :danse:

De hørtes veldig gode ut ja :lur:

Sarah bernard er ikke så vanskelig nei, men en skikkelig kaloribombe.... men hvilken god julekake er vel ikke det :fnise:

Kos deg med litt pc fri du :kose:

Kaloribombene er ofte de beste kakene ja :fnise:

Har fått ei oppskrift på Sarah bernard.. Kanskje jeg også skulle ha prøvt meg på det i år? Hm... :lur:

DEAL

åh... Honning du aaaaner ikke hva du har gitt deg ut på nå! :fnise:

Jeg er også U F A T T E L I G glemsk og rotete, så min løsning ble alarmer på mobilen... :sjenert: Siden jeg og LilleMann jobber skift så kan han liksom ikke hjelpe meg... Dessuten er han desto mer distre på sånne ting så det hadde vel heller ikke akkurat hjulpet gitt! :skratte:

Ha en fin helg Honning!

Hehehe, har du et så skittent kjøkken? :lur::fnise:

Jeg har også tenkt at jeg må ha en løsning med alarmer på mobilen. Å huske nesespray 2 ganger hver dag til visse tidspunkt i 5-6 uker er umulig uten å ha noen form for påminnelse :)

Ha ei fin helg du også, Søsterliten! :klemmer:

Her begynte helga med vannlekkasje av alle ting. Da jeg kom hjem fra jobb så kom min kjære akkurat ned trappa og hadde tatt seg en dusj, og så gikk vi inn på kjøkken sammen, og da såg vi at det dryppte... Uff. Irriterende, akkurat det samme skjedde en fredag kveld forrige sted vi bodde også for 2 1/2 år siden. Om en halvtimes tid kommer det en rørlegger for å se hvordan det ser ut, så får vi se hva han sier. Håper virkelig at vi kan bruke dusjen i dagene og ukene framover hvertfall.

Fra nå av så kan helga hvertfall bare bli bedre! :ler:

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaloribombene er ofte de beste kakene ja :fnise:

Har fått ei oppskrift på Sarah bernard.. Kanskje jeg også skulle ha prøvt meg på det i år? Hm... :lur:

Ja det er visst sånn :ler: I allefall for meg som elsker kaker med sjokolade :sjenert:

Prøv deg på de, er ikke vanskelig...tar bare litt tid :)

Her begynte helga med vannlekkasje av alle ting. Da jeg kom hjem fra jobb så kom min kjære akkurat ned trappa og hadde tatt seg en dusj, og så gikk vi inn på kjøkken sammen, og da såg vi at det dryppte... Uff. Irriterende, akkurat det samme skjedde en fredag kveld forrige sted vi bodde også for 2 1/2 år siden. Om en halvtimes tid kommer det en rørlegger for å se hvordan det ser ut, så får vi se hva han sier. Håper virkelig at vi kan bruke dusjen i dagene og ukene framover hvertfall.

God helg, jenter!

Så kjedelig med vannlekasje da :( Håper rørleggeren fikser opp med en gang og at det ikke har blitt for store skader hos dere :)

Ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, har du et så skittent kjøkken? :lur::fnise:

Jeg har også tenkt at jeg må ha en løsning med alarmer på mobilen. Å huske nesespray 2 ganger hver dag til visse tidspunkt i 5-6 uker er umulig uten å ha noen form for påminnelse :)

Ha ei fin helg du også, Søsterliten! :klemmer:

God helg, jenter!

Ikke så skittent, men VELDIG rotete!! Skal bruke mandag til ryddedag før jula. Kleskap, kjøkkenskap og baderomskap skal taes! BLÆH!! :spy:

Vannlekasje er no piss... håper ikke det er for store skader.. kan bli dyrt ja! :(

Skal du bare spraye 2 ganger om dagen?

Jeg måtte spraye 4 jeg! så på det værste så var det 4 sprayer og 2 stikk!

god helgklem til deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Ikke ofte jeg våkner så tidlig en lørdags morgen, men nå har jeg planer om å få en del utav dagen, og håper at jeg klarer det ;)

Ja det er visst sånn :ler: I allefall for meg som elsker kaker med sjokolade :sjenert:

Prøv deg på de, er ikke vanskelig...tar bare litt tid :)

Så kjedelig med vannlekasje da :( Håper rørleggeren fikser opp med en gang og at det ikke har blitt for store skader hos dere :)

Ha en fin kveld :kose:

Hei Lucky!

Da er vi to som elsker kaker med sjokolade :sjenert:

Tror kanskje jeg skal prøve meg på Sarah bernard i morgen. Skal skrive opp ei god handleliste før vi stikker til byen i dag, og satse på bakedag i morgen :)

Rørleggeren fikk hvertfall fiksa såpass i går at vi kan dusje, men vi må passe på at det det ikke fyller seg opp med vann i dusjen. Membranen var helt rotten, og det er ganske utrolig siden badet ble pussa opp i 2006 (før vi flytta inn). Jeg er glad så lenge vi kan dusje foreløpig, så får vi se hvor dyrt det blir og hva som går på forsikringa *Håper forsikringa dekker det meste*

Ikke så skittent, men VELDIG rotete!! Skal bruke mandag til ryddedag før jula. Kleskap, kjøkkenskap og baderomskap skal taes! BLÆH!! :spy:

Vannlekasje er no piss... håper ikke det er for store skader.. kan bli dyrt ja! :(

Skal du bare spraye 2 ganger om dagen?

Jeg måtte spraye 4 jeg! så på det værste så var det 4 sprayer og 2 stikk!

god helgklem til deg! :hug:

Uff ja, rotete kjøkken er ikke noe særs. Jeg har også planer om å gå gjennom klesskap, men tror det får bli i romjula eller noe sånt. Tviler på at jeg rekker det før jul.

4 tidspunkt med spray hver dag? Oj, det hørtes mye ut! Jeg må spraye en gang i hvert nesehull to ganger om dagen, så totalt 4 sprayer blir det vel egentlig. Når jeg går over på stikk, så blir det 1 stikk, og en spray to ganger om dagen tror jeg det var.

I dag skal jeg nyte min siste dag som sprayfri :nigo:

Har et kjøkkenskap igjen å vaske tror jeg det er + utsiden av skapdørene, og det tenker jeg å gjøre ferdig nå før frokost. Må bare ha meg en yoghurt først så jeg har noe å gå på.. Og så har jeg planer om å få vaska gulv på kjøkken, spisestua og i stua (dra fram sofaen for en gangs skyld, for under den ser det jo ikke ut). Og når jeg har gjort det så skal jeg pynte litt mer til jul :)

Får ta oss en tur til byen og handle litt også, og i ettermiddag/kveld skal vi til venner og spise, og så ut på show. Gleder meg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg nyte min siste dag som sprayfri :nigo:

:tommelsmil: Tenk at i morgen er du virkelig igang med første ivf forsøk på en måte :strix: Blir så spennende!

Kos deg med julerengjøring og juleshopping i dag og ikke minst kos deg masse i kveld med venner og show i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen meg et stk driftig dame om dagen :fnise: *Flink*

Hvilke show er dere å ser? Jeg elsker sånt, men er jo altfor sjeldent jeg kommer meg avgårde... :sjenert:

En god lørdagsklem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil: Tenk at i morgen er du virkelig igang med første ivf forsøk på en måte :strix: Blir så spennende!

Kos deg med julerengjøring og juleshopping i dag og ikke minst kos deg masse i kveld med venner og show i kveld :klemmer:

Hei Lucky!

Ja i morgen er jeg på en måte igang faktisk. Siden jeg skal bruke sprayen så lenge så føles det ikke helt som om jeg er skikkelig igang enda, men på en annen måte så skjer det masse nå og jeg er nærmere enn noen gang!

Takk, jeg har hatt en flott dag. Fikk handla et par gaver, fant ut hva vi skal kjøpe til to til, og da er vi nesten i mål med julegavene. Og så fikk jeg vaska ferdig kjøkken og alle gulver i 1.etasje, og kosa oss masse på show i kveld :nigo:

Du er jammen meg et stk driftig dame om dagen :fnise: *Flink*

Hvilke show er dere å ser? Jeg elsker sånt, men er jo altfor sjeldent jeg kommer meg avgårde... :sjenert:

En god lørdagsklem til deg :klem:

Hei Ananan!

Jeg må utnytte å gjøre noe når jeg først gidder ja, og har lyst å bruke de neste par ukene på å slippe å tenke på alt jeg burde ha gjort ;)

Jeg skriver i dagboka mi om hvilket show vi var på. Var veldig morro! Er ikke ofte vi heller kommer oss ut på sånt, men i høst/vinter så har jeg vært på to nå faktisk :)

Nå er vekkerklokka satt på og jeg er klar for spraying i morgen tidlig. Merkelig hele greia syns jeg, og så virker det absurd at en nesespray skal påvirke kroppen så mye med hormoner og alt.

I morgen blir det litt baking tenkte jeg, og så må jeg vel kanskje snart begynne å tenke på julekort. Kan være greit å få sendt de som skal sendes hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Honning :vinke:

Lykke til med spray-start i morgen :) Spennende!!

Håper det ordner seg med forsikring osv mht vannlekasjen, kjedelig :(

Ha en fortsatt god helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Luna-jenta, pusilus og Missiw :klemmer:

Ja nå er jeg igang :hoppe: Våkna kl 5 og trodde at det var på tide å spraye, så tydeligvis litt stressa over å glemme det :fnise: Men det gikk fint ;)

Nå er frokosten inntatt, og jeg måtte bare inn på KG litt før jeg begynner bakinga. Det er så deilig at jeg fikk vaska golver også i går, så kan det bli en litt mer kosedag i dag. Min kjære stikker til en kompis som bor et par timer unna og skal være der 2-3 dager, så da skal jeg lage julekort, lese bok, strikke, trene og bare gjøre "mine" ting. Det er deilig med noen dager alene syns jeg, men er veldig glad for at det ikke er så ofte, for da hadde det ikke vært deilig lenger tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er i gang :hoppe:

Deilig med noen dager alene innimellom også da :) Hadde ikke orket at sambo var mye borte, men noen dager i ny og ne er bare deilig :ler:

Kos deg med baking og koselige ting i dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: Spraystart idag!! :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix:

Dette blir bra vettu!! Håper du får lite bivirkninger!

Jeg var heldig og hadde lite, det værste var kanskje søvnen som sa HAAADEEET og smaken av fysjsaken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...