Lucky? Skrevet 3. desember 2009 #701 Del Skrevet 3. desember 2009 Oj, nå har jeg blitt skravlebøtte ser jeg Jaja, da var det offisielt Skravlebøtte ja! Du er ikke alene Håper du har hatt en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #702 Del Skrevet 3. desember 2009 Åh, nå ble jeg nettopp noen kilo lettere føltes det som... Jeg har ikke funnet gifteringen min siden mandag kveld, og har gått rundt og leita og leita. Nå var det like før jeg ga opp og hadde bare lyst å grine, så fant jeg den i et skap på badet. Utrolig hvor mye en ring kan bety :rødme: Er ganske letta for at jeg slapp å fortelle det til mannen også, for det har jeg utsatt i det lengste laget Nå kan jeg slappe av resten av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 3. desember 2009 Skravlebøtte ja! Du er ikke alene Håper du har hatt en fin kveld Hei Lucky! Nei jeg er ikke alene om det heldigvis. Det er flere skravlebøtter her Kvelden har vært fin (spesielt nå som jeg fant igjen ringen min). Håper kvelden din også har vært veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. desember 2009 #704 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei Lucky! Nei jeg er ikke alene om det heldigvis. Det er flere skravlebøtter her Kvelden har vært fin (spesielt nå som jeg fant igjen ringen min). Håper kvelden din også har vært veldig fin Så godt ringen kom til rette igjen Utrolig hvordan ting bare kan forsvinne :klø: Jeg "mistet" to ringer i flyttingen jeg da, og fant de i en lomme i toalettmappen min ca et halvt år etter vi flyttet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2009 #705 Del Skrevet 4. desember 2009 for innkjøpt nesespray! For min del var det ikke så veldig crazy, men det kan være greit å være for seg selv de første par dagene ja. Forhåpentligvis får du ikke bivirkninger i det hele tatt. Så deilig å finne igjen ringen da. :dåne: Jeg tar den ikke av jeg, for jeg er en rotekopp uten sidestykke. Jeg hadde mistet den det øyeblikket den forlot fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2009 #706 Del Skrevet 4. desember 2009 for nesespray. Når var det du begynte på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 4. desember 2009 Helg!! Så godt ringen kom til rette igjen Utrolig hvordan ting bare kan forsvinne :klø: Jeg "mistet" to ringer i flyttingen jeg da, og fant de i en lomme i toalettmappen min ca et halvt år etter vi flyttet inn Uff, det er kjedelig å miste ringer ja. Jeg mista en ring i flytting for 4 1/2 år siden (en alliansering), og har enda ikke funnet den igjen. Det irriterer meg vannvittig mye. Er godt når man finner de igjen da, og heldigvis så pleier jeg å gjøre det for innkjøpt nesespray! For min del var det ikke så veldig crazy, men det kan være greit å være for seg selv de første par dagene ja. Forhåpentligvis får du ikke bivirkninger i det hele tatt. Så deilig å finne igjen ringen da. :dåne: Jeg tar den ikke av jeg, for jeg er en rotekopp uten sidestykke. Jeg hadde mistet den det øyeblikket den forlot fingeren. Krysser fingrene for ingen bivirkninger ja. Er egentlig bare glad for at det blir 5-6 uker med spray i stedet for 6 måneder Jeg bør ikke heller ta av meg ringen, men har fått det som vane å ta den av før jeg skal trene, og før jeg legger meg om kvelden. En gang fant jeg den igjen i vaskemaskina, og den holdt nesten på å forsvinne inn i den da jeg fant den. Uff, at jeg aldri skal lære for nesespray. Når var det du begynte på den? Jeg skal begynne på den neste søndag. Er egentlig mest bekymra for å glemme å ta den, men får nok be min kjære om å være flink til å minne meg på det også Deilig at det endelig er helg. Jeg har vært veldig trøtt de siste 2-3 dagene, og gleder meg til å kunne sove lenge i morgen. Min kjære ligger på sofaen ved sida av meg og sover, men jeg klarte ikke å sove. I stedet så ble det litt KG og hekling på meg. Ja, jeg har lært meg å hekle litt nå i dag. Hekler kanter som skal være rundt babyskjerfet og lua jeg har strikka, og det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. Morro å lære seg nye ting Ellers så har min kjære og jeg det veldig fint for tida. Er godt å slippe stresset med å prøve hele tida, og jeg slapper veldig av. Det gjør godt etter å ha prøvt i snart to år. Nå er det noen uker siden lapen også, og jeg tenker nesten ikke på ivfen som nærmer seg i det hele tatt. Trodde ikke at jeg skulle klare å distansere meg sånn fra det nå som ivf nærmer seg, men det hjelper nok at julen nærmer seg og at det da er andre ting å fokusere på. Får nyte å slappe av fram til januar/februar - da har jeg nok mer enn nok å tenke på igjen God helg jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. desember 2009 #708 Del Skrevet 5. desember 2009 Ellers så har min kjære og jeg det veldig fint for tida. Er godt å slippe stresset med å prøve hele tida, og jeg slapper veldig av. Det gjør godt etter å ha prøvt i snart to år. Nå er det noen uker siden lapen også, og jeg tenker nesten ikke på ivfen som nærmer seg i det hele tatt. Trodde ikke at jeg skulle klare å distansere meg sånn fra det nå som ivf nærmer seg, men det hjelper nok at julen nærmer seg og at det da er andre ting å fokusere på. Får nyte å slappe av fram til januar/februar - da har jeg nok mer enn nok å tenke på igjen Så godt å lese Der ser man hvor mye den prøvingen egentlig krever av forholdet Jeg og sambo har også fått det mye bedre etter vi la prøvingen litt på vent Godt at du klarer å distansere ivf litt da og bare nyte tiden, er viktig det! Lad batteriene og kos dere frem til januar/februar Så flink du er som har lært deg å hekle da! Moro Har også lyst til å lære meg det, alle sier jo at det ikke er så veldig vanskelig så da bør vel jeg kunne klare det også Ha en fin søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei Lucky Langtidsprøving krever sitt av forholdet ja. Jeg innsåg det egentlig aldri før jeg kunne slappe av for noen uker siden, og trodde selv at jeg hadde et avslappa forhold til hele greiene, men det var nok bare noe jeg prøvte å innbille megselv Det er godt å høre at du og din sambo også fikk det bedre når dere la prøvinga på vent. Utrolig hva det kan gjøre. Jeg har bare lært å hekle kant rundt skjerf og sånn, og det var hvertfall veldig enkelt. Og klarer jeg det, så klarer helt sikkert du også det Ha en flott søndag du også! I går kveld var vi på julebord med jobben min. Det var utrolig koselig. Var hjemme over 3 i natt, og sto ikke opp før ett i dag... Uff, liker egentlig ikke å sove bort halve dagen, men det gjorde nok godt også De fleste på jobben min er veldig unge, og det begynner å bli en del småbarnsforeldre etterhvert. Selvfølgelig så måtte hun ene spørre om vi prøvte å bli gravide, og jeg sa kontant nei. Vi prøver jo faktisk ikke lenger heller, siden vi ikke vil få det til på egenhånd, så jeg følte ikke at jeg løy heller. Men jeg sa også fra om at jeg hadde nok ikke sagt fra om vi prøvte heller, for det har ingen andre noe med. Prøvte å hinte litt om at det ikke er nødvendig å mase... Han ene på jobben har så lyst på unge på grunn av permisjon sier han , og sa til meg at han har lyst å ha permisjon sammen med meg Det er ikke akkurat ofte jeg hører mannfolk som sier sånn, og syns det var litt morsomt. Man sier mye rart når man er full da Sløvedag på sofaen i dag. Skulle ønske at jeg heller hadde en sånn effektiv dag som sist søndag, men jeg føler veldig lite for å vaske kjøkkenskaper og sånn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 6. desember 2009 #710 Del Skrevet 6. desember 2009 Bare innom og oppdaterer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. desember 2009 #711 Del Skrevet 6. desember 2009 Sløvedag på sofaen i dag. Skulle ønske at jeg heller hadde en sånn effektiv dag som sist søndag, men jeg føler veldig lite for å vaske kjøkkenskaper og sånn i dag Godt det er fler som har sløvedag i dag Håper de på jobben din tok hintet om at de ikke skal mase om prøving...skjønner ikke hvorfor folk skal spørre om det jeg da. Hadde jeg villet at folk skulle vite at vi prøvde, så hadde jeg vel sagt det liksom...jaja God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 7. desember 2009 #712 Del Skrevet 7. desember 2009 Altså!!! NÅ var det lenge siden jeg var her inne og hva er det jeg ser??? du skal begynne på spray på søndag??? :strix: så utrolig bra!!! Da kanskje det blir vi to som går i mål samtidig da? Jeg skal forhåpentligvis begynne på hormoner i begynnelsen av januar igjen. Men vi venter og ser litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 7. desember 2009 Bare innom og oppdaterer meg litt Hei Ananan tilbake Godt det er fler som har sløvedag i dag Håper de på jobben din tok hintet om at de ikke skal mase om prøving...skjønner ikke hvorfor folk skal spørre om det jeg da. Hadde jeg villet at folk skulle vite at vi prøvde, så hadde jeg vel sagt det liksom...jaja God kveld Hihi, såg du hadde en hard kveld på lørdag ja Jeg våkna en del ganger natt til i går helt uttørka i munnen og måtte drikke vann ja... Håper de på jobben tok hintet ja. At de ikke forstår at det ikke hjelper å mase om sånt. Man forteller jo uansett det man vil fortelle ja. Men men... Får se om jeg sier det når jeg til slutt blir gravid (for det skal jeg jo bli...), og da i tilfelle har jeg lyst til å presse inn i folk at de må forstå at det er ikke noe man maser på folk om Altså!!! NÅ var det lenge siden jeg var her inne og hva er det jeg ser??? du skal begynne på spray på søndag??? :strix: så utrolig bra!!! Da kanskje det blir vi to som går i mål samtidig da? Jeg skal forhåpentligvis begynne på hormoner i begynnelsen av januar igjen. Men vi venter og ser litt... Så koselig at du tok turen innom igjen, SøsterLiten! Ja, spraystart på søndag!! Det føles jo helt uvirkelig, og tida går veldig fort. Jeg syns det hørtes ut som en perfekt plan av vi to går i mål samtidig! Håper du er klar igjen i januar. Nå får du bare nyte førjula og jula, og være ferdig opplada til ruging etterpå Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal trene i kveld, eller om jeg skal begynne å vaske kjøkkenskaper.. Jeg bør egentlig gjøre begge deler, men vet at jeg aldri kommer til å gjøre begge deler. Hm... Må uansett bestemme meg i løpet av kort tid om jeg skal komme igang med noe i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. desember 2009 #714 Del Skrevet 7. desember 2009 Håper du har hatt en fin kveld med enten trening eller vasking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #715 Del Skrevet 7. desember 2009 Håper du har hatt en fin kveld med enten trening eller vasking Takk Det ble vasking på kjøkken her i kveld. Ikke så veldig spennende akkurat, men kom meg hvertfall gjennom halvparten av skapene. Tar jammen tid det der :gjeiper: Det var godt å komme igang nå hvertfall, så jeg snart kan stryke det fra to do-lista mi. Får melde meg på en treningstime til i morgen, så jeg hvertfall får kommet meg på trening da igjen. 71 grader nord her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. desember 2009 #716 Del Skrevet 7. desember 2009 Deilig å få tatt kjøkkenet også da, tar virkelig tid å komme igjennom... Blir jo litt tøy og bøy når man vasker også da, så blir jo nesten som en liten treningstime God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. desember 2009 #717 Del Skrevet 7. desember 2009 Du har vel ikke lyst til å ta vårt kjøkken også Jeg byr på kakemenn etter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. desember 2009 #718 Del Skrevet 8. desember 2009 Koselig å lese her inne! Høres ut som om du har det veldig fint om dagen. Og tenk at du skal starte med spray på søndag! Ønsker deg en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. desember 2009 #719 Del Skrevet 9. desember 2009 Bare 4 dager igjen til du begynner på spray! skapene mine på kjøkkenet er ufattelig rotete... kan jeg friste med vasking mot gaveshopping??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #720 Del Skrevet 9. desember 2009 Deilig å få tatt kjøkkenet også da, tar virkelig tid å komme igjennom... Blir jo litt tøy og bøy når man vasker også da, så blir jo nesten som en liten treningstime God kveld Hei Lucky! Det tar tid å komme gjennom kjøkkenet ja, og får se på det som en mini-treningstime Jeg kom bare halvveis på mandag, og har fremdeles siste halvdel igjen. Får prøve å få det til i kveld om jeg orker. Er så trøtt Du har vel ikke lyst til å ta vårt kjøkken også Jeg byr på kakemenn etter på Skal bare vaske ferdig vårt kjøkken, så kommer jeg Ser fram til kakemennene etterå Koselig å lese her inne! Høres ut som om du har det veldig fint om dagen. Og tenk at du skal starte med spray på søndag! Ønsker deg en fin kveld! Hei Happy Feet Ja jeg nyter å slippe å tenke på prøving. Utrolig hvor mye mer jeg slapper av, og veldig morro at det snart er spraystart Bare 4 dager igjen til du begynner på spray! skapene mine på kjøkkenet er ufattelig rotete... kan jeg friste med vasking mot gaveshopping??? Ja det har du helt rett i. Kun 4 dager igjen jo, og egentlig bare 3 hele dager igjen Oj, så merkelig! Jeg kommer til deg når jeg er ferdige med våre skaper og så pusilus sine skaper Så kan du kjøpe ferdig julegavene for meg Nok en arbeidsdag er over, og i dag gidder jeg ikke å jobbe noe særs overtid som jeg gjorde i går... Sliten og trøtt, og har lyst å ta meg en kvil på sofaen snart Så håper jeg at energien ramler over meg om ei stund. Hadde egentlig tenkt å lage en sort julekaker også snart, men det blir nok ikke i kveld. Har klar ingrediensene hvertfall, og kan fint drøye det til helga. Det er jo ingenting som springer fra meg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå