Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 #541 Del Skrevet 23. oktober 2009 Innom og oppdaterer meg og har har det skjedd mye, ser jeg. Så godt å endelig være ferdig med lap'en, selv om resultatet ikke var helt som dere hadde håpet på. Men nå vet dere i alle fall hva som er galt og dere er et skritt nærmere en liten honningbaby. Krysser fingrene for at veien videre ikke skal by på noen hindringer og at dere kan komme i gang så raskt som mulig. Elsker min kjære, og nå er vi et steg nærmere i prosessen :rødme: :rødme: Blir helt blank i øynene her jeg, det må være gravidhormonene. Jeg beundrer deg for hvordan du takler dette, honning. Du er virkelig flink til å se det positive i ting. Mange fine lister og gode tanker her inne. Gode klemmer og tanker til deg. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #542 Del Skrevet 23. oktober 2009 God helg til deg vennen God helg til deg også! Det var en fin liste Ha en strålende helg honning Ha ei flott helg du også Invicta! Blir helt blank i øynene her jeg, det må være gravidhormonene. Jeg beundrer deg for hvordan du takler dette, honning. Du er virkelig flink til å se det positive i ting. Mange fine lister og gode tanker her inne. Gode klemmer og tanker til deg. Ha en fin helg! Takk for det, Happy Feet! Jeg blir blank i øynene av at du blir blank i øynene på mine vegne Jeg håper at jeg klarer å fortsette å være positiv framover også nå. Og så begynner jeg å lure litt på om det ikke har gått opp for meg at jeg ikke kan få barn på vanlig vis, eller om jeg bare fortrenger det, eller at jeg bare har akseptert det. For jeg trodde i utgangspunktet at jeg skulle ha blitt ganske deppa av å få en sånn beskjed. Men det må nok bearbeides litt i hjernen min, og jeg er bare glad for at jeg ikke føler for å grave meg ned akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. oktober 2009 #543 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, fliiiiink - herregud du er så flink og spesiell! Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, fliiiiink - herregud du er så flink og spesiell! Goood helg Å så søt du er, Blåmor Håper du får ei flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 24. oktober 2009 I dag har jeg endelig fått tatt meg en etterlengta dusj etter lapen. Gjett om det var deilig å få lov til å dusje igjen Og så kom jeg meg ut av huset også en tur i dag. Føler meg skikkelig usosial for tida. Både mannen og jeg fikk bestilt oss briller (ser for dårlig med linsene og brillene jeg har fra før), og så var det halv pris på brilleglass så vi måtte bare benytte oss. Neste helg skal jeg ha en forsinka 30-års jentebursdag med noen venninner. Blir ikke så veldig mange, 7 stk totalt tror jeg. Det blir koselig. Tenkte jeg skulle lage til noe mat også da, men vet ikke helt hva enda. Hadde vært greit å lage noe som kan være omtrent klart på forhånd og som de fleste liker (har ei veldig kresen venninne, så litt greit at hun også kan spise noe av det).. Gjerne kom med tips! Jeg skal gå inn i mat og drikke-forumet også og titte, men jeg føler meg vel mest hjemme her selv om jeg egentlig ikke er prøver heller akkurat nå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. oktober 2009 #546 Del Skrevet 24. oktober 2009 Så deilig å få dusjet igjen da Kan tenke meg det var fantastisk! Koselig med jentebursdag til helgen da, hmmm...mat som er enkelt... ost og kjeks er jo veldig enkelt og kan knaskes hele kvelden da? Men du tenkte kanskje mer middagaktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så deilig å få dusjet igjen da Kan tenke meg det var fantastisk! Koselig med jentebursdag til helgen da, hmmm...mat som er enkelt... ost og kjeks er jo veldig enkelt og kan knaskes hele kvelden da? Men du tenkte kanskje mer middagaktig? Hei Lucky! Det var helt fantastisk å dusje igjen i går ja. 3 døgn uten å dusje var leeenge :gjeiper: Jeg har tenkt litt på ost og kjeks, eller spekemat, eller tapas, eller noe mer middagsaktig.... Hehe, klarer ikke helt å bestemme meg. Ost og kjeks er utrolig godt hvertfall! Mulig jeg kunne hatt en salat eller noe enkel varm mat først, og så ost og kjeks å knaske på resten av kvelden? Men da er det i tilfelle hun ene som ikke kommer til å spise så mye, for salater er hun kresen på, og oster også... Jeg gidder ikke å tenke på at hun kan spise alt jeg lager, men greit om hun kan spise noe hvertfall. Spekemat er hun hvertfall veldig glad i vet jeg. Og tapas har jeg aldri laga selv før, men da må man vel styre med så mange ting at det blir kanskje bare stress? Ikke så lett å være Vingle-Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. oktober 2009 #548 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ikke så lett å være Vingle-Petter Ikke lett å være vingle-petter nei Spekemat er også veldig godt da, og ikke minst enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 25. oktober 2009 #549 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ikke lett å være vingle-petter nei Spekemat er også veldig godt da, og ikke minst enkelt Spekemat er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 25. oktober 2009 #550 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kjipt med slike nedslåande nyheter, men jammen godt at de fant det ut nå og ikkje lenger fram i tid. Hugs: Ein dag mindre til eit søtt, lite honningbarn kjem til verda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #551 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ikke lett å være vingle-petter nei Spekemat er også veldig godt da, og ikke minst enkelt Ja, jeg lurer på om det kanskje blir spekemat. Og kanskje litt ost og kjeks i tillegg. Er det feil? Spekemat er deilig! Ja det er veldig deilig, og så tenker jeg at når (ikke hvis.. ) jeg blir gravid, så kan jeg ikke spise spekemat, så da skal jeg jammen gjøre det nå!! Hihi. Kjipt med slike nedslåande nyheter, men jammen godt at de fant det ut nå og ikkje lenger fram i tid. Hugs: Ein dag mindre til eit søtt, lite honningbarn kjem til verda. Veldig godt at de fant det ut nå ja, og at jeg var ivrig på å komme igang med utredning. Hvis ikke så hadde jeg vært rimelig sinna på megselv Nå føler jeg endelig at det kan nærme seg å få et honningbarn ja Veldig sløvedag i dag. Har lest litt, strikka litt, laga et par kort, hatt kakao og is, glodd på tv og sittet foran dataen. I morgen er det jobb igjen, og jeg tenker å jobbe hjemmefra i morgen siden jeg har en del luft i magen enda... Sitter her og raper hele tida føler jeg, skikkelig attraktivt.. Forresten noen som har lyst på noen el-tester? Jeg har noen billig-strips igjen som jeg aldri kommer til å få bruk for. Gjerne send meg en PM med navn og adresse, så kan jeg sende det. Førstemann til mølla Jeg har 7 stk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. oktober 2009 #552 Del Skrevet 25. oktober 2009 Veldig sløvedag i dag. Har lest litt, strikka litt, laga et par kort, hatt kakao og is, glodd på tv og sittet foran dataen. I morgen er det jobb igjen, og jeg tenker å jobbe hjemmefra i morgen siden jeg har en del luft i magen enda... Sitter her og raper hele tida føler jeg, skikkelig attraktivt.. Godt det er fler som har hatt sløvedag i dag Deilig å slappe av litt også når man har fri da Godt du kan jobbe hjemmefra i morgen da, kjedelig å sitte på jobb å rape hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #553 Del Skrevet 26. oktober 2009 Godt det er fler som har hatt sløvedag i dag Deilig å slappe av litt også når man har fri da Godt du kan jobbe hjemmefra i morgen da, kjedelig å sitte på jobb å rape hele tiden Jeg har blitt flink til å strikke og lese på disse sløvedagene mine hvertfall :nigo : Ja det er godt at jeg har mulighet for å jobbe hjemmefra. Men nå merker jeg at jeg begynner å bli rastløs, og i morgen så må jeg komme meg på jobb tror jeg. Begynner å bli passe lei av å rape også nå, og mannen sitter bare og flirer av meg.. En ting som er praktisk ved å jobbe hjemmefra; jeg kan vaske klær samtidig, og så får jeg gjort mer jobbting fordi det ikke er så mange som maser og spør om ting hele tida Men på den annen side så er ikke konsentrasjonen helt på topp i dag heller. Har lyst å gjøre alt annet enn å jobbe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. oktober 2009 #554 Del Skrevet 26. oktober 2009 Supert å kunne vaske litt klær og gjøre litt annet mens man jobber hjemme da Skjønner godt at du blir rastløs hjemme, blir fort lange dager og det er kjedelig å bare være hjemme... Håper du har fått vært litt effektiv i dag alikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 26. oktober 2009 Supert å kunne vaske litt klær og gjøre litt annet mens man jobber hjemme da Skjønner godt at du blir rastløs hjemme, blir fort lange dager og det er kjedelig å bare være hjemme... Håper du har fått vært litt effektiv i dag alikevel da Jeg fikk vaska to maskiner med klær mens jeg jobba i dag Det blir fort lange dager når man bare er hjemme ja, men det har egentlig gått veldig bra. Så lenge jeg ikke blir liggende ukesvis hjemme, og ikke har det så vondt, så er det nok bare godt å slappe litt av. Det var egentlig en ganske rolig dag på jobb i dag, og ikke for mye for meg å ta igjen fra dagene jeg var borte heller, så dagen var veldig grei og jeg fikk gjort det jeg skulle. Deilig Nå har vi hatt en god middag som jeg fant på matprat.no (Gullgryte der var å anbefale - veldig god og veldig enkel å lage). Kjære er ute og bytter dekk på bilen, og så får vi ta oss en tur ned til optikeren etterpå for de hadde glemt å måle avstanden mellom øynene våre til brillene vi har bestilt. Klokka er ikke halv seks enda, og det er mørkt ute jo! Tror jeg må tenne meg et par stearinlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. oktober 2009 #556 Del Skrevet 26. oktober 2009 Klokka er ikke halv seks enda, og det er mørkt ute jo! Tror jeg må tenne meg et par stearinlys Utrolig hvor fort det blir mørkt om kvelden ja, og hvor mye den timen har å si Her hos meg er det ikke gatelys, så helt svart utenfor vinduene... Koselig med stearinslys da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 26. oktober 2009 #557 Del Skrevet 26. oktober 2009 Legger igjen en liten hilsen her så er det lettere å følge med hvordan det går videre med deg Krysser nå hvertfall fingrene for at det blir en honningbaby på dere snart Nå er det bare å kose seg i mørket med masse trivlige middager og stearinlys på bordet...og snart kommer snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. oktober 2009 #558 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håper det står bra til med pasienten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. oktober 2009 #559 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror jeg må gå inn og titte på denne Gullgryta. Alltid deilig med noen nye, gode og ikke minst enkle oppskrifter. Koselig å lese her inne. Deilig høststemning! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 27. oktober 2009 Utrolig hvor fort det blir mørkt om kvelden ja, og hvor mye den timen har å si Her hos meg er det ikke gatelys, så helt svart utenfor vinduene... Koselig med stearinslys da Det er godt med stearinlys som lyser opp litt i mørket ja. Og så skaper det innekos også Legger igjen en liten hilsen her så er det lettere å følge med hvordan det går videre med deg Krysser nå hvertfall fingrene for at det blir en honningbaby på dere snart Nå er det bare å kose seg i mørket med masse trivlige middager og stearinlys på bordet...og snart kommer snøen Så koselig med besøk fra deg, kenghuru! Snart kommer snøen ja! Det er godt å ha skifta dekk på bilen nå, og jeg gleder meg til skiturer i vinter. Jeg er bare vant til mye lenger vår og høst enn det er her borte, og skulle ønske at vinteren ikke er full så lang. Men på den andre siden er det mulig å gå på ski her etterhvert, og jeg slipper å reise langt til fjells for en skitur! Håper det står bra til med pasienten Takk pusilus, det står bra til med pasienten I dag har jeg kommet meg på jobb også, og uten problemer med luft i magen Det var deilig å komme seg ut blant folk igjen nå. Tror jeg må gå inn og titte på denne Gullgryta. Alltid deilig med noen nye, gode og ikke minst enkle oppskrifter. Koselig å lese her inne. Deilig høststemning! Ha en fin dag! Ja nye oppskrifter er aldri å forakte. Jeg blir så lei av å lage det samme hver gang, og så det er veldig bra med variasjon og morro å finne gode oppskrifter som er enkle også. Høststemning har jeg bestemt meg for å ha mye av nå ja Det ble te, strikking, stearinlys og tv i går kveld. Kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå