honning Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #461 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kom igjen, tante, kom igjen! Takk for roping og pisking, Dreia Ingen tegn på noen ting denne gangen, og jeg aner ikke om tanta er like rundt hjørnet eller ikke heller.. Blir ganske så utålmodig av denne ventinga her, mens jeg har egentlig ikke venta så lenge heller, og det kan veldig godt være at hun ikke kommer før om en uke. Jaja, er ikke så mye å gjøre med det Åh, tenk å kunne legge ut UL- og babybilder :rødme: . Det høres veldig urealistisk ut, men tenk så fantastisk!! Satser på å få oppretta en blogg i løpet av helga da kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nå har jeg oppretta meg blogg! Er litt usikker på om jeg fikk det til, og om jeg fikk til å gi tilganger til andre... Jeg lagra den som en lukka blogg tror jeg, og prøvte å gi tilgang til noen av dere som jeg snakker mest med her inne. Jeg finner vel kanskje ut etterhvert om dere kommer dere inn på den Frokost neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. oktober 2009 #463 Del Skrevet 10. oktober 2009 Finner ingen blogg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 10. oktober 2009 #464 Del Skrevet 10. oktober 2009 Innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. oktober 2009 #465 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei honning! Nå er jeg tilbake (og med ny dagbok) og akter å følge deg nøye fremover Har visst hatt en lengre KG-pause, men føler behov for å være med igjen nå. Gleder meg til å være med deg videre, håper du får en riktig god helg! fra Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 10. oktober 2009 Finner ingen blogg jeg Hm, finner du den nå? Lurer på om jeg kanskje fikk det til nå? Innom for å ønske deg en god helg Takk Invicta. God helg til deg også!! Hei honning! Nå er jeg tilbake (og med ny dagbok) og akter å følge deg nøye fremover Har visst hatt en lengre KG-pause, men føler behov for å være med igjen nå. Gleder meg til å være med deg videre, håper du får en riktig god helg! fra Blåmor Å så godt å se deg her igjen, Blåmor! Det var lenge siden ja Det gjør godt med KG-pauser iblant, og godt å ha deg tilbake igjen også God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. oktober 2009 #467 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #468 Del Skrevet 10. oktober 2009 Forstår ikke helt hvordan jeg skal gjøre det da jeg. Var sikker på at jeg fikk det til nå. Hm... Går inn og prøver litt igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. oktober 2009 #469 Del Skrevet 11. oktober 2009 Buuuuuu, jeg kan lese bloggen din, men jeg får ikke lov til å svare! Trodde jeg var blant de heldige utvalgte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. oktober 2009 #470 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg får også lest, men ikke svart i bloggen din Men uansett gratulerer med blogg, gleder meg til å følge deg videre der også Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 11. oktober 2009 Buuuuuu, jeg kan lese bloggen din, men jeg får ikke lov til å svare! Trodde jeg var blant de heldige utvalgte jeg.. Jeg får også lest, men ikke svart i bloggen din Men uansett gratulerer med blogg, gleder meg til å følge deg videre der også Håper du har hatt en fin helg Hei Redbird og Lucky? Det er jeg som sliter med innstillingene til bloggen... Endra på noe nå og håper at det hjelper... De som kan lese bloggen skal selvfølgelig også kommentere på den - om jeg får det til Gjerne kom med tips om det fremdeles ikke fungerer nå! I dag har jeg strikka ferdig babyteppet jeg holdt på med Jeg søkte på youtube for å finne ut hvordan jeg skulle felle av, og der var det gode instruksjonsvideoer gitt Så nå etterpå begynte jeg på ei lue, og fant en video på hvordan man legger opp. Nybegynner jeg?? Hihi. Er morro da. Jeg prøver meg på lua som Mayami tipsa om siden hun forklarte at den skulle være enkel, så jeg er et godt stykke på vei allerede. Nå skal jeg legge meg å lese litt før det er natta og på an igjen med ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 11. oktober 2009 #472 Del Skrevet 11. oktober 2009 åh! Jeg har aldri fått til det der med strikking.. Har visst ikke noe anlegg for det :/ Det er jo så moro og. Jeg får lese bloggen din, betyr det at jeg skal få skrive også? Jeg prøvde nemlig, men fikk det ikke til... Du får ha en god natt og en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #473 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei Invicta! Da er det jeg som ikke får det til med bloggen min. Tips mottas med takk for de som har greie på det! Planen er å ha en privat blogg, men at jeg setter visse personer til å lese og skrive kommentarer i den. Jeg har fått til å sette den som privat og med tilgang til noen å lese, men det med kommentarene sliter jeg visst med. Jeg har heller aldri fått til det der med strikking. Men nå begynner det å komme seg litt, og jeg strikker bare heeelt enkle ting, og maser på andre så fort jeg trenger hjelp (og søker på YouTube), og det er ganske morro. Så det er bare å prøve seg litt fram, så har du nok anlegg for det Ha en flott dag videre, Invicta! --- Forresten ingen tegn til tanta her enda. Jeg våkna tidlig i dag og fikk en følelse av at hun hadde kommet, men nei da... Jeg må nok smøre meg med tålmodighet noen dager til ser det ut som. Hvorfor i all verden tok jeg ikke EL-test denne PP da? Er irriterende å ikke ane når mensen kommer altså :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. oktober 2009 #474 Del Skrevet 12. oktober 2009 Forresten ingen tegn til tanta her enda. Jeg våkna tidlig i dag og fikk en følelse av at hun hadde kommet, men nei da... Jeg må nok smøre meg med tålmodighet noen dager til ser det ut som. Hvorfor i all verden tok jeg ikke EL-test denne PP da? Er irriterende å ikke ane når mensen kommer altså :gjeiper: Håper tanta holder seg langt unna denne gangen Har du oppskrift på den luen? Må sette igang med noen strikkeprosjekter snart kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 12. oktober 2009 #475 Del Skrevet 12. oktober 2009 Forresten ingen tegn til tanta her enda. Jeg våkna tidlig i dag og fikk en følelse av at hun hadde kommet, men nei da... Jeg må nok smøre meg med tålmodighet noen dager til ser det ut som. Hvorfor i all verden tok jeg ikke EL-test denne PP da? Er irriterende å ikke ane når mensen kommer altså :gjeiper: Her også! Jeg angrer på at jeg ikke testet meg for EL. Jeg skulle hatt mensen for fem dager siden, hvis jeg tar utgangspunkt i 26 dagers syklus som jeg har hatt i det siste. Hadde en bitteliten blødning 3 dager før IKM, og en bitteliten for to-tre dager siden. Jeg har testet 3 morninger, alle negative. Så kanskje Vitex endelig hjelper meg! Håper du får mensen snart da!!! Eller aller helst er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. oktober 2009 #476 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer med ny blogg! Har vært inne og tittet (og prøvd å skrive en kommentar ). Hva man kan finne på YouTube! Kanskje det er håp for meg og strikking også da. Jeg er ikke særlig god, men blir så påvirket av alt strikkesnakket her på KG, så har litt lyst til å prøve meg igjen. En koselig høst/vinter-aktivitet. Håper tanta holder seg langt unna denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #477 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei Lucky? Strikkeoppskriften på lua fikk jeg av Mayami, så jeg limer inn det hun skreiv: Du trenger: ca 1,5 bunt Eskimo-garn eller tilsvarende tykt garn (jeg brukte Easy fra Sandnes Garn) 1 rundpinne nr 9, ca 50-60cm lang Legg opp 56 masker Strikk en runde rett Strikk så 1rett 3 vrang til strikketøyet måler ca 22cm Strikk 2 og 2 masker sammen så du får 28 masker Strikk 2 og 2 masker sammen så du får 14 masker Kutt tråden og tre gjennom maskene og trekk sammen! Ei på jobben anbefalte å bruke garnet som heter Balder (Viking garn), for det skulle være mykere. Det er større nøster enn de andre garna som Mayami nevner, så jeg tror 1 nøste av Balder er 1 1/2 lue (hvertfall over 1 lue). Veldig fort gjort å strikke. Jeg begynte litt på den i går etter babyteppet, og er nesten ferdig med den nå Hei Invicta! Det er kjedelig det der med ustabile sykluser ja. Håper at vitexen hjelper deg!! Og så dumme vi var som ikke testa for EL... Jaja, håper det beste for deg også og at det klaffer for deg denne PP! Takk Happy Feet! Haha, ja jeg sliter med de innstillingene til bloggen min Håper jeg får det til snart sånn at dere får skrevet inn kommentarer, og uten at jeg må inn og godkjenne kommentarene for at de skal dukke opp. Det er nok absolutt håp for deg også og strikking ja. YouTube er jo fantastisk! Hihihi. Men akkurat nå stoppa det opp med lua jeg holder på med, og jeg har gjort en feil som jeg ikke vet hvordan jeg skal rette opp, så jeg må ta det med på jobb i morgen så jeg får hjelp der Det er godt å ha noen å mase litt på. Jeg ble også så påvirka av strikkesnakket her, at jeg måtte komme igang med strikkinga nå, og det er mer morro enn jeg huska også. Sov godt, jenter! En tier på at tanta kommer i morgen.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 13. oktober 2009 #478 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er så mye strikking blant kg-jentene, er ikke noe håp for meg der - jeg er et håpløst tilfelle Får jeg det ikke til innen 5 sekunder så forsvinner det ned i en skuff og der blir det liggende Gratulerer med blogg, tenker du snart kommer inn i det Også krysser jeg selvfølgelig fingrene for at tanta ikke dukker opp i morgen eller de nærmeste 9mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. oktober 2009 #479 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hey, strikking her også. Det er kjempeartig! Grattis med ferdig babyteppe og nesten ferdig hue! Er det ikkje inspirerande når ting nærmar seg ferdig? I Gossip si dagbok er det oppskrift på enkle babyvottar, om du går tom for arbeid. Og YouTube er genialt. Det er slik eg lærte å legga opp for ca. eitt år sidan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er så mye strikking blant kg-jentene, er ikke noe håp for meg der - jeg er et håpløst tilfelle Får jeg det ikke til innen 5 sekunder så forsvinner det ned i en skuff og der blir det liggende Gratulerer med blogg, tenker du snart kommer inn i det Også krysser jeg selvfølgelig fingrene for at tanta ikke dukker opp i morgen eller de nærmeste 9mnd Hei Ananan Det er nok håp for deg også innen strikkinga. Til og med jeg har klart å få ferdig et babyteppe, og da tror jeg det er håp for alle Håper kryssing av fingrene hjelper. Tanta har ikke dukka opp enda, og jeg aner jo ikke når den skal komme, men tror jeg tar en test på fredag om den ikke har kommet innen da, for da begynner jeg å lure på om det blir lap eller ikke... Hey, strikking her også. Det er kjempeartig! Grattis med ferdig babyteppe og nesten ferdig hue! Er det ikkje inspirerande når ting nærmar seg ferdig? I Gossip si dagbok er det oppskrift på enkle babyvottar, om du går tom for arbeid. Og YouTube er genialt. Det er slik eg lærte å legga opp for ca. eitt år sidan. Hei Dreia! Haha, du sier også "hue" ja. Her borte ler de bare av meg når jeg sier det og ikke lue;) Det er veldig inspirerende når ting nærmer seg ferdig ja, og derfor har jeg nå begynt å strikke ting som ikke er så store nå Babyvotter er jo et bra tips - det skal jeg sjekke ut! Takk I dag fikk jeg også oppskrift på ei kjempefin "hue" av ei på jobben som jeg har lyst å strikke til megselv om jeg får den til. Den er litt sånn baggy bak på en måte. Ja den tanta lar seg vente denne gangen. Stabile sykluser hadde vært fint ja, men så lenge de ikke blir så på tur som de var i fjor så er jeg fornøyd igrunn. Det var noe herk å plutselig gå en måned over tida. Nå tenker jeg bare på om det blir lap eller ikke. Hvis mensen kommer de neste 2-3 dagene så er det greit og det blir lap, og jeg får noen dager med sykemelding hvor jeg forhåpentligvis er i ok form og kan få lest og strikka mye. Hvis mensen ikke kommer, så er det mulighet for at jeg kan være gravid. Men om jeg får negativ test, så er jeg ikke gravid og må kanskje utsette lap. Ørk så lei jeg er av å tenke gitt Jaja, jeg er igrunn ved greit mot enda. Er jo ikke noe jeg kan gjøre fra eller til. Dag 34 i dag, men ingen grunn til å tro jeg er gravid enda... Nei, nå tror jeg heller at jeg vil inn og skrive i bloggen, for DER skal jeg IKKE skrive om prøving God kveld jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå