Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Gratulerer som ivrig skribent!! :fnise:

Godt å høre at det gikk bra idag. Og så deilig at det bare er tre uker til operasjonen - da blir du ferdig med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt ivrig skribent!! :hoppe:

(Det hadde jeg aldri trodd om megselv her :fnise:)

De skravlehøne :fnise:

Så bra det gikk bra i dag :) Spennende å se om de finner noe om 3 uker da ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ivrig skribent!! :fnise:

Godt å høre at det gikk bra idag. Og så deilig at det bare er tre uker til operasjonen - da blir du ferdig med den!

Hihi, takk for det Invicta :fnise:

Blir godt å bli ferdig med operasjonen ja. Ser bare fram til å få den overstått nå :)

De skravlehøne :fnise:

Så bra det gikk bra i dag :) Spennende å se om de finner noe om 3 uker da ;)

Jeg er skravlehøne ja. Hihi. Er mange av oss skravlehøner her inne :fnise:

Det blir spennende å se om 3 uker ja. Akkurat nå er jeg veldig avslappa til det og regner med at det blir ivf uansett. Håper vel mest av alt at jeg har endo som de kan fikse, og at det hjelper, men jeg er vel nokså forberedt på det meste.

En dag igjen til helg nå, og lønningspils etter jobb i morgen. Det blir koselig, for jeg har veldig bra kollegaer, og så er det greit å være sammen med de uten at det absolutt har med jobb å gjøre.

Nei, nå er det leggetid. Jeg må snart prøve å få oppdatert meg i andres dagbøker igjen, men er sløv for tida merker jeg.. :sjenert:

Natta jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skravlehøne ja. Hihi. Er mange av oss skravlehøner her inne :fnise:

:fnise:

Så koselig med lønningspils og gode kollegaer :tommelsmil:

Ha en fin fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ivrig skribent! :tommelsmil:

Håper du får en super helg og at du koser deg på lønningspils.

Mange klemmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky og Happy Feet!

Koselig at dere stikker innom her og skriver ;) Føler at jeg begynner å få gode venner her inne etterhvert, og som ivrig skribent og alt. Haha.

Nå kom jeg akkurat hjem fra koselig lønningspils. Veldig morro. Jeg vet at jeg ikke burde på denne tida av måneden, men jeg måtte ha meg vin... :unsure: Mest sannsynlig er jeg ikke gravid uansett denne gangen heller, så jeg bruker det som trøst.

Mannen er ute på fest fremdeles, så da spørs det når han kommer hjem i natt. Jaja, han får bare kose seg.

I dag og i går så lurer jeg på om jeg har hatt el-slim. Trodde egentlig at jeg var ferdig med el for noen dager siden (har ikke merka noe til det i tilfelle), men om det kommer nå, og jeg får mensen ca helga om to uker, så spørs det om jeg kan gjennomføre lap'en i oktober.. Håper at el var for noen dager siden, for det har blitt lite sengekos her de siste dagene. Jeg skal liksom ikke tenke på prøvinga, og stresser ikke siden jeg må gjennom lap nå, men det er umulig å ikke regne på dager likevel :sjenert:

I tillegg så tenker jeg at dersom jeg hadde blitt gravid nå, så hadde jeg både sluppet unna lap, og hatt verdens beste julegave å fortelle familien... *Ønsketenkning*

Nå skal jeg komme meg i seng, og så blir det på linsekontroll i morgen og avslapping og småordning hjemme, og så skal jeg nyte kvelden alene hjemme i morgen kveld. Tror jeg må kjøpe meg litt kokesjokolade i morgen så jeg kan kose meg hjemme med kakao og ei god bok. Kjenner at jeg gleder meg allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom jeg akkurat hjem fra koselig lønningspils. Veldig morro. Jeg vet at jeg ikke burde på denne tida av måneden, men jeg måtte ha meg vin... :unsure:

Så bra du hadde det koselig i går :) Litt vin kan nok ikke skade skal du se ;)

Er jo mange som har dukket før de visste at de var gravide og det har jo gått bra det :)

Tar du el tester eller? Ikke lett å vite når el er altså...denne syklusen har jeg tenkt at Nå har jeg el...nei...nå...nei..nå....men tror rett og slett jeg ikke har hatt el i det hele tatt :fnise:

Hadde vært en super julegave å fortelle om en lite spire ja :) Det var det som var min julegave i fjor :( Men mistet 18.des.. men men...

Når er lap'en igjen?

Ha en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky!

Jeg tenkte også at litt vin skader nok ikke, og føler meg på en måte ikke som prøver denne gangen, så jeg ga litt blaffen. Det går bra med de fleste som tar seg en liten fest tror jeg ;)

Jeg har ikke tatt tester denne måneden, og trodde egentlig at el skulle vært for ca ei uke siden, men jeg har ikke fått ømme pupper denne gangen, så jeg ble veldig i tvil. Vitex-boksen min ble tom, og mulig at vitexen har gitt meg ekstra ømme pupper også... Men jeg har også gått og lurt på om jeg har el eller ikke i halvannen uke nå :)

Åh, det var like før jul du mista i fjor ja. Uff stakkar.. Det må ha blitt en stor demper på julefeiringa :tristbla:

Lap'en blir 21.oktober, og mannen gruer seg mer til den enn meg virker det som. Han sa i natt når han kom hjem at han hadde begynt å grue seg :rødme: Så jeg prøvte å si at det går nok bra, og det vet han jo egentlig selv også. Om ei uke eller to så har nok jeg også begynt å grue meg en del selv, mens nå tenker jeg mer på hva resultatet blir og gleder meg til å få det overstått.

Ha en flott lørdagskveld du også!! :klemmer:

I dag kom det brev fra fertilitetsklinikken, og vi fikk samtale med de i midten av november, så det var ikke 6 måneders ventetid for å få samtale likevel, men nærmere 4 1/2 måned :hoppe: Deilig at det stadig skjer noe på den fronten siden jeg ikke blir gravid selv (enda hvertfall).

Må si at jeg føler meg litt heldig også inni all ventinga... Jeg fikk time hos gynekolog uten å måtte innom fastlegen først. Gynekologen har spesialisert seg innen infertilitet og ufrivillig barnløshet og vet hva h*n driver med, og har jobbet på fertilitetsklinikken tidligere. Og ting går littegrann kjappere enn jeg hadde regna med. Utredninga begynte i vår, og tenk at jeg allerede skal inn til lap og i samtale med fertilitetsklinikken i løpet av noen uker. Så jeg føler at systemet fungerer bra så langt, og har ikke noe å klage på sånn sett.

Nå er jeg alene hjemme for kvelden, og har handla inn mye digg, skal spise pasta, kose meg med bok/tv/strikk, kakao og pledd, og prøve å ikke sitte foran pcen hele kvelden som jeg alt for fort blir sittende med ;)

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Hei! Det hørtes deilig ut med en kveld for seg selv, med bare kos :)

Jeg har heller ikke testet for el denne gangen, men jeg tror jeg hadde for ca en uke siden, da var det en del slim.

Skal krysse fingrene for deg 21. oktober :) Det er jammen ikke lenge til!

Og så flott at ting går så raskt, vet om mange som venter i månedsvis på å komme til samtale med fertilitetsklinikken. Får bare håpe at lap'en hjelper nå og at dere ikke trenger mere hjelp ;-)

Ha en strålende fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julen i fjor ble ikke akkurat som planlagt nei :( Jeg som elsker julen orket ikke engang å pynte ferdig huset til jul...

Så bra dere har fått time til samtale allerede da :) Går virkelig unna for dere om dagen! Bra at du er så fornøyd med systemet og ting skjer :)

Søte mannen som gruer seg på dine vegne da :rødme: Han virker som en super kar :)

Håper du hadde en koselig kveld i går :) Deilig med sofa lørdager med digg og pledd ;)

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny "tittel". Ivrig skribent og greier. :nigo:

Det høyrtest ut som ein koselig lørdagskveld. Viss du fekk lausrive deg frå PC-en. :fnise: Det er altfor ofte eit voldsomt tidssluk.

Helge-:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått brev i posten :hoppe: Midten av november er ikke lenge til i det hele tatt.

Kjenner igjen den følelsen, det er godt at det er noe som skjer i papirmølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Invicta, Lucky, Dreia og Pusilus

Lørdagskvelden min var fin, og jeg klarte å løsrive meg fra pcen ja :fnise: Jeg satt og såg på Skal vi danse og en film som gikk på tv som jeg ikke hadde sett før, og strikka og drakk kakao. Nå tror jeg faktisk at jeg kommer til å klare å bli ferdig med babyteppet som jeg begynte på for noen år siden også. Hihi.

I dag har jeg vært på trening, og så skal vi på kino om ei lita stund. Jeg angrer litt på at jeg sa ja til kino i dag, for akkurat nå hadde det godt å bare være hjemme og slappa av. Det blir alt for fort seint når kinoen ikke begynner før 21:30 også syns jeg. Jaja, mannen har så lyst å se den filmen at jeg får vel bare bli med, og håpe den er ok (skal se District 9).

I morgen er det bare to uker til operasjonen. Så det jeg bekymrer meg for mest nå, er at tanta venter ekstra lenge denne gangen med å komme, sånn at jeg har mensen den dagen jeg skal operere og må utsette hele greia. Så denne gangen håper jeg at mensen kommer i løpet av den neste uka, så slipper jeg å bekymre meg unødvendig. Jeg burde vel kanskje ha el-testa denne gangen bare for å vite sånn ca når mensen kommer, men men...

Nå skal jeg kikke litt på ebay og se om jeg finner noe morro der. Jeg har aldri handla der, og så fant jeg ut i dag at det er jo maaaasse morro der uten fraktkostnader også, så mye blir jo nesten helt gratis jo :nigo: Det passer jo bra nå som jula nærmer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med kino sammen med kjære da :)

Håper virkelig mensen kommer i tide så du får operasjonen da :) Eller best av alt at en liten spire har klamret seg fast ;)

ebay er morsomt! Har aldri handlet derfra, men har tittet mye der inne da og det er MASSE fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan likte du filmen?

Var med kjære og kompis og så den for en stund siden, likte den så der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky

Håper mensen kommer i tide ja. Jeg blir bare så utålmodig av å vente... :sjenert: En liten spire hadde jo absolutt vært å foretrekke ja. Men det tviler jeg veldig sterkt på. Jeg må nok gjennom lap'en. Har hvertfall begynt å planlegge hva jeg skal gjøre de første par dagene etter operasjonen om jeg ikke er helt sengeliggende (nekter å tro at jeg blir skikkelig sengeliggende). Da skal jeg begynne å lage julekort, strikke, lage smykker, og planene er uendelige. Hehe. Håper formen blir grei da, så jeg får gjort noe av det ;)

Hvordan likte du filmen?

Var med kjære og kompis og så den for en stund siden, likte den så der..

Tja, jeg likte den så der jeg også... Angra egentlig på at jeg ble med, for sci fi og aliens er absolutt ikke mi greie. Men den er sikkert bra for de som liker sånne type filmer. Kjære likte den han...

Til dere som har blogg... Hva skriver dere der i forhold til hva dere skriver her? Jeg tenker å opprette en blogg, men så er jeg litt usikker på hvordan jeg skal bruke den. Jeg skriver jo ikke bare om prøve-ting her inne, men jeg føler at det fort blir en del tanker om prøving når jeg er her, og at jeg kanskje kan fokusere så godt som mulig på alt annet i en eventuell blogg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt poeng, Pusilus og Lucky! Takk :)

Jeg tenker iblant på å skrive ting her, men så vil jeg ikke ut med for mye info heller. Er ikke så gira på å bli gjenkjent ;)

Natta jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver mer i bloggen ettersom jeg har kontroll over hvem som kan lese der ;)

me too ;)

Me three. Det er ting ein ikkje har veldig lyst å ropa ut i ope forum som fint kan tas i bloggen. :jepp: Men gleder meg mest til å kunna leggja ut UL- og babybilder der... :sjenert:

:rope: Kom igjen, tante, kom igjen! :pisk:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...