Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En sånn bokklubb hørtes spennende ut! Jeg leser omtrent alt jeg kommer over, så det der må være kjekt :)

Ha en flott helg honning!

Hei Invicta!

Det er veldig morro å lese ja. Jeg har blitt litt mer ferie-leser i det siste igrunn, men nå har jeg en unnskyldning til å lese mer igjen, og det passer bra nå som høsten har kommet :)

Gratulerer så mye med dagen som var! :bursdag:

Tusen takk for det, Jamp! :klemmer:

Nå har jeg faktisk hatt flere KG-frie dager. Det er litt godt også når jeg likevel forsøker å ikke tenke så mye på prøvinga, og jeg syns det fungerer bra også faktisk. Jeg vet faktisk ikke hvilken dag jeg forventer EL :hoppe:

I går tok jeg med meg mitt gamle strikketøy (som jeg begynte med for 5 år siden) på jobb for å få vist hvordan jeg strikker vrangt igjen. Jeg huska det ikke i det hele tatt :fnise: Så nå er jeg igang med strikking igjen her. Jeg begynte på et babyteppe som skulle være en gave en gang, og håper at jeg blir ferdig med det denne gangen. Så får jeg se hvem jeg får gitt det bort til.

I går kveld så var jeg også i bokklubben for første gang. Virka til å være veldig koselige folk. 2 av de kjenner jeg fra før, mens resten var venner av venner og sånn. Ikke dumt å møte litt nye folk heller ;)

Mye å gjøre på jobb, så jeg bør vel kanskje fortsette litt her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er forelska... Sjekk 1.audition til en fyr på X-factor i England:

:rødme:

:rødme:

Så bra du er igang med strikkingen igjen :) Man glemmer fort ja...

Håper du har hatt en fin tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello honey! :) Lenge siden jeg har vært innom her nå... :sjenert: Men svinger innom en tur i dag! Det er av og til litt godt med noen KG-frie dager også, selv om man tenker på jentene til stadighet! Det er hvertfall veldig vanskelig å la være å tenke på prøving hvis man er innom her flere ganger daglig! :fnise:

Strikking er morsomt, men advarsel: VELDIG vanedannende. Før du aner det er det eneste du kan tenke på gjennom dagen hvordan du skal få strikket en omgang til, og du ser bare forskjellige garntyper og strikkeoppskrifter... hjem kan gå i oppløsning fortere enn du aner hvis du ikke er forsiktig med pinnene!! :fnise: Si fra hvis du finner noen fine oppskrifter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lucky, Mayami og Pusilus!

Morro å være litt igang med strikkinga igjen ja. Nå kan jeg hvertfall strikke rett og vrangt, og teppet begynner å se ganske fint ut igrunn (er litt overraska selv), men har en god del igjen. Strikker rutete (bytter mellom rett og vrangt) beige babyteppe, og når jeg er ferdig med det så tror jeg at jeg skal prøve meg på ei lue eller to av de som du nevnte, Mayami. Har litt lyst å strikke noe som ikke er for stort og som jeg blir ferdig med litt kjapt også :) Så jeg lurer på om jeg ikke skal si noe til de hjemme om at jeg har begynt å strikke igjen, og strikke et par julegaver i år kanskje.

Jeg skal forresten være obs så hjemmet ikke går i oppløsning pga strikkinga her :fnise: Men skal si fra om jeg kommer over noen bra oppskrifter ja :nigo:

I morgen er fredag, så nå er det snart helg igjen. Deilig! I helga skal jeg på jentetur på fjellet og gå opp til ei turistforeninghytte og overnatte der, og så hjem igjen på søndag. Da blir det tur lørdag til søndag. Kan godt være at EL er rundt da (ikke helt sikker), men akkurat nå så driter jeg i hele EL. Er litt lei av å prøve, og vi styrer heller ikke med ekstra mye sengekos i disse tider heller sånn som vi har gjort i det siste. Det får gå som det går. Gleder meg masse til jentetur i helga hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jenter! :klemmer:

Jeg har begynt å legge fram litt ting til turen, men har ikke pakka enda. Får heller stå opp litt tidligere i morgen tror jeg. Utrolig vanskelig å vite hva man skal ha med seg når man ikke vet hvor varmt og kaldt det blir. Er meldt flott vær i morgen hvertfall, mens det blir nok litt regn på søndag.

I kveldinga har jeg faktisk sovet ei stund i dag. Var tung i hodet og sliten, så det var godt å sove det litt ut. Og nå etterpå har vi sett gullrekka og hatt ost, kjeks og vin. Deilig!

Leggetid her nå tenker jeg. Får prøve å være litt opplagt til helga også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin helg på jentetur :klemmer:

Takk Lucky, den var kjempefin! Deilig å komme seg ut og finne på noe annerledes, og det var en veldig flott jentegjeng å gå på tur med også. Jeg klarte å skli på en stein og falle i går, så nå har jeg et hovent kne og ei blå hofte :fnise: Ikke den største skaden jeg kunne vært ute for hvertfall!

Tror jeg skal slå til med ei positiv-liste i dag:

*Flott tur i fjellet med masse fine høstfarger*

*Elsker den gode mannen min*

*Hatt ei fin lita treningsøkt i kveld*

*Bare litt over 5 uker til Edinburgh-tur*

Legg merke til at lista er i høstfarger ;)

Nå er det 71grader nord på tv, og jeg skal bare kose meg på sofaen resten av kvelden, med strikk og tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fortalt til to på jobben + sjefen min om operasjonen. Fant ut at jeg måtte si det til noen sånn at de vet om det når jeg må være sykemeldt. Blir jo ikke så lenge til. I morgen er det forundersøkelse hvor jeg skal ta blodprøve også...

Han ene jeg sa det til var selv i kontakt med fertilitetsklinikken pga at han hadde dårlige svømmere sa han, så de sleit litt også med å få nr 2. Det er nok flere som sliter med sånt enn vi er klar over tenker jeg.

Uff, nå føler jeg at jeg bare har surra på jobb uten å få gjort noe ei stund her, og det er masse å gjøre. Må ta i et tak igjen nå og brette opp armene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig fjelltur tross knall og fall :)

Så bra du har fortalt om operasjoenen på jobben :) Litt lettere å komme tilbake når noen vet hva som har skjedd da :)

Tror nok det er veldig mange fler enn hva man vet som sliter med å få barn :( Hvorfor skal det være så tabu å snakke om liksom? Snakker jo veldig lite om det jeg også da :sjenert:

Lykke til på forundersøkelsen i morgen :)

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskninger til dere søte jenter!! :klemmer:

Det gikk veldig bra i dag. Operasjonen blir om 3 uker, for da er jeg sikker på at jeg ikke har mensen, og så er det nok før EL, så da er jeg ikke gravid heller. Var viktig å finne et tidspunkt hvor jeg var sikker på at jeg ikke var gravid eller hadde mensen visstnok. Så jeg fikk masse spørsmål, fikk info om operasjonen og tok en blodprøve, og dett var dett.

Nå har jeg sagt fra til sjefen min også, og han var heldigvis veldig forståelsesfull, og sa at jeg bare må si til resten at jeg er syk når jeg skal være sykemeldt. Så jeg er litt letta over å ha fortalt det til de jeg har sagt det til. Nå har jeg ikke lyst å fortelle til flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...