honning Skrevet 8. september 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 8. september 2009 Takk for positive stemmer jenter!! Jeg stemmer også ja for positivt Hehe. Men jeg har en liten pessimist inni meg også som prøver å ikke håpe for mye. Nå har jeg akkurat lest ut Rødstrupe av Jo Nesbø. Jeg syns de bøkene er bra og spennende, og har et par igjen av de nå å lese før jeg er gjennom alle. Blir egentlig mest ferielesing på meg, men prøver å gå over til å lese mer om kveldene i stedet for å se på tv hele tida. Får se hvor lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. september 2009 #382 Del Skrevet 9. september 2009 *PositivpositivpositivpositiV*! Fin liste hadde du også! Må bli flinkere til å skrive sånt jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. september 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 9. september 2009 Hei Redbird! Å så morro at du følger opp det positive. Jeg trenger det i dag Positiv-liste bør jeg nok skrive utover dagen i dag også tipper jeg... Jeg sitter på pinebenken her enda. Ikke har mensen kommet, og ikke har jeg begynt å spotte enda. Merker at jeg sover litt dårlig også nå, og natt til i går så drømmte jeg at jeg fikk mensen... Tanta skal nok bare tulle med meg og vente til i kveld eller morgen tipper jeg. Bare for å irritere :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. september 2009 #384 Del Skrevet 9. september 2009 Åh, så spennende! :dåne: Herre gud, skjønner godt at du må være utrolig spent nå.. Håååper så inderlig tanta ikke er teit og driver med lureoppførsel denne gangen, men at hun blir borte i maaange måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. september 2009 Forfatter #385 Del Skrevet 9. september 2009 Åh, så spennende! :dåne: Herre gud, skjønner godt at du må være utrolig spent nå.. Håååper så inderlig tanta ikke er teit og driver med lureoppførsel denne gangen, men at hun blir borte i maaange måneder. Stor til Happy Feet! Uff ja, jeg kjenner metallsmak i munnen og kjenner alt for mye etter på symptomer som jeg sikkert egentlig ikke har. Håper det ikke blir noe lureoppførsel her nei... Vanskelig å konsentrere seg på jobb er det også, og jeg lurer på hvilken dag jeg skal teste. Har egentlig bestemt meg for fredag om ikke tanta har kommet innen da, men akkurat nå har jeg bare lyst til å teste med en gang. Tanta kommer sannsynligvis uansett... *Utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. september 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 9. september 2009 Nå ser det ut som at hun er på vei... Begynte å komme littegrann her... Skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. september 2009 #387 Del Skrevet 9. september 2009 Neimen uff og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. september 2009 #388 Del Skrevet 9. september 2009 Så teit denne tanten er, må jo skjønne at hun ikke er velkommen Håper du får en fin dag tross teit besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. september 2009 #389 Del Skrevet 9. september 2009 *Finner fram en mental propp* Bort med deg styyggaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2009 #390 Del Skrevet 9. september 2009 Duste tanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 9. september 2009 #391 Del Skrevet 9. september 2009 Ånei... Har tanta kommet nå? Det kan jo være en sånn liten jukseblødning....? Huff, så teit da. Håper det ikke er tanta men bare en... filletante kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. september 2009 Forfatter #392 Del Skrevet 9. september 2009 Hei Happy Feet, Lucky, Redbird, Pusilus og Invicta Snille dere er Det var nok tanta som kom ja, og sannsynligvis ikke noe filletante heller dessverre. Jeg må nok bare innse at det er lap neste, og så blir det vel ivf etter der. Mannen var snill og trøsta meg også i dag, for jeg blei jo litt deppa. Hadde så lyst å slippe den lap'en! Jaja, det går nok fint. Må bare begynne å psyke meg opp til det. Nå må jeg bare finne på mye morsomt framover så jeg har fine ting å se fram til og holder humøret oppe, og da går jo tida fortere også. Prøve å fortsette å tenke positivt som jeg begynte så fint med i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2009 #393 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Kjipe greier Vet du ikke når du skal på lap? Når får du vite? Må finne på mange artig ting fremover jeg også Det var en lur ide honning Endret 9. september 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 9. september 2009 #394 Del Skrevet 9. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. september 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 9. september 2009 Kjipe greier Vet du ikke når du skal på lap? Når får du vite? Må finne på mange artig ting fremover jeg også Det var en lur ide honning 30.september får jeg vite når jeg skal på lap, for da skal jeg inn til sykehuset på en undersøkelse. Men jeg tror jeg skal prøve å få ringt sykehuset i morgen for å høre om lap'en blir noen dager etter undersøkelsen, eller flere uker. Greit å vite for å kunne planlegge litt syns jeg. Må jo være sykemeldt noen dager.. tilbake, Invicta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. september 2009 #396 Del Skrevet 10. september 2009 Kjipe greier ja Men det kan jo være at det er lap du trenger for å bli gravid også da Se på Sunny Men skjønner godt at du helst ville ha sluppet det da Håper du slipper å vente så altfor lenge på operasjoenen i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. september 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 10. september 2009 Kjipe greier ja Men det kan jo være at det er lap du trenger for å bli gravid også da Se på Sunny Men skjønner godt at du helst ville ha sluppet det da Håper du slipper å vente så altfor lenge på operasjoenen i allefall Ja jeg har et lite håp om å "gjøre en Sunny" Har egentlig ikke så mye symptomer på endo, men det skal visst være mulig å ha endo uten symptomer også (ifølge pusilus:)), så da fikk jeg et håp der. Tror ikke jeg må vente for lenge på operasjonen, men glemte å finne fram brevet fra sykehuset for å vite hvor jeg skal ringe og høre i dag, så jeg får prøve å huske det i morgen. til Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. september 2009 #398 Del Skrevet 10. september 2009 Ja jeg har et lite håp om å "gjøre en Sunny" Har egentlig ikke så mye symptomer på endo, men det skal visst være mulig å ha endo uten symptomer også (ifølge pusilus:)), så da fikk jeg et håp der. Det står i - Vi ønsker oss barn- av Zita West Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. september 2009 #399 Del Skrevet 12. september 2009 God helg, honning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. september 2009 #400 Del Skrevet 14. september 2009 Kjipt at du må ha lap du også da... kanskje vi skulle laget en klubb! Jaja.. velkomme skal du være... til klubben altså..! Det er ikke så ille med lap, det verste er å vente på at det skal starte. Hadde aldri hatt narkose før, og syntes egentlig det var ganske behagelig! Merket jo ingenting, og ble bare fnisete av den paracet-mixen jeg fikk før jeg ble trillet ned til operasjon. Bare pass på når du kommer hjem at du har alt du trenger innen rekkevidde slik at du slipper å stramme magemusklene for å rekke ting, for det er ikke godt!! Også kan det jo hende at du greier å ta en Sunny! Jeg håper på det selv, selv om jeg tydeligvis da ikke hadde noe endo.. hadde ingenting faktisk.. men så kan vi jo ikke før neste PP pga lap, så vi får se.. til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå