Lisemor Skrevet 12. juli 2003 #1 Del Skrevet 12. juli 2003 Siden spørsmål om yngste har vert oppe-lurer jeg på hvor mye eldre den elste er som du har hatt sex med. Jeg har hatt sex med en 23 år eldre.(de blir bare bedre og bedre med årene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. juli 2003 #2 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har klina med lillebroren til Johnny Cash... *Tex er kjempestolt... :oops: * Han er vel omtrent førti år eldre enn meg..... :o Men null sex altså, bare kyssing.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 12. juli 2003 #3 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg 19, han 34 - og det var digg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBug Skrevet 12. juli 2003 #4 Del Skrevet 12. juli 2003 Da jeg var 20 hadde jeg sex med en som var 27. Det syns jeg var ganske gammelt, med tanke på at jeg hadde hatt en gjevnaldrene kjæreste i mange år. Så gikk det et års tid og da hadde jeg sex med en som var 30 og jeg var 21.. DET var spennende det!!! Men, jeg syns faktisk ikke sexen var så veldig spennende egentlig.. bare tanken på at han var eldre enn meg tennet meg mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. juli 2003 #5 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg var sammen med en fyr som var 17 år eldre enn meg. Ingen tvil om at de eldste er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. juli 2003 #6 Del Skrevet 12. juli 2003 7 år eldre enn meg... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2003 #7 Del Skrevet 12. juli 2003 7 år eldre enn meg... =) jeg hare bare hatt 5 år eldre... er det lite? men så er jeg gutt da men kjærsetn min er jo åsså eldre enn meg :D bare 2 eldre da. liker beste jenter somer eldre enn meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norsk Standard Skrevet 12. juli 2003 #8 Del Skrevet 12. juli 2003 jeg var 21 og hun 35 NS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. juli 2003 #9 Del Skrevet 12. juli 2003 Æsj...ville aldri hatt sex med en som er kjempemye eldre enn meg. Eldste her: Sambo, 4 år eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. juli 2003 #10 Del Skrevet 12. juli 2003 Alså, om du blir forelsket i en person, så tror jeg ikke det som farer gjennom hodet på en er at personen er så og så mange år eldre eller yngre. Det er jo bare noe som kommer med personen..... =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 12. juli 2003 #11 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har hatt sex med og hatt ett kort forhold til en mann som var 16 år eldre enn meg. Han er i dag 42 år. Dette var da jeg var på besøk med broren min i USA for tre år side, og han jeg holdt på med var bestekameraten til broren min. Broren min var LITE happy over forholdet, og det gjorde det vanskelig. Jeg var der litt over en mnd så vi ble ganske godt kjent. Men det dabbet av da jeg dro hjem.. Var intenst og masse telefoner de første ukene etter jeg kom hjem, men avstandsforhold har aldri vært min greie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. juli 2003 #12 Del Skrevet 12. juli 2003 Midnattsol: Det er absolutt ikke noe Æsj med å ha sex med en eldre person... :-? Nå er jeg snart 36 år,og kan se tiltrekkende menn i 50 åra. Hadde det vært snakk om 40-50 år eldre enn meg,da hadde saken vært en annen... En eldre mann har som regel mer erfaring,og har derfor også mer peiling i køya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. juli 2003 #13 Del Skrevet 12. juli 2003 Æsj er vel ikke akkurat noe ord å bruke i denne sammenheng, da.... Jeg er 22 nå.... Har vært tiltrukket av menn som har vært opptil 15år eldre enn meg, jeg! Jeg har ikke hatt sex med en som er så mye eldre enn meg, men hadde jeg fått sjansen hos en av de jeg har vært tiltrukket av, så selvsagt hadde jeg gjort det!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. juli 2003 #14 Del Skrevet 12. juli 2003 Min mann som jeg har vært gift med i snart tredve år er jo 64 år, da..... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. juli 2003 #15 Del Skrevet 12. juli 2003 hehe. Ante meg det kom til å bli reaksjoner. Samme for meg hva andre gjør men jeg har enda ikke opplevd å bli tiltrukket av en som er så enormt mye eldre enn meg. For min del passer æsj helt fint i denne sammenhengen, for det kunne ikke falle meg inn å ha sex med en som er så mye eldre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #16 Del Skrevet 12. juli 2003 Det må bli samboeren det, som er 12 år eldre enn meg. De andre har vært på min egen alder. Eller forresten..jeg var med en som var 8 år eldre enn meg en gang også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #17 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg er 25 år, og har er 33år. Det er den eldste jeg har hatt, og det var deilig! Han er en stor og lang mann, skikkelig MANN, mens jeg er en ganske liten dame. Følte virkelig jeg var sammen med en som var eldre, og det var en god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 12. juli 2003 #18 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg 21 og hun 29... Var faktisk spennende...Men ser i ettertid at yngre damer er å foretrekke.. Tilbakemelding på denne påstand takk: Dama mi var sammen med en mann på 50 år når hun var 24 år... Jeg kommenterte dette med å si at jeg synes at hun hadde vært sammen med "pappaen" sin og at han var pervers.... Er dette å gå over streken??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. juli 2003 #19 Del Skrevet 12. juli 2003 Min kjære er 5 år eldre enn meg, og det er den eldste jeg har "vært borti"... Jeg syns også at alder blir litt uvensentlig om man er tiltrukket av en person, men jeg kunne definitivt ikke tenke meg å ha sex med en på alder med min egen far! :-? Tror ikke det "ligger for meg" å falle for menn som er 20-25 år eldre enn meg selv! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. juli 2003 #20 Del Skrevet 12. juli 2003 Hadde en "eldst er best" periode da jeg var rundt 18... :oops: Jeg 18, han 36... Litt ille å tenke på at han er 44 i dag... Glad det kun var for en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå