Gjest Charmie (ikke innlogget) Skrevet 21. juli 2003 #21 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg blir også deppa hver gang jeg er i en dyrebutikk (for å kjøpe hundefôr). Sist jul var jeg innom en dyrebutikk 23. desember, da var det ei jente som kjøpte en rotte hun tydeligvis skulle gi bort, for hun lurte på om det var greit at den lå inni esken til juleaften (dagen etter). Hun i butikken mente at det måtte være helt greit (hallo - dette var lille julaften klokka 4, altså minst 16 timer, kanskje så mye som et døgn, i den lille esken for rotta. Så tok hun rotta i en pose og gikk - i det hun gikk ropte jenta i butikken etter henne at hun burde ta esken under jakka til hun kom hjem fordi det var såpass kaldt ute... Jeg ble helt opprørt, og måtte telle til 10 både to og tre ganger for ikke å si noe... En kan ikke ta et dyr ut fra sitt "vante" miljø, putte det i en trang eske og la det ligge der i lange tider. Egentlig burde jeg sagt noe, men det hadde vel bare blitt kjefting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå