Gjest Aloevera Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hvor mange av dere har fått det som kartet sier at dere skal få? Jeg har funnet en feil hos mine slektninger, men resten skal stemme. Er det rett så skal jeg få meg en jente http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx
Murf Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Feil på meg sist. Har ikke sjekket nå. Såklart er det mange det stemmer på, det er jo 50% sjans for at det treffer
Aftensol Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Det stemte for oss (vet vel å merke ikke 100% enda da hun ikke er født, men etter to ultralyder så er det jente i magen ) Også for svigerinnen min, 4 av venninnene mine og for diverse familiemedlemmer når jeg sjekket for gøy
Mamma1 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Det stemte på mine tre barn, bå svigerinnen min sine to barn, på broen min sitt barn og på meg og mine søsken.
cogito Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Det stemmer ikkje for babyen min. Det stemmer ikkje for meg sjølv.
Arwen Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Siden datteren min er unnfanget i månedsskifte aner jeg ikke om det stemmer
Ephemera Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Det stemte på min første. Denne gangen er babyen unfanget i månedsskiftet... dvs. ifølge babyverden hadde jeg EL 02.03, og hvis det stemmer skal jeg ha en jente denne gangen også. (Og er det lov å si at jeg gjerne vil ha en jente til? )
Klematis Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Det stemmer ikke for søsteren min, men stemmer for hennes datter. Vet ikke om det stemmer for meg, da mamma var utenfor skalaen i alder da jeg ble unnfanget Ifølge kalenderen skal vi få jente. Tipper at det er rett i underkant av 50% sjans for at det stemmer (siden det fødes litt flere gutter enn jenter) Synes egentlig det er rart at det kun skal komme an på kvinnen, det er jo tross alt mannens svømmere som avgjør kjønnet
Arkana Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Synes egentlig det er rart at det kun skal komme an på kvinnen, det er jo tross alt mannens svømmere som avgjør kjønnet Ja, men det er jo ikke utenkelig at miljøet i kvinnens underliv e.l. avgjør hvilken type sæd som lettere overlever fram til de når egget.
Gjest imli Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 Stemte ikke sist, og stemte ikke med meg selv om mine søsken heller.
Gjest Aloevera Skrevet 30. mars 2009 #13 Skrevet 30. mars 2009 Stemte på meg men ikke på søsteren min
Cuba Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 Stemte på både broren min og meg. Om det stemmer for mitt barn er jo umulig å si, da jeg ikke er gravid enda en gang Tror jeg Er jeg det blir det gutt på oss. Om det klaffer i neste pp blir det jente..! For dette tar jeg så klart virkelig på alvor
Malina Skrevet 30. mars 2009 #15 Skrevet 30. mars 2009 Blir spennende å se om det stemmer med meg, for jeg har en sterk følelse av at det er jente.
Gjest m Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 Må nesten le, for det stemmer ikke på noen av mine tre barn. Har en jente og to gutter, ifølge kalenderen skulle jeg ha hatt en gutt og to jenter. Så dette er nok bare tilfeldigheter tror jeg.
Gjest Flode Skrevet 31. mars 2009 #18 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Har finni fødselskartet på to norske babysider; På ene var det mors alder ved unnfangelse og på andre ved fødsel, så jeg får enten en jente eller en gutt... Ifølge Babyverden sin får jeg ei jente, men så skulle visst jeg egentlig vært en gutt og broren min skulle egentlig vært jente... Endret 31. mars 2009 av Flode
Gjest Aloevera Skrevet 31. mars 2009 #19 Skrevet 31. mars 2009 Syns det er bra at det ikke stemmer på alle for da blir det mer spennende før ultralyden
Minni-Mus Skrevet 1. april 2009 #20 Skrevet 1. april 2009 Stemmte med min første, fikk jente. Og etter Ul å beddømme skal det bli jente nå også, og det sier kartet også at det skal bli. Det kartet stemmer også på en del andre meg, mine søsken, venner osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå