Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #1 Del Skrevet 11. juli 2003 Er så utrolig forbanna. Forloveren til samboeren min ringte i dag og sa at vi kunne jo ikke dra på hytta i helgen for han skulle ha utdrikningslag for samboeren min i morgen! Uten å si et pip til meg. Vi skal ha med et vennepar på hytta + at foreldrene mine + mormor er der. Så ringer han dagen før? Er det mulig? Jeg går i taket! Og nå får jeg heller ikke tak i forloveren for å finne ut noe mer, og vi skal dra om et par timer. Da jeg spurte hvorfor han ikke hadde snakket med meg om det svarte han bare at det ikke angikk meg. Det angår vel meg hvilket tidspunkt de velger?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 11. juli 2003 #2 Del Skrevet 11. juli 2003 Trodde da det var ganske vanlig å alliere seg litt med kjæreste/samboer til den man arrangerer utdrikkningslag for. Dette både for å få litt tips og for å unngå at hovedpersonen har andre planer. Jeg synes det er litt dårlig at forloveren ikke har tenkt på dette. Men så får vi håpe at han har ordnet et flott utdrikningslag for din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 11. juli 2003 #3 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg skjønner veldig godt at du blir provosert!!! Veldig lite gjennomtenkt av denne forloveren å ikke si ifra til deg, og det burde ha skjedd god tid i forveien. Men dette er kanskje ikke en mann som lever i ett forhold, hvor man blir mere vant til å anpasse seg sin partner og andre? Han er kanskje vant til å kunne gjøre akkurat som han vil, når han vil? I så fall synes jeg du kan lære ham litt om livet og hvordan det fungerer her ute. Det er på tide han får opp øynene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 11. juli 2003 #4 Del Skrevet 11. juli 2003 Menn tenker så kort av og til (ofte?)!!!!!!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. juli 2003 #5 Del Skrevet 11. juli 2003 Vi visste ikke om når hverandres utdrikningslag skulle være. Men vi visste hvilken dato vi skulle gifte oss da, og det er jo vitterlig ikke såååå mange helger å ta av. Ingen har vel utdrikningslag i månedsvis før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #6 Del Skrevet 11. juli 2003 Sjønner at du er irritert ja, men er det lenge til bryllupet? Hvis det er kort tid igjen, så burde dere kanskje skjønt at noe slikt kunne komme. Men hvis det er en stund til bryllupet burde du jo blitt litt informert, om ikke noen andre slik at andre planer kunne blitt unngått. Verken jeg eller min mann viste noe da jeg skulle drikkes ut, men min forlover hadde forsikret seg med mamme og svigermor om at vi ikke skulle noe. Og da synes jeg det er greit. Det skal jo være litt hemmelig for "paret" da. Og et utdrikkningslag vet en jo kommer..... Hva tror du din samboer mener om dette da? Hvis ikke han har noe i mot det kan han jo komme på hytta dagen etter. Prøv heller å ta det med et smil, og ikke irritere deg. Det hjelper ikke. Tenk på at de får det sikkert kjempemorsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 11. juli 2003 #7 Del Skrevet 11. juli 2003 Kan skjønne at du blir irritert, men er du helt sikker på at ikke venneparet deres og foreldrene dine vet det. Den mannlige delen i paret er kanskje invitert og da har de kanskje vært så lure at de har pratet med dine foreldre.... Men uansett, du kunne fått vite det i starten av uka ihvertfall da! Hvis det ikke er så lenge igjen til bryllupet, så burde dere kanskje tenkt på å ikke planlegge så mye i helgene som er igjen før dagen... Jeg fikk vite om utdrikningslaget til min kjære 14 dager før og "kjefta" (ler litt) på forloveren til min kjære at jeg fikk vite det såååå lenge før. Jeg var nemlig redd jeg ikke skulle klare å holde kjeft...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. juli 2003 #8 Del Skrevet 11. juli 2003 Her i huset er det mor som er sjef, og det foregår intet lag uten at mor er informert. Uansett bør forlovere ta brudeparets øvrige planer med i betraktning, og informere motsatt part i god tid. Man har da vanlig folkeskikk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. juli 2003 #9 Del Skrevet 14. juli 2003 Ojsann - det var MITT utdrikningslag som skulle være denne helgen! Tror dere jeg ble flau eller???? :oops: Forloveren min hadde bedt forloveren til samboeren min om å ringe som "siste utvei", fordi ingen klarte å få meg fra å dra på hytta. Det hadde vært litt kommunikasjonsproblemer mellom forloverne, for han skulle ha ringt før i uka, men ringte ikke før et par timer før vi skulle dra. Uten at hun visste om det. Sånn kan det gå! Hadde et fint utdrikningslag på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. juli 2003 #10 Del Skrevet 14. juli 2003 Må le litt jeg altså....... Og ikke for å "klandre" deg Imax - men er ikke dette en typisk "kvinne-reagere-situasjon"............... jeg mener, vi lager et problem ut av noe som ikke viser seg å være/bli et problem! Det er jo typisk for oss kvinner da :oops: Ser jo at du har hatt det fint...........og at det var et vellykket utdrikkingslag. Lykke til med resten av bryluppsforberedelsene og bryluppet! Klem fra Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. juli 2003 #11 Del Skrevet 14. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 14. juli 2003 #12 Del Skrevet 14. juli 2003 Jaja, da fikk du en overraskelse ut av det i det minste Godt å ha det overstått vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. juli 2003 #13 Del Skrevet 14. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 14. juli 2003 #14 Del Skrevet 14. juli 2003 Stol ikke på noen i førbryllupstider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 15. juli 2003 #15 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvis ikke min kjæres forlover hadde gitt meg et hint om dag, så planlegging kunne unngås da, og så ringt og ville endre planer i siste liten med et "det angår ikke deg"... så hadde jeg sagt NEI VEL, snakkes. Da får han jaggu ordne opp selv da, hvis det ikke angår meg.. Det ordnet seg jo, men det var da utrolig hvor klomsete de var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 15. juli 2003 #16 Del Skrevet 15. juli 2003 Ojsann - det var MITT utdrikningslag som skulle være denne helgen! Tror dere jeg ble flau eller???? :oops: Dette er et langt bedre alternativ til den typiske "bli hentet i politibil"... Dette er jo noe dere sammen kan le av i lange tider. Må få lov til å gi deg kompliment, Imax. Det er en svært fin egenskap det å kunne le av seg selv, og ha litt selvironi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå