Gå til innhold

Når dere er forelsket

Gjest Methuselah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det har du helt rett i, forelskelse er en jævla forbannelse som får svake individer til å ta dårlige valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen som har gått på en liten smell eller to den siste tiden eller? he he

Kjenner meg godt igjen altså.... men samtidig skjer det ingen verdens ting hvis man ikke tør å være åpne og ta sjangser. Forelskelse er både på godt og vondt!

Selv satser jeg på at neste forelskelse blir bra og langvarig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Forelskelser er jo bare illusjoner og selvbedrag.

Det er tydeligvis mange som mener det, men så utrolig deilig det er å være lykkelig forelsket uansett hva det kommer av-Illusjon eller ikke ! Enig?

Har ikke vært forelsket på mange år, men håper jo at det snart dukker opp en jeg kan bli forelsket i. Hvis ikke så er det jo bare fryktelig trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er tydeligvis mange som mener det, men så utrolig deilig det er å være lykkelig forelsket uansett hva det kommer av-Illusjon eller ikke ! Enig?

Har ikke vært forelsket på mange år, men håper jo at det snart dukker opp en jeg kan bli forelsket i. Hvis ikke så er det jo bare fryktelig trist!

Forelskelsen kommer bare når følelsene dine ikke blir gjengjeldt, all forelskelse ender med tap og bitterhet, knuste drømmer og ødelagte tanker. Livet er nitrist og svart, en kamp for å overleve, hver dag, i en verden du til slutt skal dø ifra. Sakte men sikkert kommer ekkoet fra fottrinnene dine nærmere og nærmere, du løper fortere og merker du har dårligere tid, ensomheten kommer, ingen ringer, mens alle de andre bare fortsetter som før, nye kommer til, andre dør og du bryr deg ikke, men forventer at andre skal bry seg når du en dag skal dø, fantaserer om hvor trist det vil være for dem om du skulle forsvinne, en løgn, et selvbedrag, du er akkurat like verdifull som din egen skygge på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Methuselah
Noen som har gått på en liten smell eller to den siste tiden eller?

Nei det er flere år siden jeg var forelsket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har vært forelsket i mange år jeg..når går det over?

Du må være sykt dårlig til å ignorere følelsene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Noen ganger kan det gå over til dypere følelser også. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så lett som å ignorere det så :)

Har dessverre bare opplevd å være forelsket uten at følelsene er besvart, og det kan være ganske vanskelig.. Men prøver da så godt jeg kan å komme videre, være med venner og håpe at jeg til slutt skal oppleve en lykkelig forelskelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke forelsket lenger.. ikke betatt en gang. jeg vet at slaget er tapt før det er begynt, så jeg har det gøy der og da til folk forsvinner ut av livet mitt som vanli jeg.. ditchet og dumpet..

vant til det..

kald og bitter.. jeg gir bare faen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jerry_*
Jeg blir ikke forelsket lenger.. ikke betatt en gang. jeg vet at slaget er tapt før det er begynt, så jeg har det gøy der og da til folk forsvinner ut av livet mitt som vanli jeg.. ditchet og dumpet..

vant til det..

kald og bitter.. jeg gir bare faen..

skulle ønske jeg var som deg. forelskelse er en forbannelse. enten man får den man er forelsket i, eller ikke. får man han/hun, så går forelskelsen over før eller siden. -og hva, da? får man han/hun ikke går det kanskje aldri over. og da er det et helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forelskelse er deilig hvis man får den man er forelsket i

Endret av Wunderbarbara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...