Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #1 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har søkt sykepl til høsten men tviler på om jeg kommer inn.. Ligger veldig i grenseland tipper jeg.. har gått handel og kontor. er det noen som har noen gode forslag til hvordan jeg kan forbedre karakterene?? Har hørt at det ikke går an å forbedre karakterer fra handel og kontor fordi dette studeit er tatt vekk nå????? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juli 2003 #2 Del Skrevet 11. juli 2003 Du kan kanskje ta opp de svakeste fagene dine som privatist? Friundervisningen har sikkert oversikten over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Handel- og kontor er blitt flytta under en linje som heter "Salg og Service". Vet ikke om det går an å ta opp igjen fag via den nye linja, men du kan jo kontakte en VGS som tilbyr Salg og Service å høre om det er noen muligheter for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå