Gå til innhold

Du Retz ...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan heie på hvem du vil, bare ikke Lance. Han har vunnet nok!

Travelt her i dag; snuppa drar på sin fire ukers ferie i morgen - Gøteborg, Hildesheim og Wien, og jeg handler, vasker klær og brenner musikk. Samtidig skal man jo ha med seg 5-6 timer med sykling!

:gal-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Du får hilse og be henne gjøre alt jeg ikke ville ha gjort - og det er fanden meg ikke mye. Husk også å sende med henne kondomer, du vet, de som har kvalitetsmerke "Godt norsk" på seg.

Her er det rolig. Hele bønsjen har reist inn til Oslo og jeg har ikke tenkt til å gjøre NOE annet enn å sitte her fremfor maskinen helt til de kommer tilbake - i kveld engang. Eller ... muligens knaller jeg til og forsøker å kreke meg bortover til sengen, det er jo også en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hilse og be henne gjøre alt jeg ikke ville ha gjort - og det er fanden meg ikke mye. Husk også å sende med henne kondomer, du vet, de som har kvalitetsmerke "Godt norsk" på seg.

Her er det rolig. Hele bønsjen har reist inn til Oslo og jeg har ikke tenkt til å gjøre NOE annet enn å sitte her fremfor maskinen helt til de kommer tilbake - i kveld engang. Eller ... muligens knaller jeg til og forsøker å kreke meg bortover til sengen, det er jo også en mulighet.

Ditt lille nek - hvorfor ble ikke du med inn til Oslo da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt denne funksjonen på DOL også hvor mange som leser innleggene.

Dette er jo veldig see-verdige innlegg vi har med mye faglig innhold og tyngde

*rap*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zirine

Det bryr jeg meg ikke så mye om. Som kjent tenker jeg mest på meg selv, ergo jeg skriver kun for egen nytelses skyld.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN FOR EN SPENNENDE ETAPPE! Petacchi er rå!

Jeg måtte selvsagt fortelle snuppa at jeg dessverre ikke hadde anledning til å delta på siste spiller/foreldemøte før avreise. Jeg dytta henne og pappa høvding ut dørene ca 2 km før mål. Høvdingen HATER fotball. Høvdingen HATER fotballtrenere. Hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Jeg trenger mer info om sykling Retz. Det har du, sant? Du har skrevet så masse i løpet av disse månedene at du har kanskje et sammendrag til meg. Ja?

Jeg har seriøst tenkt å få meg en hobby jeg óg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, snuppa, skal klippe og lime litt. Kommer snart et innlegg. Da blir nok alle på KG glade. :sjarmor:

Pss, jeg har fått eget TdF-forum på Mingle, og ting tar virkelig av der inne. Folk som knapt har visst foran og bak på en sykkel er helt ville, og diskuterer spurttaktikk, lagtempo og velger seg ut yndlinger i feltet. Faen så gøy! Vi har til og med en TdF konkurranse; et spørsmål hver dag med premie til den som har høyest poengsum når rittet er over. Mange har valgt TdF avatarer, og TdF-feberen raser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ikke ennå. Snuppa drar med lagbussen i morgen kl 8, og høvdingen reiser neste fredag. Det årdnær sæi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...