Gå til innhold

Mistet troen på menn

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg må bare benytte dette singelforumet til å klage litt på singeltilværelsen og på tåpelige gutter! Jeg hooka opp med en fyr på studiet mitt for en liten stund siden. Vi ble kjent via noe oppgaver og vi fant tonen kjapt..chatta litt på nett og møttes etterhvert på fest og det endte opp til sengs. Det var helt greit og ingen pinlig stemning dagen etterpå eller noe...så jeg ble glad:)

Etter det har jeg møtt han ute en gang - hvor han viste meg middels interesse..men han sa at vi bare skulle fortsette som før:) Etter dette har han ikke snakka med meg, - ikke gratulert meg med bursdag eller svart når jeg snakka til han på nett - så nå føler jeg meg maks dum!! (har bare kontakta han en gang så jeg har ikke mast).

Jeg er ikke interessert i han sånn egentlig - men det plager meg at han ikke vil ha noe kontakt. Hadde han vært en tilfeldig ons jeg plukka opp fra byen hadde det vært litt annerledes - og han virker ikke som en playertype i det hele tatt, - han er en stille og rolig fyr som liker data liksom! Såå nå har jeg for alvor mistet troen på at det finnes allrighte fyrer, og samtidig kanskje det verste; Føler at alt er galt med meg. Det er jo ingen som vil ha meg! Det skal sies at jeg bare har hatt sex en gang før han, så jeg er ikke av den lettslupne typen.

Hvorfor oppfører han seg sånn? Jeg skjønner jo såpass at han ikke er interessert i noe mer, men vi hadde jo et normalt forhold før.... ÅÅåe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg er ikke interessert i han sånn egentlig - men det plager meg at han ikke vil ha noe kontakt.

Så hvorfor vil du ha ham da? Bare fordi han ikke vil ha deg?

Det er jo ingen som vil ha meg! Det skal sies at jeg bare har hatt sex en gang før han, så jeg er ikke av den lettslupne typen.

Du har hatt sex med bare to gutter, så hvordan vet du at ingen vil ha deg?

Hvorfor oppfører han seg sånn? Jeg skjønner jo såpass at han ikke er interessert i noe mer (...)

Fordi han ikke er interessert. Han er ikke interessert, han er ikke interessert, han er ikke interessert, han er ikke interessert! :mate med teskje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gutter kan fint ha sex med noen vi ikke har noen intensjoner om å ha et forhold med.

Da jeg leste psykologi leste jeg om en studie som viste at unge menn i USA hadde høyere terskel for hvem de ville bli sett med på café enn hvem de ville ligge med. Sex i seg selv betyr veldig lite for oss.

Det som da er litt komisk er når ei jente som åpenbart er (maks) en 3er går rundt med nesa i sky og tror hun kan få de kjekkeste guttene, bare fordi en kjekk gutt lå med henne i forrige uke. Hun skjønner ikke at hun bare var et raskt alternativ til høyrehånda og at fyren aldri ville vurdert henne for noe mer enn dette. Dette er nok fordi jenter legger langt mer i sex enn gutter. Sier ikke at du er en slik jente, men poenget er altså at gutter lett har sex uten følelser, noe det virker som om jenter ikke er like interessert i som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han tror kanskje du har forhåpninger om noe mer, og så vet han ikke hvordan han skal være overfor deg. Bare vær stolt og blås i han. Tenk: Dust! Ferdig med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tipper du gjorde en elendig figur i senga, hadde noen rare fakter eller sur kroppslukt. Noe var det nok som var turnoff. Veldig mange jenter går rundt i den tro at de har noe å by på utover musa si, men sannheten er at de fleste jenter suger BIG TIME, den såkalte sex og singellivgenerasjonen, "bla bla bla, ny veske og ons meg her og ons meg der" har redusert den norske kvinnen til et tøm og røm, bruk og kast objekt.

Dere tror det ikke teller og synes det er jævla urettferdig at dere blir dømt etter hvor mange forskjellige karer som har hatt snoppen i dere, men det bør dere faen meg vite at vi gutta er ikke intressert i en varig relasjon med en kvinne som har hatt særlig mere enn 2-3 seksualpartnere, og hvem har det nå om dagen? Jentene har jo ikke kommet over den seksuelle lavalderen før dette målet er nådd. Treffer man så en jente på byen, sånn ca. 25 år, så kan du ta deg faen på at det du gjør med henne den natta, er du kanskje nummer 40. Og hva faen er det for noe? Kan da liksågodt finne en prostituert, da vet du da iallefall hva du får, og ikke noe nag-nag-nag etterpå om du skulle være så heldig å få daukjøttet inn i orgasm-valley!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper du gjorde en elendig figur i senga, hadde noen rare fakter eller sur kroppslukt. Noe var det nok som var turnoff. Veldig mange jenter går rundt i den tro at de har noe å by på utover musa si, men sannheten er at de fleste jenter suger BIG TIME, den såkalte sex og singellivgenerasjonen, "bla bla bla, ny veske og ons meg her og ons meg der" har redusert den norske kvinnen til et tøm og røm, bruk og kast objekt.

Dere tror det ikke teller og synes det er jævla urettferdig at dere blir dømt etter hvor mange forskjellige karer som har hatt snoppen i dere, men det bør dere faen meg vite at vi gutta er ikke intressert i en varig relasjon med en kvinne som har hatt særlig mere enn 2-3 seksualpartnere, og hvem har det nå om dagen? Jentene har jo ikke kommet over den seksuelle lavalderen før dette målet er nådd. Treffer man så en jente på byen, sånn ca. 25 år, så kan du ta deg faen på at det du gjør med henne den natta, er du kanskje nummer 40. Og hva faen er det for noe? Kan da liksågodt finne en prostituert, da vet du da iallefall hva du får, og ikke noe nag-nag-nag etterpå om du skulle være så heldig å få daukjøttet inn i orgasm-valley!

Herregud det var da voldsomt til sinna innlegg! Kan ikke ha vært så elendig for han kom og ville mer og var kosete da vi våkna.???

Vi kjente hverandre desuten litt fra før - og han har svart på meldingen min nå. Min melding bar preg av at jeg kanksje syns det var "rart" og snakke med han fordi det har skjedd ting, og han sa at han ikke syntes det var noe rart og at jeg bare kunne slappe av.

Så hva sier dere nåå da?

Jeg skjønner jo fortsatt at han sikkert ikke er interessert i noe mer, men hallo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Svart på meldingen din? Så du sender SMS melding, maser og stiller krav om respons på dine følelser? Du er sikkert ei koselig jente, dere var sikkert godt igang og så ødelegger du hele greia med tekstmeldinger, skjønner godt han stikker, det værste som finnes er disse maseSMSene og SMS konversasjonene. Plukk opp telefonen og RING hvis det er noe du vil, gutter liker å snakke, SMS brukes til korte beskjeder alà: "puben om et kvarter" ikke til "hvorfor svarer du ikke på meldingene mine, kjennes ut som du ikke vil snakke med meg, har jeg gjort noe galt?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart på meldingen din? Så du sender SMS melding, maser og stiller krav om respons på dine følelser? Du er sikkert ei koselig jente, dere var sikkert godt igang og så ødelegger du hele greia med tekstmeldinger, skjønner godt han stikker, det værste som finnes er disse maseSMSene og SMS konversasjonene. Plukk opp telefonen og RING hvis det er noe du vil, gutter liker å snakke, SMS brukes til korte beskjeder alà: "puben om et kvarter" ikke til "hvorfor svarer du ikke på meldingene mine, kjennes ut som du ikke vil snakke med meg, har jeg gjort noe galt?"

Jeg er helt enig, og det er derfor jeg får maks angst av min egen handling her. Har desuten bare sendt en melding, fordi jeg ble litt frustrert av å ikke høre noe fra han :P

Såååe jeg vet ikke helt jeg, kan godt hende jeg ødela noe som kunne blitt, men når han ikke ga lyd fra seg så er han jo etter sigende ikke interessert, men det vet man jo heller aldri, så da kommer man fort inn i en ond sirkel.

Slitsomt å måtte ha bekreftelse hele tiden ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde han vært intressert hadde han stått på døra di med en jævla blomsterkvast og stotret fram noen klønete gloser og generelt oppført seg som den tufsen han for all del ikke prøver å være i sin totale usikkerhet og angst for å bli avvist.

Glem det, denna gutten har tankene sine et helt annet sted og tenker på en annen jente på samme måte som du tenker på han. Det er bare å innse det, noen får alt, mens de fleste får ingenting, du er typen som får ingenting og vil heller aldri få det, men må til slutt ta til takke med en du i dag ikke ville vurdert engang om du da ikke bestemmer deg for å leve alene.

Sannheten er jævlig, men best å innse den først som sist så får du fred i sjelen din, det har jeg gjort og sitter alene, leter aldri etter noen og har heller ingen ambisjoner om å finne meg noen fordi jeg vet jeg har tapt og gidder ikke mere nederlag, avvisninger, hånlige blikk og bitende kommentarer fra kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så bitter som du er du over skjønner jeg godt at du ikke får napp..ser ut som jeg snubler over den ene etter den andre tråden der du har ytret din bitterhet.

Man kan faktisk ikke utrykke noen andre enn seg selv...også når man snakker om andre.

I tillegg mangler du distanse nok til deg selv og dine følelser til å se at ditt perspektiv er ikke virkeligheten for alle til enhver tid i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannfolk er noe jævla hærk!

been there done that....noen ganger!

du er absolutt ikke alene...lurer på når det skal ta slutt jeg!

ikke rart jentene må ligge med mange når de hele tiden blir "lurt"/"leket med" før man finner en med noe mellom ørene!

etterpå-klokskap er en fin ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente38
Hadde han vært intressert hadde han stått på døra di med en jævla blomsterkvast og stotret fram noen klønete gloser og generelt oppført seg som den tufsen han for all del ikke prøver å være i sin totale usikkerhet og angst for å bli avvist.

Glem det, denna gutten har tankene sine et helt annet sted og tenker på en annen jente på samme måte som du tenker på han. Det er bare å innse det, noen får alt, mens de fleste får ingenting, du er typen som får ingenting og vil heller aldri få det, men må til slutt ta til takke med en du i dag ikke ville vurdert engang om du da ikke bestemmer deg for å leve alene.

Sannheten er jævlig, men best å innse den først som sist så får du fred i sjelen din, det har jeg gjort og sitter alene, leter aldri etter noen og har heller ingen ambisjoner om å finne meg noen fordi jeg vet jeg har tapt og gidder ikke mere nederlag, avvisninger, hånlige blikk og bitende kommentarer fra kvinner.

Applaus. Applaus. :duskedame: Dette er det beste innlegget jeg har lest på lenge på KG. Rene ord for penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Applaus. Applaus. :duskedame: Dette er det beste innlegget jeg har lest på lenge på KG. Rene ord for penga!

Ærlig talt.

Å lese ut fra den ene tåpelige, men akk så normale, hendelsen at hun er typen som aldri får noen er da en litt drøy konklusjon.

Ja, han var tydeligvis ikke interessert i noe mer. Kanskje han vil ha ei annen, kanskje han bare ikke vil ha akkurat trådstarter, kanskje han ikke vil ha noen spesielle akkurat nå. Å ikke svare på sms og oppføre seg rart er likevel en dårlig måte å takle saken på, men dessverre så er det den veien mange umodne gutter velger.

Ser han har svart nå at du bare må slappe av, så da er det kanskje bare det du må gjøre faktisk. Dumt at du skulle bli utsatt for dette her, men som andre påpeker så er det ikke akkurat uvanlig. Å havne i senga med noen på fylla trenger nok ikke bety så mye for alle..

Og typisk nok så er det ofte det å være likegyldig som er cluet til å få slike fyrer..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt.

Å lese ut fra den ene tåpelige, men akk så normale, hendelsen at hun er typen som aldri får noen er da en litt drøy konklusjon.

Ja, han var tydeligvis ikke interessert i noe mer. Kanskje han vil ha ei annen, kanskje han bare ikke vil ha akkurat trådstarter, kanskje han ikke vil ha noen spesielle akkurat nå. Å ikke svare på sms og oppføre seg rart er likevel en dårlig måte å takle saken på, men dessverre så er det den veien mange umodne gutter velger.

Ser han har svart nå at du bare må slappe av, så da er det kanskje bare det du må gjøre faktisk. Dumt at du skulle bli utsatt for dette her, men som andre påpeker så er det ikke akkurat uvanlig. Å havne i senga med noen på fylla trenger nok ikke bety så mye for alle..

Og typisk nok så er det ofte det å være likegyldig som er cluet til å få slike fyrer..!

Hehe, godt det er noen som er litt anstendige her;)

Jeg tror faktisk at han har fått inntrykk av at jeg "synes det er rart, pinlig osv" at vi havna til sengs, (jeg skrev jo teite ting som at hååper ikke du syns det er dumt om vi møtes igjen eller at jeg snakker til deg osv:P) og på det svarte han jo at jeg bare måtte snakke til han, for han var jo helt avslappa i forhold til at vi hadde hatt oss:P

Hva betyr det da liksom? :P Betyr det at han er totalt uinteressert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe, godt det er noen som er litt anstendige her;)

Jeg tror faktisk at han har fått inntrykk av at jeg "synes det er rart, pinlig osv" at vi havna til sengs, (jeg skrev jo teite ting som at hååper ikke du syns det er dumt om vi møtes igjen eller at jeg snakker til deg osv:P) og på det svarte han jo at jeg bare måtte snakke til han, for han var jo helt avslappa i forhold til at vi hadde hatt oss:P

Hva betyr det da liksom? :P Betyr det at han er totalt uinteressert?

Ikke nødvendigvis.

Uansett om han er interessert eller ei så vil han neppe at det skal være klamt og pinlig mellom dere fremover. Du må bare stresse ned, vær litt kul og avslappet i forhold til det hele og se hva som skjer. Trenger ikke avskrive han helt som uinteressert heller, har man først hatt et ONS så kan det faktisk bli noe mer etterhvert selv om han ikke renner ned døra di med blomster og konfekt etter første natt. Noen folk er avventende og trenger tid, jeg er uenig i at om han hadde sett et snev av potensial så ville han garantert hoppet i det med hjerte og sjel med en eneste gang.

Uansett hvordan det henger sammen så bør du iallefall puste ut og stresse ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

De som har vært skikkelig interessert i meg ( da snakker vi faktisk lange forhold, forlovelse ..) har ALDRI ønsket sex i begynnelsen, tvert i mot er det eg som har vært pådriveren der;) de har også gjort det klart veldig tidlig at de ønsker å være med meg, liker meg og at de er seriøse. Dette har de også fulgt opp.

De som har lekt har hatt motstridende signaler og ønsker sex fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes ikke du skal tolke så veldig mye. Du virket sikkert veldig stressa i de meldingene du sendte. Så skjønner han sikkert ikke helt hvorfor. Vanskelig å vite om han er interessert eller ikke. Kanskje vet han ikke det selv en gang. Så bare slapp av og fokuser på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj mange bitre og konservative menn her... Jeg blir 24 i år, men er ikke i nærheten av å ha knullet 40 menn og jeg ser heller ikke problemet om jeg skulle ha gjort det (om det var det jeg ønsket..). Men fint å være forhåndsdømt som prostituert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
mannfolk er noe jævla hærk!

been there done that....noen ganger!

du er absolutt ikke alene...lurer på når det skal ta slutt jeg!

ikke rart jentene må ligge med mange når de hele tiden blir "lurt"/"leket med" før man finner en med noe mellom ørene!

etterpå-klokskap er en fin ting ;)

Jeg kan med hånden på hjertet si jeg aldri har behøvd å "lure" noen til sengs, og det har blitt noen kvinner gjennom årene. Men jeg har overhodet heller ingen dårlig samvittighet om jeg sier nei til 2. date, en kaffi på byen, lunch eller hva det nå måtte være bare fordi jeg knulla dama en gang eller to. Man er to som går til sengs, to som gjennomfører sexen og to som avgjør hvordan videre fremdrift av relasjonen skal bli. Og jeg reagerer spesielt på setningen:"Ikke rart jenter ligge med mange.....". Betyr dette at du kun ligger med noen for å få deg en kjæreste? Da er det jo DU som lurer og leker, ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...