Lucie Skrevet 29. mars 2009 #1 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg tenker at det må være noe mer. Det kan ikke være meningen at dette er alt. Etter 8 års samboerskap er gnisten borte. Alt i hverdagen dreier seg om unger, jobb og husarbeid. Vi snakker ikke sammen, vi bare diskuterer og i verste fall kjefter. Hvor er spenningen? Hvor er kriblingen i magen? Hvor er den fantastiske følelsen av å bli elsket og å elske? Det er ikke noe som har skjedd nå i det siste. Det har skjedd over veldig lang tid. Forholdet vårt har vært mye opp og ned. Vi har hatt mange fine stunder sammen, men i det siste har det blitt færre og færre. Jeg merker det godt. Jeg tar meg i selv i være lenger på jobb enn nødvendig for å slippe å sitte hjemme sammen med han. Jeg er lett å be når venninnene mine vil ha meg med ut, på kino eller kafe. Det er lett å legge skylda på han. Det er han som er grinete. Det er han som er sur og ikke vil være med på ting. Det er han som ikke klarer å glede seg over at jeg får ny jobb eller som ikke skjønner at jeg trenger et liv utenfor disse veggene. Men jeg vet at det er like mye min feil. Jeg er drittlei, kommer gjerne med sure kommentarer, ønsker meg bort, drømmer om et annet liv. Jeg vil ikke være feig, men finner ingen vei ut av dette. Så jeg blir, men tankene og drømmene mine kan jeg ikke gjøre noe med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucie Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 7. april 2009 Da er det påskeferie. Jeg håper på noen rolige, koslige dager med familien. Håper at vi skal få tid til å være sammen og ha det morsomt. Det er ikke så ofte vi gjør det lenger. Var en tur i skogen på søndag. Det var morsomt. Vi var sammen med noen vennepar med barn på samme alder. Laget bål og grillet pølse. Idag har jeg vært ute i hagen og jobbet litt. Deilig å være ute i frisk luft med solskinn. I morgen skal jeg jobbe litt, så reiser vi bort noen dager. Akkuart nå går det greit her hjemme. Ingen sure miner Det hjelper nok litt av jeg jober mindre og kan ta meg av hus og barn. Da får jo han tid til å sitte med jobben sin på hjemmekontoret... Men lurer litt på hvordan det skal bli etter påske. Jeg har fått ny jobb, noe som betyr enda mer tid borte fra hjemmet. Men dette er en kjempesjanse for meg. Og siden mannen er hjemmeværende bør det være mulig å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucie Skrevet 8. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2009 Nå sitter jeg på jobb. Mannen er sur fordi jeg må jobbe. Han ville helst ha reist hjem til foreldrene sine i går kveld, men jeg jobber til tre så da må vi reise i ettermiddag. Fin start på påska gitt.. Jeg trives så utrolig godt på denne jobben, men det er kjedelig å ha dårlig samvittighet for at man er borte hele tida. Skulle ønske han kunne glede seg over denne jobben slik at jeg også kan gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucie Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 8. april 2009 Okei, jeg er betatt av en mann på jobb.... det er bare å innrømme det. Verdens hyggeligste mann, med humør og sjarm. Jeg har kjent han i et år snart, men den siste tiden har vi blitt bedre kjent. Vi prater mye sammen og har en god tone. Men han er gift, og jeg er samboer...så kan ikke tenke meg det blir noe mer. Men det er herlig å kjenne litt kribling i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucie Skrevet 8. april 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 8. april 2009 Da er arbeidsdagen min snart over, og jeg tar påskeferie. Jeg ser at det er flere som leser dagboka mi, legg gjerne igjen en hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå