Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #21 Del Skrevet 7. april 2009 Hmm. Litt trist å høre at kvinner har en slik tafatt holdning også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #22 Del Skrevet 7. april 2009 fortsettelse fra det over ^ vi lever jo ikke i 1950 lenger... kvinner HAR lov til å ta kontakt med menn også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #23 Del Skrevet 7. april 2009 Er så utrolig pinglete adferd av en mann å være så redd kvinner ... Hva slags mann er det liksom ? En kan jo begynne å lure - må jo være noe galt med han - når han er så usikker , overdrevent nervøs og engstelig , ikke tar inisiativ , osv DET er i hvertfall ikke sjarmerende . Det er fordi de ikke vil være innpåslitne eller "plage" jenter de liker. Du har tydeligvis ikke forstått mye av hvordan det er å være mann/gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 7. april 2009 #24 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Kan jo godt hevde at grunnen til at norske menn ikke er like frempå som utenlandske (som noen foreslo tidligere) er at vi får lært inn respekt for kvinner siden vi er små barn, og dermed ikke går etter dem som et stykke kjøtt fordi det ikke er sånn vi er oppdratt (ikke at jeg mener at menn som ikke er fra Norge gjør sånt, bare prøver å komme med en forklaring til den som skrev det sine erfaringer). Likestilling har en veldig høy posisjon i det norske samfunnet, den som foreslo det tidligere i tråden sa jo at menn som er 40-50 år er mer frempå enn menn på 20-40. Det kan jo ha noe med at likestillingen slo inn rundt den tiden 20-40-guttene ble oppdratt. Synes det er rimelig sløvt å unnskylde at man ikke gidder å ta initiativet selv med at man er "gammeldags" og at mennene i landet her ikke er menn nok osv. Så det er ikke at kanskje det er noe du må jobbe med selv, det er noe en stor prosentdel av Norges befolkning må jobbe med i stedet? Endret 7. april 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 8. april 2009 #25 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Stakkars menn, i den ene tråden får de høre at de er sjåvinister og i den neste er de ikke skikkelige menn siden de ikke setter Don Juan-blikket i hver kvinne de møter. Menn er da ikke født med automatisk mer selvtillit enn kvinner? Det finnes masse menn MED selvtillit, og masse menn UTEN. Noen liker ikke åpenlys sjekking, mens andre gjør det. Sånn er det jo med jenter også! Personlig liker jeg ikke sånne virkelige "proffe" sjekkere, det er så tydelig at dette har de gjort 1000 ganger før, og man føler seg ikke akkurat spesiell. Jeg syns det er flott at norske menn har respekt for oss og ikke bare "tar for seg", som mange fra andre land kan finne på. Prøv å reis til Tyrkia med blondt hår, det er forferdelig En mellomting er vel å foretrekke? Naturlige menn menn som er seg selv?? Endret 8. april 2009 av Wunderbarbara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #26 Del Skrevet 8. april 2009 Dere menn trenger da vel ikke bare ta det som kritikk, men heller se på det som en oppmuntring at vi ønsker at dere skal være mer frempå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heiaheia Skrevet 8. april 2009 #27 Del Skrevet 8. april 2009 Signerer under her ! Unge menn nå til dags - er apatiske , handlingslammet , sjenerte og livredd kvinnfolk .Hvordan skal dette gå ? Hjelpe ... Heldigvis finnes noen få menn som fortsatt kan beile og ta inisiativ . Men de holder på å dø ut - slike menn fra Norge . Mens de utenlandske menn - ja de eier ikke kvinnfolk frykt - i det hele tatt .Tvert om alltfor pågående ! Hvorfor er det slik ? Hva feiler norske gutter ? Norske Menn på 40 - 50 år - ser ut til å kunne dette med å ta inisiativ og beile til en kvinne-som i gode gamle dager , meget sjarmerende faktisk . De har mer mot og guts- selv om de ofte blir avvist , de våger gjøre femstøt gang på gang ... mot kvinner, be de ut på date , tlf.nummer osv Hvorfor lærer ikke unge menn litt av dette fra de eldre mer voksne menn ? Burde vært en del av fars ansvaret at menn lærte opp sine sønner til å oppføre seg som en skikkelig mann .Menn som tør ta inisiativ - de får automatisk en extra stjerne hos oss - ho kjønnet . De som ikke tør - de ser vi litt ned på .Er så utrolig pinglete adferd av en mann å være så redd kvinner ... Hva slags mann er det liksom ? En kan jo begynne å lure - må jo være noe galt med han - når han er så usikker , overdrevent nervøs og engstelig , ikke tar inisiativ , osv DET er i hvertfall ikke sjarmerende . Hehe, du er vel ei morosam ein du! Jeger du liksom, hva er damene da, byttedyr eller? Det som er "feiler" den norske mannen, er at han har funnet ut at damene som tar initiativ er langt mer spennende og attraktiv en de som bare sitter på gjerde og suttrer over hvor tafatte menn er. Jetene som har utviklet seg med tiden og har bein i nesa er i vinden, ikke såkalte feminister med bøtter av dobelt moral. Damer som forventer å få alt servert er for lengst utdatert! Skal ikke noen rakettforsker til å forstå detta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 9. april 2009 #28 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg bor i Hellas som sagt, og jeg vil tvertimot si at å vise kvinner oppmerksomhet er en selvfølge, men nå tenker mange norske "ja å bli behandlet som et kjøttstykke". Jeg snakker ikke om den yppige blondinen som drar til en liten gresk landsby om sommeren og blir sjekket opp på en primitiv måte av menn som kjemper om hennes oppmerksomhet. Kvinnen verdsattes svært høyt i dette landet, og greske menn blir oppdratt (i likehet med kvinner) å gi uttrykk for det de mener. Og ser en gresk mann noe han liker, titter han gjerne, men kommer ikke løpende etter deg og skal tvinge seg på deg. De er vant med å gi kvinner komplimenter, ikke bare de kvinnene de er ute etter å sjekke men kvinner generelt. Og hva dere enn mener så merker jeg en stor forskjell på å bo i Norge og i Hellas. Er menn sjåvinistiske hvis de sier til en kvinne hvor pene øyne hun har eller du er svært vakker håper du får en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #29 Del Skrevet 9. april 2009 Litt søtt og naivt at du tror at du får komplimenter uten noen som helst baktanke... Men bare av interesse, hva skjer hvis du som kvinne gir mannen et kompliment tilbake? Da regnes det vel som "sjekking"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #30 Del Skrevet 16. april 2009 En gang jeg var på vei til nattbussen etter å ha feiret bursdagen min ute fikk jeg øyekontakt med en gutt midt på gata, midt på natta. Vi smilte til hverandre, og da vi hadde passert hverandre fikk jeg en innskytelse. Jeg snudde meg, sa "Hei!", og da han stoppet og snudde seg gikk jeg bort og kysset ham på munnen. Han ble kjempeglad og spurte om jeg ville være med på nachspiel, men jeg ville hjem og sove... He he. OBS! Jeg ville ikke ha gjort det om han ikke hadde sett på meg også med et tydelig interessert blikk, jeg har hørt om opptatte gutter som ikke får gå i fred... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #31 Del Skrevet 26. april 2009 hmm, rart at det skal være så vanskelig. Noen har det vel ganske naturlig for seg, mens andre aner ikke hva de skal gjøre hvis de får øyekontakt med damer de finner tiltrekkende. En tur på byen for meg ender fort opp i 3-4 telefonnummere. Det jeg tror de fleste menn sliter med er såkalte "openers". De vet ikke hva de skal si for å starte en samtale med en kvinne de har fått god øyekontakt med. Dette gjelder alt fra en kvinne du går forbi på gata til en du er på samme fest eller utested med. Hvis du som mann på forhånd kanskje tenker litt på hva du skal si om du møter på en tiltrekkende kvinne seinere idag, er sjansen 99 % større for at du går derfra med et telefonnummer og seinere en date. Det kan være HVA SOM HELST.. seriøst. Så lenge du sier det på "riktig måte" eller i riktig tidspunkt. La det helst være humoristisk. Hvis det første du sier til en dame får henne til å le, vil hu føle seg hvertfall 80 % mer komfortabel i samtalen med deg helt fra begynnelsen. Eksempler på dette kan være: - Du ser en tiltrekkende dame på vei forbi deg, så sier du før du passerer henne "Jeg kan vedde på at du har en søt rumpe". Resten vil som regel gå av seg selv, viser hu ikke interesse, later du bare som om du har gjort dette hundre ganger før og går videre. Ikke vær klengete, og vis at du ikke ser objektiv på henne ("kjøttstykke"). eller "Du er det vakreste jeg har sett idag" (understreker IDAG, for hun vil aldri tro på det ellers) :D. Men jeg anbefaler ikke direkte "smisk" med en gang hvis du virkelig ikke mener det. Bare vær litt arrogant på en god, humoristisk måte så vil du komme veldig langt ! Jeg er bare sytten år og fra utenlandsk opprinnelse. Det har ingenting med å "se på damer som et kjøttstykke osv".. Handler enkelt og greit om å eie litt sosiale antenner og bruke kjeften din til å kommunisere. PS: noe som ble sagt tidligere i denne tråden er jeg VELDIG enig i : "damene som tar initiativ er langt mer spennende og attraktive enn de som bare sitter på gjerde og suttrer over hvor tafatte menn er." Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #32 Del Skrevet 26. april 2009 PS: noe som ble sagt tidligere i denne tråden er jeg VELDIG enig i : "damene som tar initiativ er langt mer spennende og attraktive enn de som bare sitter på gjerde og suttrer over hvor tafatte menn er." Ja, synd de fleste norske damer ikke klarer å ta noen form for initiativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #33 Del Skrevet 26. april 2009 Fordi det faktisk er mannen som skal ta initativene og mannen er jegeren. Dette er bare pisspreik. Det er dama som burde ta initiativet. Mannen har bedre ting å gjøre enn å fly rundt og ta initiativ hele tiden. Hvis dama er interessert i å få seg en type så er det hun som bør ta på seg rollen som jegeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #34 Del Skrevet 26. april 2009 Absolutt Så tafatte norske menn må være, som ikke forstår dette selv...her jeg bor må man ikke fortelle mennene at de skal ta kontakt, det klarer de helt fint av seg selv...heldigvis! Lol, er det noen som er tafatte her så er det jo norske damer! Ikke en kjeft tør å ta initiativet selv, alle sitter og venter på at folk skal ta kontakt med dem. Snakk om fisefine latsabber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #35 Del Skrevet 26. april 2009 Signerer under her ! Unge menn nå til dags - er apatiske , handlingslammet , sjenerte og livredd kvinnfolk . Unge damer nå til dags er apatiske, handlingslammet, sjenerte og livredd mannfolk. Ikke en kjeft tør å ta initiativet selv, og alle sammen innbiller seg at den ridderen på den hvite hesten plutselig skal dumpe ned i fanget deres uten at de har gjort en dritt selv. Det er jaggu ikke rart det er mange forhold som ryker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #36 Del Skrevet 26. april 2009 Hehe, du er vel ei morosam ein du! Jeger du liksom, hva er damene da, byttedyr eller? Det som er "feiler" den norske mannen, er at han har funnet ut at damene som tar initiativ er langt mer spennende og attraktiv en de som bare sitter på gjerde og suttrer over hvor tafatte menn er. Jetene som har utviklet seg med tiden og har bein i nesa er i vinden, ikke såkalte feminister med bøtter av dobelt moral. Damer som forventer å få alt servert er for lengst utdatert! Skal ikke noen rakettforsker til å forstå detta :D Der traff du spikeren på hodet. Damer som tar initiativ er 10 ganger mer attraktive enn bitchene som sitter og sutrer til venninnene sine om hvor tafatte menn er, uten å gjøre en dritt med det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #37 Del Skrevet 26. april 2009 En gang jeg var på vei til nattbussen etter å ha feiret bursdagen min ute fikk jeg øyekontakt med en gutt midt på gata, midt på natta. Vi smilte til hverandre, og da vi hadde passert hverandre fikk jeg en innskytelse. Jeg snudde meg, sa "Hei!", og da han stoppet og snudde seg gikk jeg bort og kysset ham på munnen. Han ble kjempeglad og spurte om jeg ville være med på nachspiel, men jeg ville hjem og sove... He he. OBS! Jeg ville ikke ha gjort det om han ikke hadde sett på meg også med et tydelig interessert blikk, jeg har hørt om opptatte gutter som ikke får gå i fred... Wow, jeg skulle ønske det var flere damer som var sånn som deg. Jeg hadde nok falt pladask for det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 26. april 2009 #38 Del Skrevet 26. april 2009 Hvis du som mann på forhånd kanskje tenker litt på hva du skal si om du møter på en tiltrekkende kvinne seinere idag, er sjansen 99 % større for at du går derfra med et telefonnummer og seinere en date. Doubt it. Er selv utadvent, folk ler ofte av det jeg sier når jeg tuller, har karisma så det holder, men noe sånt som det der hadde aldri skjedd meg. Tenker det har litt med det ytre å gjøre når det gjelder hvilken vei det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Random¤ Skrevet 27. april 2009 #39 Del Skrevet 27. april 2009 Signerer under her ! Unge menn nå til dags - er apatiske , handlingslammet , sjenerte og livredd kvinnfolk .Hvordan skal dette gå ? Hjelpe ... Heldigvis finnes noen få menn som fortsatt kan beile og ta inisiativ . Men de holder på å dø ut - slike menn fra Norge . Mens de utenlandske menn - ja de eier ikke kvinnfolk frykt - i det hele tatt .Tvert om alltfor pågående ! Hvorfor er det slik ? Hva feiler norske gutter ? Norske Menn på 40 - 50 år - ser ut til å kunne dette med å ta inisiativ og beile til en kvinne-som i gode gamle dager , meget sjarmerende faktisk . De har mer mot og guts- selv om de ofte blir avvist , de våger gjøre femstøt gang på gang ... mot kvinner, be de ut på date , tlf.nummer osv Hvorfor lærer ikke unge menn litt av dette fra de eldre mer voksne menn ? Burde vært en del av fars ansvaret at menn lærte opp sine sønner til å oppføre seg som en skikkelig mann .Menn som tør ta inisiativ - de får automatisk en extra stjerne hos oss - ho kjønnet . De som ikke tør - de ser vi litt ned på .Er så utrolig pinglete adferd av en mann å være så redd kvinner ... Hva slags mann er det liksom ? En kan jo begynne å lure - må jo være noe galt med han - når han er så usikker , overdrevent nervøs og engstelig , ikke tar inisiativ , osv DET er i hvertfall ikke sjarmerende . Hva i svarte er det som får dere til å tro at det er mannfolka som må lede an i slike situasjoner.??Det er da like mye deres ansvar. Hvis ei dame kun forventer å bli vartet opp og jaktet på så har hun missforstått hele spillet. Hvordan kan du påstå at vi mannfolk er så sinnsykt tafatte uten å feie for egen dør samtidig? Dere kvinnnfolk er like tafatte og hjelpesløse ovenfor drømmetypen som vi er ovenfor drømmedma. Så stikk heler finger`n i jorda og innse realitetene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #40 Del Skrevet 27. april 2009 Om en gutt hadde sett meg inn i øynene til vi hadde passert hverandre tror jeg ikke jeg hadde syntes det var creepy. Faktisk ville det mest sannsynlig økt selvtilliten min - en gutt kunne ikke se vekk fra meg! Hehe. Syntes ikke det er noe galt i det i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå