Gå til innhold

Earth Hour 2009

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt lys er av nå (glemte nesten lampen i gangen), kun TV og dataen og masse telys...

Var igrunn ikke så dumt, blir faktisk litt inspirert merker jeg nå... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i blokkene rundt at det er mange som har på lyset...

Men hos meg er det kun telys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrudd av her og. Masse telys. Koselig!

Jeg ser ikke så mye forskjell når jeg ser ut av vinduet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Lyset er av, åtte telys er tent. Så få telys som mulig, minst mulig Co2!

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lysene er av, laptop og tv på. :) Det handler jo ikke om strømsparing, det er mer en symbolsk handling. Strøm sparer vi hele året. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_KIM_*

Earth hour er symbolpolitikk på sitt værste.

Jeg er så absolutt for en grønn og bærekraftig måte å leve på, men det får være måte på hvor mye mannen i gata skal måtte offre for å være miljøvennlig, mens de virkelig store synderne - næringslivet kan fortsette som før.

Steng pumpene i nordsjøen noen timer, bruk penger på å utvikle alternativ teknologi, gi oss gratis kollektivtrafikk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Ja, dette er kjempekoselig:) Skulle ønske samboer var hjemme, da hadde det blitt litt action også:) men nå er det bare deilig og fredelig:)

Men ja, ser ikke noen forskjell i gaten her:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Earth hour er symbolpolitikk på sitt værste.

Jeg er så absolutt for en grønn og bærekraftig måte å leve på, men det får være måte på hvor mye mannen i gata skal måtte offre for å være miljøvennlig, mens de virkelig store synderne - næringslivet kan fortsette som før.

Steng pumpene i nordsjøen noen timer, bruk penger på å utvikle alternativ teknologi, gi oss gratis kollektivtrafikk osv.

Ofre?!? Ofrer du virkelig så vannvittig mye av å skru av lyset i en time?! Det er synd om det er flere sånne som deg her i verden... Du har virkelig ikke vondt av å skru av lyset, da må du søren meg være spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da ikke noe offer, herlighet, bare koselig med så masse stearinlys og telys.

Men ser at naboen fremdeles har flombelyst gårdplassen.....så det er vel ikke alle som greier å se symbolverdien i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bare på tre lamper i leiligheten på en vanlig kveld også da... Gjorde det mest for symbolikken, er ganske miljøbevisste til vanlig

Noen som vet om energiselskapene kan komme med et tall på hvor mye mindre strøm det ble brukt, eller er det vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...