Gå til innhold

Bestille kirken


cappocino

Anbefalte innlegg

Hei

Kanskje dumt spørsmål men hvor bestiller man kirken? jeg har tatt kontkat med menigheten kirken tilhører men har ikke fått noe svar/tilbakemelding enda. Mulig det er ferietid der? men det er riktig at det er menigheten som har oversikten?

forvirret :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte først et par mailer til kirken som jeg fikk svar på med en gang, så ringte jeg de dagen etter. Kirken jeg bestilte hadde bare "kontortid" mellom ti og tolv, så det kan jo være derfor du ikke får svar. Eller som du sier selv, kanskje de har ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi.

Vi bestillte kirken via menighetskontoret, men det var mye rot med papirene så hvis du har bestillt og ikke hørt noe, ring tilbake!

Lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På www.kirken.no finner du tlfnr., og ofte også kontortid. Kanskje menigheten din til og med har informasjon om ferie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de har ferie til august...

da får jeg smøre meg med tålmodighet..

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vårt tilfelle skulle jeg faktisk ikke ringe menighetskontoret til den kirken vi skulle gifte oss i. Jeg skulle ringe et spesielt kirkekontor som tok seg av vielser i hele kommunen, og også vår kirke. Det var bare flask at jeg tok en telefon dit (siden jeg ikke fikk svar fra vårt menighetskontor), men det ordnet seg heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alle kan lese tråder her på KG og svare på det de vil. Men svar skal ligge innenfor det vi har satt som regler.

Utbrudd som dette, Gjest, er langt utenfor hva som er akseptert på KG.

Innlegget er slettet.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...