Maibrud-77 Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 22. juli 2003 Svar til Felix: Vel, min familie er i sjokk enda, det er også mine venner. Det er overhodet ikke slik noen av oss kjenner min eks. Jeg har heller ikke snakket med han. Han har hyret advokat for å få delt leilighet osv... Han har forandret seg totalt og viser en side jeg blir meget overasket over. Derfor har jeg også måttet skaffe meg advokat - noe som er veeeldig dyrt. Han har også skiftet lås på felles bolig så der kommer jeg meg ikke inn. Derfor bor jeg nå hjemme hos mine foreldre med kun klærne mine. Han mener at jeg ikke eier noe ting og at han skal ha fortjenste på salg av leilighet. Jeg kan IKKE skjønne hvordan dette går ann, da vi eier leilighet sammen og hadde felles økonomi. Derfor 50/50 deling. Min advokat er meget sjokkert over denne saken og nå går det desseverre til tvangssalg. Dette er noe av det verste jeg har opplevd og unner ikke min verste fiende dette! Så jeg henger med... såvidt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #22 Del Skrevet 22. juli 2003 *stor trøsteklem...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 22. juli 2003 #23 Del Skrevet 22. juli 2003 Trøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 22. juli 2003 #24 Del Skrevet 22. juli 2003 Svar til Felix: Vel, min familie er i sjokk enda, det er også mine venner. Dette er noe av det verste jeg har opplevd og unner ikke min verste fiende dette! Så jeg henger med... såvidt :-) Jeg får gåsehud og klump i halsen.. Dette hørtes ikke bra ut. Det positive må være at nå ser du hvor glad familie og venner er i deg. Jeg er glad for å høre at du møter forståelse og får trøst. Og at du kan bo hjemme hos foreldrene er nok godt, i en slik tid. Men at han skiftet lås?!? Hva tror han egentlig? Har du snakket med han? Nei, dette var ille. Men du kommer til å komme styrket ut av det. Husk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa Skrevet 22. juli 2003 #25 Del Skrevet 22. juli 2003 Kjære deg. dette høres da helt forferdelig ut. Jeg tror ikke jeg hadde klart meg slik du gjør. Mannen må da være helt uten evne til empati! Hva er det som gjør at han ønsker å være så slem mot deg? Min x-kjæreste fridde til meg.Vi var bestemt på å gifte oss men hadde ikke satt dato. Plutselig en søndag ettermiddag spurte han om vi skulle gå en tur.Der, midt i den nydeligste høstdagen fortalte han meg at han ville gå fra meg. Alt stoppet opp og det neste halve året måtte jeg konsentrere meg om å puste. Det var vondt og i tillegg lurte ham meg for masse penger da boet skulle gjøres opp. Jeg satt igjen med litt kjøkkenutstyr og masse gjeld! Jeg føler med deg. Jeg har forstått etterpå at han var litt scizofren han xtypen min. Han slo om fra verdens snilleste til verdens største drittsekk på bare en dag.Han bare ombestemte seg liksom. Må legge til at nå er jeg sammen med en flott mann. Vi gifter oss den 16. August og jeg er glad for at jeg endelig fikk opp øynene for den herlige gutten som har vært rett foran nesa mi i 11 år. *gir deg en klem* La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maibrud-77 Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 22. juli 2003 Høres sikkert rart ut, men det er litt trøst i å høre at andre har overlevd noe av det samme Jeg har ikke snakket med han siden bruddet - jeg får ikke lov av min advokat, da det kan ødlegge saken. Veeldig frustrerende for jeg har mye jeg skulle hatt svar på. Jeg regner vel med at han vil prøve å lure meg i oppgjøret, men det er da ikke like enkelt med advokat. Deretter er det namsmannen som vil avgjøre salg og fordeling av event. overskudd. Det som kanskje er det aller verste er at hun som skulle være min forlover har tatt hans "side". Ja, skjønn det den som kan! Så hun har jeg også mistet ut av livet mitt. Hun er ikke intr. i å prate med meg og familien hennes setter ut rykter om at det er min skyld alt sammen. Men jeg har ren samvittighet...har ikke gjort noe som jeg angrer på. Jeg ville jo bare gifte meg med den nydelige karen han var før dette skjedde. Jaja, godt dere føler med meg ... man tror nesten at man tipper over noen ganger.. da er det godt for selvbilde å høre at andre vil meg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juli 2003 #27 Del Skrevet 22. juli 2003 I alle dager for noen folk du har latt komme inn på deg! (mener ikke det er din skyld, men MAKAN til uflaks!). Ikke snakk med ham, han kan vidreformidle ting du har sagt til sin advokat som kan bli brukt mot deg. Tror imidlertid jeg hadde sagt forloveren noen sanne ord mitt i trynet, spyttet på henne og gått min vei. STÅ PÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa Skrevet 22. juli 2003 #28 Del Skrevet 22. juli 2003 :evil: Hva er det med forloveren din da? Kanskje hun har sådd tanker i hodet hans også før bruddet!!! Synes de fortjener hver sin slemme samboer begge to. Xen min (som gikk fra meg) hadde kanskje vært noe for forloveren. Noen som har en ekkel venninne til xforloveden til Maibrud-77????? Klemmer fra La Guapa :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 22. juli 2003 #29 Del Skrevet 22. juli 2003 Gedigen trøsteklem oversendes Godt å høre at du hever hodet og kommer deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. juli 2003 #30 Del Skrevet 22. juli 2003 Sitter her og rister på hodet og kan ikke fatte at det fins sånne folk!! Blir så sinna på dine vegne og har mest lyst til å vri hodet om på både mannen og forloveren din :evil: INGEN fortjener å oppleve noe sånt!!! Håper bare at du kommer deg over denne opplevelsen med litt av hjertet i behold. Husk at det er få mennesker som er så råtne!! Stor trøsteklem fra Merethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 22. juli 2003 #31 Del Skrevet 22. juli 2003 Hvorfor tar din eks forlover hans side? Og hva er hans side? Det har du ikke fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 22. juli 2003 #32 Del Skrevet 22. juli 2003 Uff da! Dette var virkelig ille! Vet ikke hva jeg hadde gjort om min samboer hadde gjort dette mot meg. Det virker ihvertfall som om alle her på KG står på din side. :-) Lykke til, skal du ha ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maibrud-77 Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 24. juli 2003 Svar til Felix: Etter at han hadde avlyst bryllupet, kom vi opp i en krangel. Jeg ser i etterkant at jeg ikke har noe å angre. Det eneste jeg gjorde var å fortelle han hvor "råtten" jeg syns han var. Deretter dro jeg opp i leiligheten for å hente noen ting.... der ser jeg at alle mine kvitteringer, bankutskrifter, papir ifbm. leilighetskjøp osv... er borte. Til og med likningen min hadde han tatt. Jeg spurte han da om jeg kunne få tilbake papirene mine, da likningen skulle leveres om 4 dager. Da fikk jeg beskjed om at disse lå hos moren og faren hans. Jeg ringte dit, men moren ville ikke utlevere noe før min x hadde godtatt dette. Jeg ble forbannet og anmeldte saken. Snakket med politien lenge om dette og de sa til meg at det var regnet som underslag og ta med papirer av verdi som andre eier. De anbefalte meg også å anmelde saken for kanskje å få ut disse papirene... Deretter skiftet han jo lås osv... Min x forlover mente da at jeg hadde gått altfor langt i å anmelde min eks. Helt utrolig sier nå bare jeg... han skifter lås og tar mine papirer... og det skal jeg bare godta? Nei både hun og han kan ta sin hatt og gå. Jeg har ikke interesse av slike mennesker. Heldigvis har jeg mange andre venninnner som støtter meg og som klarer å "dra" meg opp når ting stagnerer for meg... Ja, vi har enda ikke fått noe løsning på dette med deling av leilighet så nå går den på tvangssalg. Jeg er helt matt av at det finnes slike mennesker. Og hadde man enda fått noe forvarsel så.... men dette kom som lyn fra klar himmel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2003 #34 Del Skrevet 24. juli 2003 For en idiot!!! Synes du gjorde det eneste riktige. man kan ikke bare ta en annens verdipapirer uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. juli 2003 #35 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg er enig i at du gjorde det riktige. I tillegg ser det ut som om du egentlig kan være glad du ble kvitt denne fyren nå - selv om det skjedde på en veldig vond måte. Vi er mange som tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa Skrevet 24. juli 2003 #36 Del Skrevet 24. juli 2003 FYTTIRAKKER`N..... Hvis du hadde vært venninna mi hadde jeg hoppa på hodet til x-forloveden din. :evil: Som jeg sa til xtypen til ei venninne: Duste-x-type-til-snill-Guapa-venninne:"Har jeg gjort noe galt???" La Guapa: Ja,du puster!" :evil: Idiotiske, slemme,slemme menn. Skjønner ikke av vi tør å forelske oss, jeg. La Guapa :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 24. juli 2003 #37 Del Skrevet 24. juli 2003 Fy F¤#¤ for noen ekkle mennesker. Kanskje hun ekle exforloveren din er interessert i den ekkle og utrolig utspekulerte exforloveden din? At det er derfor hun tar hans party. Og når sant skal sies så passer de kanskje godt sammen for slike ekkle mennesker vil sikkert ingen andre ha noe med å gjøre. Også kan de sammen sitte og finne ut måter og være ekkle mot hverandre på. Stakkars deg. Godt du er klarsynt og ser at han er en kjempestor dritt!!! Nyt sommeren og plutselig møter du verdens herligste mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 24. juli 2003 #38 Del Skrevet 24. juli 2003 Du gjorde rett i å anmelde han. Og je må si meg enig med Tuva77.. Mine tanker går mot at din eks venninde ikke har rent mel i posen. Hold deg unna dem begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 24. juli 2003 #39 Del Skrevet 24. juli 2003 Fysj å Fy!! At det går an å oppføre seg sånn!?!?!?!?!? Støtter deg fullstendig i anmeldelse, det er jammen lumpent av ham å ta "alt". Skulle tro at han ville vært interessert i å ordne ting på en fredeligere måte, dere har jo tross alt vært veldig glade i hverandre... Godt du er kvitt ham (nesten i hvert fall)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 24. juli 2003 #40 Del Skrevet 24. juli 2003 Enig med Felix og Tuva77.. Noe som skurer stygt her liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå