Gå til innhold

Avlyste 11 dager før...

Maibrud-77

Anbefalte innlegg

Jeg skulle egentlig gifte meg 3. mai i år. 11 dager før avlyser min samboer. Jeg ble knust og følte meg lurt. Kan man ikke si ifra før dersom man tviler så sterkt. Vi hadde vært samboere i 5 år og sammen i 5 1/2.

Årsaken: vi passet ikke sammen. Jeg trodde ikke mine egne ører.

Så nå henger brudekjolen på loftet til mamma og pappa ubrukt. Drømmen min ble knust. Mannen i mitt liv forsvant.

Jeg dro til Kreta i 2 uker, 5 dager etter at han sa fra. Slik at jeg skulle slippe å være hjemme på den store dagen.

Ville bare fortelle dere det.

vet dere om noen som han opplevd dette ?

Jeg tror aldri jeg kommer til å gifte meg igjen... det kommer til å være for mange vonde minner og tanker..

Men til dere som har giftet dere, eller skal: Hjertlig tilykke og nyt tiden !

Husk å ta vare på det dere har og vær ærlige mot hverandre. Da vil dere få et godt samliv.

hilsen meg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vet om en mann som ble dumpet av samme grunn to uker før bryllupet.

Det er forferdelig, og ja, man bør ha skjønt sånt tidligere. Men det er jo bra å oppdage det før bryllupet da, og ikke like etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en mann som ble dumpet en måned etter at han giftet seg. Vær glad for at han gjorde det FØR bryllupet, og vær glad for at du er kvitt ham. En sånn mann fortjener du ikke!

Og om du kommer til å gifte deg en gang senere - det er det bare tiden som vil vise.

Lykke til videre med livet, du har all sympati fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en her inne nå i våres, som skulle stått brud i mai, som også ble "dumpet" rett før. Let bakover i trådene.

Hvis man skal se det fra den positive siden, skal du være glad for at han sa fra før, og ikke etter bryllupet. Og at du dermed unngikk å havne på skilsmissestatistikken.

Nå har du blanke ark, og kan finne en mann som faktisk elsker deg, og som føler at dere passer sammen!

Men jeg skjønner godt at du er lei deg og sjokkert!

Det ville jeg også blitt.

Mange trøsteklemmer fra Felix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en stor klem. Tror du skal være glad du ble kvitt han jeg, du bør nok ikke avskrive bryllup helt kanskj edrømmemannen vil dukke opp før eller senere for deg, det fortjener du sikkert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting forstår jeg at er helt forferdelig å oppleve, men som de andre har sagt skal du tross alt være glad det skjedde før dere giftet dere. Tror det hadde vært ennå tyngre for deg om du hadde fått denne beskjeden få dager etter at dere hadde giftet dere!

Håper det går bra med deg og at du kommer deg videre! Du kommer garantert til å finne et flott menneske som fortjener deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*stooor trøsteklem*

Vil bare ønske deg lykke til videre, livet har mange gode ting å by på, med eller uten ring på fingeren!

------

Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy flate. Det må da føles som ett tog har kjørt over deg!

Du virker heldigvis (leser gjennom linjene) oppegående enda!! Perspektiv, subjektivitet vs. okbejtivit virker sunt plassert!

Tror du er sterk og takler dette som livet har gitt deg. Det er nok en grunn til at du skal gjennom dette skal du se....kanskje fordi du takler dette bra? Indre oppdagelses reise - selvransakelse....??

Uansett - varm klem til deg!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror det må være vondt -ingen fortjener noe slikt! sikkert en mager trøst, men vær gled du kanskje har unngått en vond skilsmisse i etterkant.... Min svoger opplevde dette nemlig, hans kommende kone -nå ekskone- var for stolt til å trekke seg, så de giftet seg selv om hun hadde endret mening og følelser om ham. Etter bryllupet var de ikke lykkelige som andre nygifte, han var sultten på å oppleve kjærlighet -hun ville ikke se bildene fra bryllupet engang.... Hun ble gravid med en annen før skilsmissen var et faktum, og alt var vondt og sårt for ham -han var jo så inderlig glad i henne og skjønte ikke hva som var skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooooor klem til deg !

Vet akkurat hvordan du har det uten at jeg har fått akkurat den beskjeden, men første gang min mann og jeg planla bryllup fikk han kalde føtter 1.5 mnd før, han var usikker...... Men vi ble nå gift til slutt.

Lykken kommer til deg også skal du se - gjerne når du aller minst venter det!! En stor trøsteklem skal du ihvertfall ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stor trøsteklem fra Tex*

Ord blir overflødige. Men det er lys i andre enden. Mulig du må gå et stykke, og det er slitsomt, det. Men det Er faktisk lys der fremme et sted.

*liten klem til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STOOOOR KLEM TIL DEG!!!!!!1

Uff jeg kan ikke si at jeg veit akkurat hvordan du har det men nesten. Jeg og min eks skulle gifte oss for fem år siden og alt var klappet og klart vi hadde sendt ut innbydelser og alt var planlagt til minste detalj. Jeg hadde kjøpt meg kjole og jeg gledet meg ordentlig til og bruke den på den store dagen. Ca to til tre måneder før den store dagen begynte ting og skje med oss uten at vi egentlig visste hva som skjedde. Vi ble usikre og bestemte oss for og gå hver vår vei.

Det var en kjempe kjedelig dag og ringe rundt og si at bryllupet var avslyst og at vi hadde flyttet fra hverandre.

Jeg bestemte meg for at jeg ALDRI ville planlegge et bryllup på ny.

Men nå er jeg sammen med verdens beste mann og vi har fått to skjønne barn sammen. Mitt høyeste ønske nå er og gifte meg med han men først må jeg spare ganske mye penger. for det er jo så dyrt og gifte seg.

Men det er alikevel mange tanker som farer rundt i hodet for en har jo alltid den tanken i hodet at det kan skje på ny, man veit jo aldri.

Men jeg ønsker deg alt godt her i livet, og jeg håper du treffer den rette mannen i ditt liv en dag. Du fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest La Guapa

:cry:

Huff, så hjerteskjærende!

Håper du kommer over dette en gang og finner en du tør å planlegge med.

*gir deg en kjempe-klem*

La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Hva sier familie og venner? Har du pratet noe mer med din eksforlovede?

Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine varmeste tanker til deg..... Men husk; det er i motbakke det går oppover!

Selv om det gjør vondt nå, kan du jo være glad for at det ble slutt nå heller enn etter bryllupet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...