Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 27. mars 2009 #1 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja, emne tittelen sier vel det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 27. mars 2009 #2 Del Skrevet 27. mars 2009 Syner samboer er skikkelig LEKKER i dress! Julebordsesongen er helt gull! :D Ellers til vanlig så liker jeg å se han i dongeribukse og en kortermet skjorte (noe som han som regel går med) eller i en litt tøff t-skjorte for den saks skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 27. mars 2009 #3 Del Skrevet 27. mars 2009 Er det lov å si klesstilen til kjæresten? Han går kledd i dressbukse og skjorte/tynn, pen ullgenser/ ensfarget t-skjorte med v-hals på jobb. På fritiden går han røffere kledd, i tøffe olabukser, t-skjorte og skinnjakke. Jeg sier ja takk begge deler. Jeg liker både pen og tøff stil på menn. Og så liker jeg veldig godt menn i litt tykke, gode strikkegensere. Det er noe veldig maskulint med det, uten at jeg helt vet hvorfor. Bare synd mannen min er som en varmeovn, og anledningen til å bruke disse genserene ikke byr seg så alt for ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 27. mars 2009 #4 Del Skrevet 27. mars 2009 Menn er kjempe kjekke i dress! Ellers liker jeg veldig godt kombinasjonen; litt tøff dongeribukse og kortermet skjorte, gjerne med ruter. Eller med en tøff t- skjorte til. Slik går samboern min kledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 28. mars 2009 #5 Del Skrevet 28. mars 2009 Menn i dress! Og menn i uniformer Syns også sånne rutete skjorter er ganske sexy. Men da må de være ordentlige, ikke sånne lurvete skoghogger-mann-skjorter. Jeg liker litt rocka stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 28. mars 2009 #6 Del Skrevet 28. mars 2009 Menn i dress er absolutt det fineste!!! (men tror kanskje grunnen til det er at jeg så sjelden ser min egen i dress, så da nyyter jeg virkelig synet de få gangene) Utenom det liker jeg gutter i olabukser og en enkel tskjorte, trenger ikke noe fancy klesstil for min del. Jeg liker det enkelt. Har og en "ting" for hettegensere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 28. mars 2009 #7 Del Skrevet 28. mars 2009 ÅÅÅH! Da må jeg si kokkeklær, Det er så sexy! samboeren min er kokk, så dere forstår vel.. Ellers liker jeg sånn strikkegenserstil, litt laydback og herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 28. mars 2009 #8 Del Skrevet 28. mars 2009 Menn i dress! (sjelden man ser mannfolka i dress så.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 28. mars 2009 #9 Del Skrevet 28. mars 2009 Lyseblå skjorte synes jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 28. mars 2009 #10 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg liker det enkelt: Tøffe jeans, sneakers og hvit t-skjorte. Eventuelt friluftsklær, gjerne av den litt slitte typen. Eller bunad. Dress kan være veldig fint, men stort sett synes jeg de fleste er kjekkere i enkle hverdagsklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 30. mars 2009 #11 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg elsker velstelte menn i dress. Da bør den være skreddersydd og passformen er helt perfekt. Samt menn i en flott 3/4 lang vinterkåpe av topp kvalitet. Det er digg, syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 30. mars 2009 #12 Del Skrevet 30. mars 2009 I arbeidsbukser, tresko og rutete skjorte. Dressen gjemmer jeg på loftet til gravferder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelly Pelly Skrevet 30. mars 2009 #13 Del Skrevet 30. mars 2009 Til hverdags er det fint med kule jeans, en tøff t-skjorte og noen litt spesielle sko. Gjerne skinnjakke og evt et stilig sjerf/tørkle. Prikken over i-en er et kult, litt stort belte. Ellers syns jeg skreddersydde dresser med en stilig skjorte er knall. Evt en litt mer laidback skjorte til jeans. Men det beste er en mann med bar overkropp med linbuse eller sarong om sommeren.. * sikle sikle* (Akkurat som mannen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2009 #14 Del Skrevet 30. mars 2009 Kan jeg si ingenting? Neida, bare tuller. Må si meg enige med de fleste her at mannfolk i dress er helt fantastisk. :dåne: Bunad er også kjempesexy - men det må være med knickers. Ellers er lys linbukse utrolig pent, det samme med surfeshortser. En laid back stil er heller ikke å forakte, med løse (!!!) jeans og en t-skjorte som strammer litt rundt armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 30. mars 2009 #15 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg syns mannen kler alt (og ingenting ) Dress, strikkede gensre(ikke sånne i tykk ull), linbukse, fresh t-skjorte, stilige jeans. Og i arbeidsklærne sine, da er jeg solgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå