Gå til innhold

Hvorfor skriver morderatorene

waco

Anbefalte innlegg

...skrått? Har alltid lurt på det der. Litt slitsomt er det å lese, og man får et slags...eeeh...hva er vitsen liksom. Skjønner...?

Jeg har et inntrykk av at dersom man klarer og få frem poenget uten og bruke virkemidler som skjevhet i teksten så er man langt på vei....

Men svært få er så dyktige til å skrive. Og derfor bruker man sløseri av tekstgjenkjennelser i stedet for å skrive som "oss andre"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der var da bare tull! Jeg har ikke lagt merke til en eneste moderator jeg som bruker 'italic'......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er vel rettelser og forklaringer på sletting som er skrevet i "italic", for å skille seg fra hovedteksten.

Eller tar jeg feil?

Merete(bruker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rettelser og forklaringer på sletting som er skrevet i "italic", for å skille seg fra hovedteksten.

Eller tar jeg feil?

Merete(bruker)

Som Lea sier, helt riktig.

Jeg bruker kursiv når jeg opptrer som moderator (altså for å forklare sletting, regler el), men bruker selvsagt vanlige typer når jeg skriver vanlige innleggg. Synes det er en grei løsning.

Er jo ikke akkurat lange utredninger vi skriver i kursiv, så det kan vel ikke være SÅ plagsomt vel, waco? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre har helt rett. Poenget er å skille seg ut litt da - vi kunne like gjerne skrevet i rødt elle rmed blått eller noe. Det er dog en vane vi har lagt oss til hver og en av oss, at vi bruker kursiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tenkte meg det. Bare hyggelig og komme med innspill så det ikke går over alle støvleskaft... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke sette meg i forlegenhet da...tusenfryyd

*dunker med albuen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...