waco Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 ...skrått? Har alltid lurt på det der. Litt slitsomt er det å lese, og man får et slags...eeeh...hva er vitsen liksom. Skjønner...? Jeg har et inntrykk av at dersom man klarer og få frem poenget uten og bruke virkemidler som skjevhet i teksten så er man langt på vei.... Men svært få er så dyktige til å skrive. Og derfor bruker man sløseri av tekstgjenkjennelser i stedet for å skrive som "oss andre"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 Det der var da bare tull! Jeg har ikke lagt merke til en eneste moderator jeg som bruker 'italic'......! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2003 ...sant det...jeg har det med og finne på ting, ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Den som meget spør, blir meget vis. Dansk ordtak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 ...sant det...jeg har det med og finne på ting' date= ikkesant? Mmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 10. juli 2003 #6 Del Skrevet 10. juli 2003 -Løgne dokke e.- 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er vel rettelser og forklaringer på sletting som er skrevet i "italic", for å skille seg fra hovedteksten. Eller tar jeg feil? Merete(bruker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 Du har nok rett, Merete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. juli 2003 #9 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er vel rettelser og forklaringer på sletting som er skrevet i "italic", for å skille seg fra hovedteksten. Eller tar jeg feil? Merete(bruker) Som Lea sier, helt riktig. Jeg bruker kursiv når jeg opptrer som moderator (altså for å forklare sletting, regler el), men bruker selvsagt vanlige typer når jeg skriver vanlige innleggg. Synes det er en grei løsning. Er jo ikke akkurat lange utredninger vi skriver i kursiv, så det kan vel ikke være SÅ plagsomt vel, waco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2003 #10 Del Skrevet 10. juli 2003 De andre har helt rett. Poenget er å skille seg ut litt da - vi kunne like gjerne skrevet i rødt elle rmed blått eller noe. Det er dog en vane vi har lagt oss til hver og en av oss, at vi bruker kursiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 10. juli 2003 Jepp, tenkte meg det. Bare hyggelig og komme med innspill så det ikke går over alle støvleskaft... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2003 #12 Del Skrevet 10. juli 2003 *rusker Waco litt i håret* Godgutten sin det, som passer litt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 10. juli 2003 Nå må du ikke sette meg i forlegenhet da...tusenfryyd *dunker med albuen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2003 #14 Del Skrevet 10. juli 2003 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #15 Del Skrevet 10. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå