Gjest Mzfire Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 Smurte på selvbruningskrem nettopp. Men så er det så lenge siden jeg har gjort det. Hadde tenkt å smøre meg inn med bodylotion først men kjærsten sa jeg ikke skulle det. Ble usikker og gjorde det ikke. Jeg skulle smørt meg med bodylotion først? Litt irritert på meg selv. Mens jeg smurte alt på kpm det litt døde hudceller av. Vil dette påvirke fargen slik at det blir ujevnt? Håper det hjelper å ta på bodylotion etterpå da og smøre på et lag til ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 Før du tar på deg selvbruningskrem bør du ha brukt peeling i dusjen ( for å få vekk døde hudceller) og smurt inn kroppen med bodylotion før du tok på selvbruningskremen ja.. Spørs nok om resultatet blir ganske "ujevnt" nå ja. Kanskje det går an å hoppe i dusjen, ta peeling og alt det der, og smøre på et nytt lag? Eller blir du kanskje altfor brun ved å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. juli 2003 #3 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja det gjorde jeg det galt ja.. Har egentlig veldig fin hud og tenkte jeg skulle droppe peelinga, men det var ris til egen bak ja. Ble bra i ansiket da jeg tok peeling der da. Men nå har jeg fått gode råd så nå vet jeg hva jeg skal gjøre til neste gang. Kjipt om det blir ujevnt, men i såfall skal jeg gå med klærna på til det blir svakere og svakere :D Tok en gang selvbruningskrem en kveld og etter ei lita stund begynte jeg å gråte litt. Hadde glemt at jeg hadde på selvbruningskrem og tror du ikke at tårene lagde streker i ansiktet ? Jo da. Det var flaut det.. :oops: Men jeg kom meg igjennom det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 11. juli 2003 #4 Del Skrevet 11. juli 2003 "...og etter ei lita stund begynte jeg å gråte litt." Stakkar, så søt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. juli 2003 #5 Del Skrevet 11. juli 2003 Det var flaut å gå med tårestriper i ansiktet da hehe.. Men de bleknet fort da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 11. juli 2003 #6 Del Skrevet 11. juli 2003 Du bør bruke peeling og bodylotion om morgenen, så smøre inn selvbruner om kvelden (gjerne bruke bodylotion først). For å unngå gule/brune håndflater bruk engangs-hansker (plastikk) når du smører inn kroppen - så tar du selvbruningskrem på en bomullsdott eller svamp og påfører på hendene. Voilá - nice and tanned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. juli 2003 #7 Del Skrevet 11. juli 2003 En gangs handsker ja. Mener du sånne legehansker. Ikke sånne store plastikk hansker? Det skal jeg gjøre. Jeg får det ikke til med hendene. Alltis syns det at jeg har fått for mye der hehe. Prøver å skrubbe det vekk etterpå, men ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå