Gå til innhold

Ville du vært gjest?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har lyst på dette brylluppet:

Tid: Mai/Juni 2004

Sted: Holme der vi bor, med naust og hovedgård

Gjester: ca 40 (maks)

FREDAG - vennefest:

Båttur med seilskute, reker m/hvitvin, fest i naustet etterpå for den som vil, så lenge man vil (ca 25 stk)

LØRDAG:

Felles frokost for overnattingsgjester

Båtturer (RIB), snorkling, dykking, bading mm for gjestene

Noe forberedelser for oss

Felles lunsj

Vielse kl. 1700 (ute, forhåpentligvis)

Middag kl. 1830 (meny: selvplukkede kamskjell, selvfanget breiflabb/steinbit, dessert kuttes kanskje til fordel for kaker og kaffe)

SØNDAG:

Felles brunsj

Avreise

De aller fleste er tilreisende, både familie og venner.

Vi ønsker ikke "utdrikningslag"

Festen på fredag er opp til hver enkelt - lyse netter er deilige. På lørdag blir det litt vin til maten, evt. en cognac til kaffen, ikke sprit og dans.

Ville du vært gjest hos meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det hørtes vanvittig deilig og avslappende ut! Kanskje det ikke blir så stivt. Jeg som elsker sjø og gode venner ville nok ha kost meg der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- send meg en pm med mailadresse så sender jeg deg adressen min!

Står gjerne på gjestelista di..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ville absolutt ha vært i ditt bryllup ja!!!

Dette høres jo helt herlig og flott ut.

Lykke til med forberedelser!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil, jeg vil være gjest hos deg, men jeg kunne tenkt med litt dans da, men jeg kan rette meg hvis det er brudeparets ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ellers at brylluper er noen stive og krampaktige greier, - for ikke å snakke om mer eller mindre patetiske utdrikkingslag - men dette bryllupet hadde jeg absolutt vurdert å troppe opp i! Er kravet til antrekk like avslappende, så hadde jeg faen meg stilt opp. Jeg har forøvrig takka nei til alle bryllupsinvitasjoner de siste 10 åra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville uten tvil kommet i dette bryllupet.

Jeg har vært på et lignende bryllup, bare at det var på fjellet. Det var absolutt vellykket. Dette syns jeg dere skal satse på. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg kommer gjerne. Spesielt gleder jeg meg til seilskutetur. Jeg regner med at vertskapet har ordnet en god avtale med værgudene, og ser fram til en kjempeflott tredagers feiring!

Trenger du en ekstra kake eller en annen "bæring", er det bare å si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solskinn

Uten tvil!! :D

Vi hadde noe av samme opplegget på fjellet og på vinteren, det kan absolutt anbefales. Si i fra om jeg skal ta med kake! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes fantastisk ut, så intimt og avslappende. Men jeg kunne også kanskje ha danset litt utpå kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Jeg kommer! skal jeg bake en kake også kanskje? Bare si fra hvilken du vil ha, så ordner jeg det. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bryllup etter min smak!! Ville gjerne kommet, men som andre også har nevnt, kunne jeg også tenkt meg å danset littegrann utpå kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis alle er tilresiende så høres det ok ut, men jeg tror jeg ville syntes at det ble litt mye... Båttur på fredag høres ok ut, men så ville jeg gjerne hatt "fri" fram til vielsen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle er tilresiende så høres det ok ut' date=' men jeg tror jeg ville syntes at det ble litt mye... Båttur på fredag høres ok ut, men så ville jeg gjerne hatt "fri" fram til vielsen tror jeg.[/quote']

:enig: Jeg synes også det hørtes litt mye ut kanskje, så man bør nok ikke forvente at alle gjestene skal være med på alt. Men om absolutt alle er tilreistende og alle skal overnatte samme sted, kan dette være en grei løsning. Om jeg derimot skulle sove hjemme, men bare bort i dette bryllupet, tror jeg det hadde blitt litt mye...

Men ellers høres det kjempeflott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...