Suzy Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 Nå er det bare en hel arbeidsdag igjen så skal jeg ha ferie!!!! Hurra! Blir en liten pause fra KG også, men jeg kommer nok sterkt tilbake tenker jeg :blunke: Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 God ferie! Vi drar også på tur i morgen, blir borte 2 1/2 uke. Vi sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2003 God tur Octavia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 11. juli 2003 #4 Del Skrevet 11. juli 2003 God ferie til dere begge!! :D Skal selv ha fire uker om 6,5 time. Å så deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. juli 2003 #5 Del Skrevet 11. juli 2003 God ferie alle sammen!! Jeg har nå bare få timer igjen til 3 ukers etterlengtet fri! Og så DET været som er meldt over helga da, jeg gleeeeeder meg! Vi reiser i morgen, blir borte ca. 2 1/2 uke. Vet ikke hvor mye jeg får kommet meg på KG da, kommer vel til å få seriøse abstinenser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. juli 2003 #6 Del Skrevet 11. juli 2003 God ferie! Jeg reiser også i morgen .. så det er flere som gleder seg til avslappning og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 11. juli 2003 #7 Del Skrevet 11. juli 2003 God ferie!! til alle dere som reiser på ferie i helgen! :D så får jeg sitte her på KG helt alene jeg da, når alle dere andre reiser fra meg. snufs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 11. juli 2003 Dakar Jamila :cry: *klappe og klemme* Blir din tur også vel??? Og for å få deg til å tenke på noe annet; Hva betyr "Panta rei"???? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 11. juli 2003 #9 Del Skrevet 11. juli 2003 God ferie til alle dere alle, kos dere og nyt fridagene. fra en som har hatt to uker og har tre uker igjen til de to neste ferie ukene. Gleder meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 23. juli 2003 #10 Del Skrevet 23. juli 2003 Heisann, Suzy! Håper du får en forrykende flott ferie! Jeg venter på deg når du kommer tilbake Stor sommerklem/Salma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. juli 2003 #11 Del Skrevet 23. juli 2003 God ferie!! Jeg og har ferie i to uker etter morgen, og det skal bli sååååå deilig!! skal bruke første uka på å pakke da (pga flytting i august), men ellers blir det forhåpentligvis litt avslapping!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 24. juli 2003 #12 Del Skrevet 24. juli 2003 Er du ikke tilbake snart da, Suzy? Panta Rei er forresten et sitat fra Heraklit; "alt flyter". Med "panta rei" mener Heraklit at alt, hele universet, ikke bare er foranderlig, men også i konstant forandring. Med dette mener Heraklit at "alle ting er i forandring og ingenting forblir den samme", og han sammenligner de eksisterende ting med en elv, man kan ikke stige ut i den samme elven to ganger. Litt lærte jeg da av min café-filosofi undervisning :oops: Jamilaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 24. juli 2003 #13 Del Skrevet 24. juli 2003 4 timer til 3 uker ferie for min del....!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. juli 2003 #14 Del Skrevet 24. juli 2003 4 timer til nesten 3 uker ferie. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. juli 2003 #15 Del Skrevet 24. juli 2003 :oops: :oops: eh... jeg lå helt klart en dag før realiteten i går, hadde en sterk følelse av at det var torsdag i går, og av at det er fredag i dag, og om det hadde vært rett så hadde jeg bare hatt tre timer igjen til ferie... Men så må jeg følge jobbens system da, og ikke mitt.... og da må jeg jo jaggu på jobb i morgen også før jeg får ferie!! Og jeg som er syk og greier.... jaja, har en ekstra dag å bli frisk på til ferien minda!!! God ferie til alle dere som har ferie etter idag! Jeg kommer etter i morgen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 24. juli 2003 #16 Del Skrevet 24. juli 2003 Dere får ha en kjempegod ferie alle sammen!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 24. juli 2003 #17 Del Skrevet 24. juli 2003 Dere får ha en kjempegod ferie alle sammen!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. juli 2003 #18 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg leste "Bare en dag ferie" og tenkte at jeg kunne jo trøste, med at jeg har NULL dager ferie, men neida, det var en dag TIL ferie. Alle andre har ferie. Jeg har ikke ferie jeg, for jeg har rett og slett ikke råd til å gå en måned uten lønn, og feriepengene mine det var 700 kroner det, for jeg begynte å jobbe i novebmer, og fikk lønn for 3 uker i fjor... Her blir det jobbing hele sommeren ja. Har jo "fått unna" det meste av sommeren nå da. Men ferie, det drømmer jeg ikke engang om, for det får jeg ikke. Men kanskje neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå