trulta_ Skrevet 7. desember 2009 #141 Del Skrevet 7. desember 2009 De er sikkert bare litt trege av seg. Litt kanskje Skal jeg dem i gang? Det svarte hun ikke på vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. desember 2009 #142 Del Skrevet 8. desember 2009 Du kan jo ikke stave engang. Du er jo bare en liten katt. K82, har vært her en god stund og jeg tror det ble nevnt før på snikk snakk etter at du har spurt om hvor dagboka mi var Lover at jeg ikke avslører, men skal si hva jeg synes OKi, nå fant jeg den i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 8. desember 2009 :venterpåadressentiltrulta_ogtiarra: PM er sendt, mia Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #144 Del Skrevet 8. desember 2009 Du er jo bare en liten katt. OKi, nå fant jeg den i alle fall. Jeg kan i det minste stave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 8. desember 2009 Dere to, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #146 Del Skrevet 8. desember 2009 Unnskyld, for at jeg er barnslig og fortsetter krangelen i tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 8. desember 2009 Neida! Du er overhodet ikke barnslig... Jeg bare syntes det er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #148 Del Skrevet 8. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. desember 2009 #149 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kan i det minste stave. Du er en innbilsk katt, med et stort hode - ikke bokstavelig talt. Merker jeg ikke vil skrive innlegg, når du korrekturleser alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #150 Del Skrevet 8. desember 2009 Du er en innbilsk katt, med et stort hode - ikke bokstavelig talt. Merker jeg ikke vil skrive innlegg, når du korrekturleser alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 9. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #152 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har sendt kort til deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. desember 2009 #153 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har sendt kort til deg Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har sendt kort til deg i dag. gleder meg sånn! Jeg fikk ikke sendt ditt i dag heller Tok med kortene og kom tilbake med de igjen, TO dager på rad Jeg har sendt kort til deg Tiarra Og jeg fikk det i dag :hoppe: mia! Det var kjempekosleig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #155 Del Skrevet 9. desember 2009 Går du tur med postkortene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 9. desember 2009 Ufrivillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #157 Del Skrevet 9. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva har du gjort i dag, TK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #159 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har vært eksamensvakt. Dvs at jeg har fått betalt 750 kr for å lese Oliver Twist/Great Expectations, og spise klementiner. Hva har du gjort i dag, Tiarra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 9. desember 2009 Så veldig greit da! Heldigpus! Hadde avtale på NAV i morges, de visste visst ikke at jeg er fulltids student og kalte meg inn for å tilby meg kurs eller hjelpe meg med å finne jobb og slikt. Men jeg trengte jo ikke Så en avtale til på skolen. Og thats about it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå