Minette Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 Tilbudet er avreise juli eller august, 3 netter 4995.- på Bedford hotel som ligger i gåavstand til Fifth Avenue, Rockefeller center og FN-bygningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 Dette vil jeg si er en bra pris- hvor mye må du ut med for ekstranetter? Skal du oppleve byen skikkelig trenger du minst 1 uke. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. juli 2003 #3 Del Skrevet 10. juli 2003 God pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 dealen er sikkert ok, for jeg regner det er med flybillett også? Vil bare gjøre oppmerksom på at det er et veldig traffikert område, hotellet ligger mellom Lexington og Park av. som det er myye trafikk i. Be om rom så høyt opp som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 10. juli 2003 Takk for svar:) Jeg har nå sendt mail til reiseoperatøren og forventer svar snart ang. pris for ekstranetter. Vet ikke hvor lenge vi har anledning til å være der, men skjønner at 3 netter er for kort.. Vi har ikke vært i New York før, kan dere forteller meg hvor lang flyreisen er og ellers praktiske ting? Vi skal og ha med vår lille prinsesse på 18 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juli 2003 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 10. juli 2003 #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Åh, jeg skulle gjerne ha reit til NY nå, men vi reiser dit heldigvis i mars. Hvor langt det er fra flyplassen til Manhattan har å gjøre med flyplassen du lander på. De nærmerste er JFK og La Guardia, den lengst unna er den jeg ikke husker navnet på nå, men som SAS flyr inn på. Newark, selvfølgelig, den ligger tom i en annen stat. Hvis du er intr i å kjøpe med det ting til hjemmet er ABC homes en flott butikk, likeså rimelige Pottery Barns. Fine kær til småtte finner du på The Gap. Bare noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 Yup, meget god pris. Selv så kikker jeg bare på flybiletter, og tenkte meg en tur i juni / juli. :o Men da prisene nå er på ca.7000 kroner, ja da venter jeg litt...regner med at den er nede mellom 3500 - 4500 kroner i september. Prøver igjen da.... =) Gi meg tips da om du finner noe ekseptionelt. Men muliges er det du har funnet det beste som er nå om dagen!! :blunke: =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 10. juli 2003 #9 Del Skrevet 10. juli 2003 5000 inkl. tre netter på hotell i høysesongen.. tror du skal lete lenge for å slå den. Men jeg er enig i at 3 netter er litt lite for å få med dere noe særlig. Ta med behagelige sko, dere kommer til å trave rundt i timesvis gatelangs, ta med vannflaske overalt, det er varmt, prøv å unngå å se oppover hele tiden for da kommer du hjem med kink i nakken.. selv om det er fristende. Velg hva dere vil gjøre med omhu, f.eks reis ut til frihetsgudinnen; men dropp å gå til toppen inni det er ganske bortkasta. Legg merke til atmosfæren og pulsen og lukten i byen, og ta dere tid til å bare gå rundt å se og oppleve... en av mine def. favorittbyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #10 Del Skrevet 6. august 2003 Vi skal til NY i høst, hvor fikk dere tak i denne rimelige prisen? Hilsen ei som er veldig veldig interessert...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå