Gjest Ulogga bady Skrevet 10. juli 2003 #1 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei.. Trenger råd.. Solistinnslaget (en venn) i kirken trakk seg nå 4 uker før bryllupet. Spørsmålet mitt er: skal vi stresse etter å skaffe oss en annen? Har dere alle solistinnslag i kirken? Jeg tenker det blir litt traust med bare allsang-salmene. Hva synes dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 10. juli 2003 #2 Del Skrevet 10. juli 2003 Skal kun ha de stusselige allsangene. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 10. juli 2003 #3 Del Skrevet 10. juli 2003 Vi skal ha solist, men jeg har vært i flere vielser hvor det kun har vært allsang noe jeg synes også er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er vel ikke noe must å ha solo innslag. Det er vel heller noe man gjør hvis man kjenner noen som kan synge eller spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg ville absolutt brukt tid og ressurser på å prøve å finne noen andre, dersom jeg hadde kommet opp i din situasjon. Musikk understreker stemningen på en utrolig flott måte, og gir alle en liten tenkepause. Får tid til å tenke gjennom "hendelsen" uten å følge med på sangtekst eller prestens ord. Vi skal ha to solistinnslag, samt bruke instrumental (ikke bare orgel)- og sang på inn og utmarsj. Tror det blir en svært stemningsfull vielse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå