Gå til innhold

hannis dagbok

hanni

Anbefalte innlegg

Hadde vært veldig koselig å si hei ja!!!

Skal forresten hjem igjen en gang i mai, hadde jo vært hyggelig å eventuellt treffes dersom det passer :kul:

Hadde glemt at den egentlige fastlegen din kommer tilbake og at han ubehagelige kun er vikar... Da skjønner jeg veldig godt at du ikke ønsker å ta sjansen på noe ny lege :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meta, fastlegen min snakka også om annenhver gang, men jeg kan vel gå helt bort fra å bruke ham også, og bare bruke jordmor... Jeg har liksom regna litt med det. Orker bare å gå til legen en gang til.

Jepp, Bizzy. Mai treffes vi. Jeg er borte helga 19-22.mai, ellers er jeg på plass.

hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: 8 + 2 nå, er i min niende uke. Hurra :hoppe:

Ikkenoe tegn til mage enda, venter i spenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:o :o :o FOR en lege!! :o Han der hørtes ikke helt god ut... En lege må ha vett nok og respekt nok for sine pasienter til å ikke komme med ubehagelige kommentarer og ekkel fomling. En undersøkelse av private deler av kroppen er guffent nok i seg selv, men likevel helt OK så lenge man blir behandlet seriøst og respektfult og tonen er trygg og profesjonell. Han der skulle hatt seg et kurs i hvordan man behandler folk! Eventuelt en smekk i trynet! :Nikke::ler: Sa han forresten noe om smertene i beinet/hoften?

Grattis med niende uke!!! Nærmer seg de magiske 12! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sympati, Hulderjenta. Han sa ingenting om smertene i hofta, han sa "det der ser vi an og snakker om senere en gang"... Fint?

Udugelig fyr :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stoooor klem :klem: til deg Hanni. Han legen hørtes helt ubrukelig ut! Ønsker deg lykke til videre! Nå er du snart i uke 12,og det er jo supert!

Gleder meg masse på dine vegne!

Klem fra:klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Fy flate for en ekkel lege da :o Hørtes ikke mye gøyt ut nei :o

Lenge siden jeg har vært her inne nå, og det er så kjekt å se at det går bra med deg og graviditeten :)

Jeg har vært lite på nett i det siste, pga oppussing, vi sliter med å bli ferdige til barnedåpen, som er 11.april.

Det er mye som gjenstår ennå, men vi håper vi skal klare det.

Ikke lenge til du er 12 uker nå, og da kan du slappe mer av, og ukene kommer nok til å gå fort. Husker bare mine egne graviditeter :)

Ellers så venter jeg på tante rød, men jeg har ingen store ønsker om at hun skal dukke opp, og ikke er jeg PMS heller denne uka, og det ligner IKKE meg :o

Kanskje det er noe på gang :klø:

Den som venter får se........ :wink:

God :klem2: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her. Høres ut som en ekkel lege :o

Håper du ikke har så veldig vondt i hofta :kose:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokkert! :sjokk:

Det er da IKKE vanlig å sjekke puppene på slike kontroller!

Eneste trøst må være at det ikke skal tas flere GU'er av deg.

Han må bare ikke prøve seg! :frustrert:

Men han har rett i at man kan blø litt etter en GU.

Bra det ikke skjedde deg!

Håper du snart blir bedre av kvalmen og i bedre form!

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for støtte, jenter! Jeg fortalte om ham til søstera mi i går, og kjente igjen at jeg ble provosert og sinna bare ved å tenke på det. Jeg håper det ikke er sånn at jeg må gå til han og jordmor samtidig, men at jeg kan velge... Har vært veldig sliten i det siste, og i går var formen svært laber. Veldig slitsomt å være vertinne døgnet rundt når det er slik. Heldigvis bare to dager igjen - men herregud så mye jeg må ta igjen på jobb neste uke da... :roll: Jeg lurer på om jeg må sykmelde meg en dag eller to - selv om det snart er påskeferie.... Får tenke litt på det. Har egentlig ikke samvittighet til det, men....

Har en lang arbeidsdag foran meg nå. Takk for at dere stikker innom.

Hilsen en sliten hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Det er snart helg nå hannimor.

Slapp av og kos deg, så skal du se tiden går fort til du kan ta fri!

Men om du er sliten og trøtt så ta deg et par dager med sykemelding, det gjør godt det vet du!!

:klem: fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - ikke noe koselig med slike leger! Å føle seg trygg hos legen er noe av det aller viktigste under et svangerskap.

Legen min sjekket faktisk puppene mine ved første kontroll, men da uten ekle kommentarer selvsagt! (Kvinnelig lege også). Vet ikke hva de sjekker, men det er kanskje ikke så uvanlig likevel. Men det høres ut som han kunne trenge et skikkelig kurs i pasientbehandling ja!!

Håper formen din snart er stigende - nå må du tenke på deg selv og slappe av når kroppen din sier ifra! Hvis du føler behovet, må du bare ta et par sykedager. Babyen og helsen din er viktigere enn noen jobb! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hanni! Han legen hadde jeg ditcha omgående! Man skal føle seg trygg på legen sin, og stole på han/henne. Dette hørtes bare skikkelig kjipt ut! Finnes det ikke en jordmor i nærheten du kan gå til?

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å sykmelde deg noen dager hvis formen er på bånn. Jeg vet hvor slitsomt det er å jobbe mye overtid når man er gravid! Jeg har fortsatt null overskudd etter jobb, og må legge meg tidlig. Før eller siden sier kroppen fra at nå må man roe litt ned...

Hvordan går det med kvalmen? Håper den har dratt sin vei... for godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten kos jeg :kose:

Ta vare på deg selv nå da, og et par dager vekke fra jobben kan nok høres ut som riktig resept :Nikke:

Så sant som sagt tidligere her, ingen jobb er verdt å ta sjanser for i forholdt til graviditeten!

Babyen og din kropp er absolutt viktigst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Her skriver vi når vi orker det... :trøste:

Går litt i bølgedaler med skrivingen for de fleste her - gjør det ikke...?

Ta vare på deg selv.

Jeg syntes det var mest koselig inne hos jordmor... :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du ikke slite deg helt ut da vennen! :fy:

Det har verken du eller barnet godt av.

Jeg tror absolutt ikke du trenger gå til legen flere ganger hvis du ikke ønsker det. Prat med jordmora om "problemet". Det er vanligvis jormødrene som står for det meste av informasjon o.l. Bortsett fra UL, så følte jeg ikke at jeg hadde noen utbytte av å gå til legen.

Ta vare på deg selv!

Klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takk for søte hilsner, alle sammen. Jeg er glad det er helg snart. Da skal jeg slappe av. Har det ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...