Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Del Skrevet 22. mars 2009 Er uten etter enkle jeansleggings uten lommer osv. gjerne som ligner litt på disse. Bor i Bergen, så kan godt være i en butikk der. Vil nemlig ikke betale med kort, og kunne tenkt meg å vite om det var noen billigere andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 22. mars 2009 #2 Del Skrevet 22. mars 2009 Linken gikk bare til startsiden hos GT, men du finner helt enkle jeanstights hos Bik Bok til 149,- og litt mer troverdig utseende hos Vero Moda til 199,- Sistnevnte har glidelås og linning, men er veldig tynne og behagelige i stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 22. mars 2009 #3 Del Skrevet 22. mars 2009 b-young har til 199,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 22. mars 2009 #4 Del Skrevet 22. mars 2009 Takk for så raske svar! Skal sjekke det ut. Vet dere forresten hvilke farger disse diverse butikkene har? Tenkte på ganske lys denimaktig for jeg skal ha de til en brun tunika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 22. mars 2009 #5 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg har sett en sånn lys denimfarget på vero moda her i Bergen Forresten så fungerer linken helt fint. Det er bare til å trykke bort den reklamen som kommer opp med en gang, eller vente litt.. Endret 22. mars 2009 av Helly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. mars 2009 #6 Del Skrevet 22. mars 2009 GT ligger da i Bergen? Åsane storsenter, står på nettsida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Del Skrevet 22. mars 2009 Da skal jeg sjekke ut Vero Moda, har faktisk gavekort til gode der At det er Gina Tricot i Bergen er jeg klar over, men bor ganske langt i fra Åsane selv om jeg bor i Bergen og det tar lang tid å komme seg ut der da når jeg må ta buss. Kunne sikkert tatt meg tid til det hvis jeg måtte, men ville bare sjekke alternativer først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. mars 2009 #8 Del Skrevet 23. mars 2009 Sjekk Emilie i Markeveien, de har fine jeansleggings. Vila på Telegrafen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå