Gå til innhold

Lille-venn... når kommer du til oss?

Luna-jenta

Anbefalte innlegg

Hei Luna-jenta!

Så godt å lese at testene deres var fine :nigo: Da er det nok bare et tidsspørsmål på når dere blir gravide da satser vi jo på! Det er godt å vite mer nå hvertfall, så er det bare å krysse fingrene framover da ;)

:klemmer:

Hei Honning!

:sjenert: ja, jeg håper... Var det han på Medicus sa da, selvom jeg føler at TR er rett rundt hjørnet her nå :sjenert:

Synes det var litt snålt at prøven til sambo var såå totalt forskjellig fra 02.11 til 27.11, men vi får satse på at prøven fra 02.11 var feil iom de ikke brukte standard analyse, men kikket på svømmerene kun i mikroskop..

Blir spennende å følge deg i januar da... Krysse fingrene for full klaff :duskedame:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at dere fikk så gode tilbakemeldinger!

Statistikken tilsier jo at det ikke er uvanlig at det kan ta opp mot et år før man lykkes, selv der alt er i skjønneste orden, så da har dere jo massevis av tid! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk så gode tilbakemeldinger!

Statistikken tilsier jo at det ikke er uvanlig at det kan ta opp mot et år før man lykkes, selv der alt er i skjønneste orden, så da har dere jo massevis av tid! :klem:

Hei!

Ja, ble litt lettet over at de ikke fant noe sånn graverende feil :duskedame:

Men... har jo fremdeles ingen positiv test eller :babyjente: i vente av den grunn :sjenert: Men sjansen er jo forhåpentligvis tilstede :)

Fort gjort å tenke negative tanker i PP7 / PP8, men prøvetiden er jo faktisk ikke mer enn akkurat 6 mnd :rødme: Hadde nok innerst inne håpet og trodd at det ikke skulle ta sååå lang tid, men men :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Hvordan går det med deg? Er spent på om du får mensen denne gangen :popcorn:

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Hei hei! :vinke:

Her er TR i anmarsj føler jeg :sjenert:

Er vel IKM i morgen, så jeg føler på meg at hun kommer enten sent i kveld eller i løpet av formiddagen i morgen :gjeiper:

Meeeen, jeg tenker for første gang positivt når jeg har tante-følelsen. Før utredning var jeg suuuper redd for at det var noe galt med en av oss.. Og nå forsøker jeg å tenke at det sikkert bare tar litt tid før vi lykkes (iom de ikke fant noe sånn åpentlyst feil) :gjeiper: Hadde håpet på en fin overraskelse før jul, men virker ikke som vi har lykken med oss nå heller dessverre :rødme:

Du var jammen heldig Pupsi, håper du koser deg og nyter tilværelsen.

Jeg sier til sambo hver kveld når vi legger oss og har skrudd av lyset: Jeg vil bli graviiiiiiid :strix: Tror han skjønner nå hvor mye jeg lengter og streber :rødme: **SUKK**

Stoor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tanta dukket opp enda? :klø:

:Nikke:

Jess da... Så sikkert som banken dukka :kjempesinna: opp i dag tidlig :kjefte:

Men vi gir ikke opp.. Ny PP og nye muligheter. Gleder meg til masse :humpe: med den fiiine mannen min :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd å høre, men man kan ikke annet enn å prøve neste gang :nigo: Og vet du hva, plutselig så skjer det bare :rødme:

:strix: :strix: :strix:

Kaster masse *babystøv* inn til deg, og forventer å se to blå om 25 dager

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd å høre, men man kan ikke annet enn å prøve neste gang :nigo: Og vet du hva, plutselig så skjer det bare :rødme:

Kaster masse *babystøv* inn til deg, og forventer å se to blå om 25 dager

Takk for støv Pupsi.. Tror jeg trenger masse av støvet ditt. Huff, jeg er litt lei prøvingen nå kjenner jeg, men humøret pleier å stige utover dagen.. Heldigvis :strix:

Gleder meg til TR har dratt sin vei igjen, liker henne IKKE :kjefte:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei KG jenter :vinke:

På tide å skrive litt i boka mi igjen :sjenert:

Nå er tanta i ferd med å rydde seg vekk for denne gang, deilig :strix:

Har kjøpt inn Solvipect (hadde merkbart mer EL-slim forrige PP, noe jeg aner/håper kommer av Solvipecten) og ellers denne PP skal jeg ikke tempe og ikke ta Vitex eller folat.. Bare :humpe: og koose meg :yvonne:

Har "stappet" folat i 8-9 mnd, så nå blir det pause til jeg ser to blå. Føler jeg har levd som en gravid i mange mnd, så nå får jeg krabbe meg tilbake til den reelle hverdagen :skratte:

Håper alle har en fin lørdagskveld :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt inn Solvipect (hadde merkbart mer EL-slim forrige PP, noe jeg aner/håper kommer av Solvipecten) og ellers denne PP skal jeg ikke tempe og ikke ta Vitex eller folat.. Bare :humpe: og koose meg :yvonne:

Har "stappet" folat i 8-9 mnd, så nå blir det pause til jeg ser to blå. Føler jeg har levd som en gravid i mange mnd, så nå får jeg krabbe meg tilbake til den reelle hverdagen :skratte:

Hei Luna-jenta!

Så deilig at tanta er på vei til å forlate deg, og at du er klar for den reelle hverdagen igjen :fnise: Å bare :humpe: og kose deg er helt sikkert det beste uten å stresse med alt av piller man må huske å hive i seg :nigo:

Håper du har ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Godt Nyttår KG jenter!

Håper 2010 blir et bedre prøve-år for oss som prøver på et mirakel. Jeg våknet opp med H**** TR i dag, den første dagen i det nye året :sjenert::kjefte:

Søren også, denne PP hadde jeg virkelig trua.. har vært rolig og ikke tenkt spesielt eller kjent etter symptomer, men tanta kom til og med før enn vanlig :kjefte:

Nå er jeg ganske nedfor igjen og tror jeg får holde meg vekke en liten stund igjen :tristbla: Meeen, er innom og myser en sjelden gang.

Klem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår Luna-jenta!! :klemmer:

Dumme TR som kom første dagen i året da :kjefte:

Forstår godt du vil holde deg unna KG en god del jeg. Man tenker masse på den prøvinga ved å lese her inne. Håper at 2010 blir ditt år!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...