Gå til innhold

Lille-venn... når kommer du til oss?

Luna-jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og :duskedame: litt!! Spennende! ;)

:klemmer:

Hei! :vinke:

Ja, her var det spennende, men...... :heks: kom nå nettopp :kjempesinna:

Så da kan man vel bare brette opp armene og begi seg ut på en ny runde :gjeiper:

Er skikkelig kjedelig når hun dukker opp og dukker opp, men... har vel ikke prøvd godt nok da :sjenert::grine:

:klem: til deg GG - og ellers andre som måtte kikke innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine: :grine:

ikke noe fin dag i dag i det heletatt :sur: blir oppgitt og lei, håpe det blir likar i måro... :gjeiper:

:sur: :slåss: :kjempesinna::sinna::sinnatagg::rope::fise: :slår: Dumme TR, dra deg til Blokksberg og bli der LEEEENGE..

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine: :grine:

ikke noe fin dag i dag i det heletatt :sur: blir oppgitt og lei, håpe det blir likar i måro... :gjeiper:

:sur: :slåss: :kjempesinna::sinna::sinnatagg::rope::fise: :slår: Dumme TR, dra deg til Blokksberg og bli der LEEEENGE..

*snufs*

:vinke:

Måtte titte innom boken din ettersom du har vært på besøk hos meg.

:kose:

Teite dama som ikke klarer å holde seg unna de som ikke vil ha besøk :kjefte:

Håper du får en fin fredagskveld tross alt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: Inne å heier for neste pp ;)

takk :kose:

:vinke:

Måtte titte innom boken din ettersom du har vært på besøk hos meg.

Teite dama som ikke klarer å holde seg unna de som ikke vil ha besøk :kjefte:

Håper du får en fin fredagskveld tross alt :klemmer:

takk det samme Pusilus..

:troest: :troest: :troest: :troest:

Dumme tanta!! :frustrert:

:klemmer: og :sol: og :is: fra meg!

Takk GG, TR bør snart kjenne sin besøkelsestid hos oss KG-jentene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så mye kjeft som hun får her på KG er det igrunn rart hun tør å dukke opp i det hele tatt!! :fnise:

Mm, nå håper jeg det er lenge til noen av oss ser henne igjen :gjeiper:

I dag har jeg kjøpt grapefrukt-juice, Solvipec og WY. Blir det ikke klaff på noen PP'er nå så må jeg ta en pause tror jeg :sjenert:

Hadde såå lyst på sen-vinter / vår 2010 bebis, men.... nå glipper den drømmen.

Lykke til med denne PP GG, krysser fingrene for oss begge :)

:duskedame: for Mai-bebis :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Hvordan går det her inne da? :klemmer:

Hei :vinke:

Her prøver vi i vei... men oppnår lite :sjenert:

Har kontaktet Medicus og fått papirer for evt utredning. Vet jo ikke at noe feiler oss, men sliter endel på forholdet at vi nå er i PP5 og fremdeles har 26-28 dagers syklus, finner EL hver mnd og har masse :humpe: rundt EL og ingenting skjer..... TR kommer punktlig og presis hver mnd :snurt:

Stresser ikke med noe, men syns det kan være ok å sjekke svømmerne til sambo og ta blodprøver av meg gjennom syklus bare for å sjekke.. sikkert dumt av meg, men har møtt veldig forståelse for tankene våre heldigvis..

Sliter på meg også at ALLE rundt meg plopper ut med bebiser eller mager. Hadde håpet at prøvertilværelsen skulle bli litt hyggeligere enn dette :sjenert: Er innom her av og til men er ganske ofte negative tanker, så er lite fristende å skrive :skratte:

Håper det går bra med deg og at dere lykkes fort-fort :)

Endret av Luna-jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Hei! Du har ikke skrevet noe på lenge ser jeg. har ikke fått lest så mye i boken din enda, men nå får jeg deg på mine innlegg, så kan jeg lese mer siden.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du har ikke skrevet noe på lenge ser jeg. har ikke fått lest så mye i boken din enda, men nå får jeg deg på mine innlegg, så kan jeg lese mer siden.

Lykke til :klem:

Hei hei!

Helt riktig.. Har hatt litt pause :sjenert:

"Alle" rundt meg overalt ble gravide og jeg fikk mer og mer følelsen av at det var noe galt med meg eller sambo.

Nå føler jeg at den magiske 6 mnd grensa snart er her, så da er jeg inneforstått med at det kan ta litt tid. Ikke såå skuffet når TR dukker opp lenger.

Håper du har en fin søndagskveld Pupsi.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Legger igjen spor jeg og, siden jeg så at du hadde vært aktiv i en annen dagbok her i dag! :vinke:

Håper dere har hellet med dere denne PP'n :Nikke:

Hei :vinke:

Så hyggelig med nye "fjes" :) Ja, vi krysser fingrene og :duskedame: for at vi får den fineste julegaven alle mann :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du på mine innlegg også. :)

Skjønner at det er tøft når den fæle :kosteskaft: kommer ja. Men tror man må innfinne seg med at det kan ta en tid fra man slutter på pillen, til kroppen er klar... Elendig trøst egentlig, når enkelte blir gravide med en gang de slutter med pillen igjen da. Og noen blir gravide selv om de går på pillen! Det er virkelig ingen fasit! :bond:

Har dere vært til utredning? Syns jeg så du skrev noe om det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du på mine innlegg også. :)

Skjønner at det er tøft når den fæle :kosteskaft: kommer ja. Men tror man må innfinne seg med at det kan ta en tid fra man slutter på pillen, til kroppen er klar... Elendig trøst egentlig, når enkelte blir gravide med en gang de slutter med pillen igjen da. Og noen blir gravide selv om de går på pillen! Det er virkelig ingen fasit! :bond:

Har dere vært til utredning? Syns jeg så du skrev noe om det tidligere.

Hei hei :vinke:

Koselig med nye "fjes" :)

Ja, vi startet opp pga sambo var hos legen pga ryggen og spurte (etter at jeg ønsket han skulle nevne det for legen) at han er operert for lyskebrokk straks etter han ble født. Jeg har hørt at gutter kan ha nedsatt sædkvalitet pga dette, og jeg har kjent at det plager meg å ikke vite noenting..

Fastlegen sa at dette ikke skulle ha noe å si, så da kontaktet vi Medicus uten å gå via legen.. :kjefte:

Sambo avla sædprøve på et lokalt spesialistsenter --> fikk svar om at han hadde svært nedsatt kvalitet (for lite antall).

Jeg tok blodprøver igjennom hele syklusen.

Forrige uke var vi til møte på Medicus, der gikk de gjennom resultatene våre samt at de tok ultralyd GU av meg.

Mine blodprøver var helt ok, samme med GU.

Når det gjaldt prøven til sambo skjønte de ikke helt svarene fra spesialistsenteret(de hadde ikke oppgitt resultatene slik Medicus opererer med). Så de lurte på om han ville levere en ny prøve hos dem den dagen for å sjekke om de fikk samme nedsatte antall. Denne prøven var helt fin(52mill pr ml).. :strix: Så det var en fin beskjed å få :)

Så konklusjon var da at alt så helt i orden ut med begge to :rødme: Og han Ekerhovd antok at det kun var et tidsspm før vi ville lykkes... :sjenert:

Videre avtalte vi at om vi ikke hadde lyktes innen juli/august skulle vi ta kontakt med dem igjen. Det eneste som står igjen da er LAP og kontrastvæske osv.. men det mente gyn at vi kunne vente med.

Så da får vi bare leve i håpet :sjenert:

Ble visst en lang historie dette, men vi synes det var veldig ok å sjekke alt. Har jo ikke prøvd sååå lenge, men usikkerheten som kommer når det ikke skjer noenting overhodet er vanskelig å gå med mnd etter mnd. Slik det var nå før utredning hadde jeg nesten mistet troen på positiv test, så ble egentlig veldig lettet :yvonne:

Skal lese litt hos deg og jeg :popcorn: Gjøre meg kjent!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luna-jenta!

Så godt å lese at testene deres var fine :nigo: Da er det nok bare et tidsspørsmål på når dere blir gravide da satser vi jo på! Det er godt å vite mer nå hvertfall, så er det bare å krysse fingrene framover da ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...