Gå til innhold

Lille-venn... når kommer du til oss?

Luna-jenta

Anbefalte innlegg

:vinke:

Heisann :) Håper allt går seg til nå denne mnd så blir det kanskje mars baby på deg ;)

Håper helga var fin :hoppe:

:kose:

:5: for at det blir full klaff på pp1 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Heisann :) Håper allt går seg til nå denne mnd så blir det kanskje mars baby på deg ;)

Håper helga var fin :hoppe:

:5: for at det blir full klaff på pp1 :jepp:

Hei :vinke:

Ja, det håper jeg og :) Om det klaffer i pp1 så ser det ut til evt termin 22.02.10. Håååper på det!

Helga har vært fin så langt. Krysser fingrene for klaff hos dere og :hoppe:

Ha en fin søndag!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Hvilken herlig dag :) SOL og varmt i været, :sengekos: og rar følelse i hele kroppen.. NÅ er vi igang!

Kjenner jeg meg (og mannen) rett blir det :humpe: de fleste dager fremover nå. Har hatt "pause" siden jeg sluttet på p-piller, så det var ok å komme igang igjen :danse:

Nå er middagen unnagjort, så da blir det avslapning resten av kvelden :tongue:

Ønsker alle KG-jentene en fortsatt fin søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør på! Heia Luna-jenta!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør på! Heia Luna-jenta!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en uke igjen så skjer det ting hos deg og kanskje en baby blir til ;)

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Ja, det var det da :) Kjenner nå at jeg begynner å bli litt nærvøs. Vet ikke nøyaktig når jeg venter EL og leste et eller annet sted i går at man ikke skal :humpe: hver dag rundt EL pga at mannen skal "spare" seg opp litt...

Blæh, da er det jo ikke brått sikkert klomse-Luna-jenta treffer da :gjeiper:

Hadde liksom planlagt å helgardere med jeg da :sjenert: men.. Nå merker jeg at jeg er litt på tynn is og blir usikker :unsure: Er jo 1000% klar over at vi antakelig ikke vil lykkes i pp1, men... Har jo så forferdelig lyst :rødme:

Jaja, det var dagens hjertesukk.

Stor :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan aldrig være så sikker på det ;) Det er mange det har klaffet for i pp1 og det er jo flott :hoppe: Men blir så misunnelig :sjenert: Vil så gjerne selv :sukk: Men viktig og holde håpet og humøret oppe ;) Vi får trøste hverandre gjennom oppturer og nedturer her inne ;)

:duskedame: Heier litt til jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen her, endelig...

Uka har gått raskt, mye å gjøre på jobben men deilig med langhelg uansett.

Håper at været holder seg slik det er spådd :sol: :sol: Deilig med sommervær!

Her i huset går det mye i :humpe::sjenert:

Tør ikke la en eneste dag gå til spille, så det blir mye kos :danse:

Har hatt en merkelig følelse i kroppen helt siden mandag/tirsdag.. Stikker og verker i hele magen, men... Grønn som jeg er både på syklusen og EL så aner jeg ikke hva det er for slags symptomer/følelser. Enten er jeg så fokusert på å kjenne etter alt mulig ellers så er kroppen min i EL-modus. Aner ikke :forvirret:

Har snakket en del med mannen som ellers er veldig stille og ikke særlig pratsom.. Virker som han nyter hele prøvertilværelsen.. Herlig :strix:

Vel vel, dette blir en spennende helg. Jeg tviler på at siste ord er sagt fra :kaklehone:

God helg til alle KG-jentene. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow.. her var det mye glede og optimisme og spore. Herlig!! så deilig at du nyter livet, sommeren, din kjære.. sengekos.. livet er digg, hva? (ifallall når sola skinner)

Ønsker deg en like strålende dag i morgen. Fortsett det harde arbeidet i senga, så skal du se at mirakler skjer (vel egentlig er det jo veldig naturlig da, det bare føles mirakuløst...) hilsen ei som ikke vet hvordan det føles.. men bare tenker seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Time to ovulate :duskedame:

jaja, vi :humpe: som aldri før her, men for å være helt ærlig så har jeg ikke EL-følelsen i kroppen lenger.. Kjente murring og vondt i sidene tidlig i uken som var (mandag - fredag) men i helgen har jeg ikke kjent så mye. Annet enn at jeg hadde et skikkelig press nede i magen på fredag og lørdag kveld (under joggetur).

Uansett blir det sinnssykt spennende å se i ukene som kommer. Har ikke manglet på :humpe: Så om vi ikke lykkes nå så er det ikke det det har manglet på :sjenert:

Ellers så har det vært et vanvittig bra vær i helgen :sol: Det er deilig når man samtidig har langhelg.

Kos dere i siste sol-dagen jenter, så er jeg plutselig tilbake.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste sol-dagen? Skal det ikke komme flere?

Jaja, jeg er så solbrent likevel at det hadde kanskje vært greit med en pause fra sola.

Men det jeg egentlig skulle si var at for meg klaffet det i PP1, så det kan jo veldig godt hende at du er like heldig!! :) Og det ser ut som at innsatsen :humpe: er høyere hos dere :ler: så her er det nok på sin plass med litt optimisme! :sol:

Lykke til!! :duskedame:

Endret av LilleRamona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste sol-dagen? Skal det ikke komme flere?

Jaja, jeg er så solbrent likevel at det hadde kanskje vært greit med en pause fra sola.

Men det jeg egentlig skulle si var at for meg klaffet det i PP1, så det kan jo veldig godt hende at du er like heldig!! :) Og det ser ut som at innsatsen :humpe: er høyere hos dere :ler: så her er det nok på sin plass med litt optimisme! :sol:

Lykke til!! :duskedame:

ikke siste soldag, men siste soldag for "denne gang". Så det var spådd overskyt og regn med ca 10 grader herover de neste 8 dagene.. Har vært superdeilig med :sol: og over 20 grader disse fri-dagene :strix:

Artig å høre fra noen som det klaffet for i pp1. Jeg håper også for min del, men... Er ikke så erfaren på området akkurat.. Følte du noe spes rundt EL sånn symptom-messig? Jeg må innrømme at jeg er så spent på helgen 12-14 juni at jeg får sommerfugler i magen bare ved tanken :flau:

Håper jeg kan "flytte" over til gravid-dagbok om noen uker. Det hadde vært supert :danse:

Stor :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame: for at den lille spermen i skrivende øyeblikk finner egget og sim sala bim: magisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame: for at den lille spermen i skrivende øyeblikk finner egget og sim sala bim: magisk

Vi får krysse fingrene :flau:

Nå blir det noen spennende dager frem til evt testing.. Håper TR holder seg vekk leeenge. Nå vil vi ikke ha besøk av henne på en stund.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heiajente: :heiajente:

Time to ovulate!!

Håper det klaffer for dere på første forsøk..

Her i huset går jeg spent å venter på om tanta kommer i mårra eller ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:heiajente: :heiajente:

Time to ovulate!!

Håper det klaffer for dere på første forsøk..

Her i huset går jeg spent å venter på om tanta kommer i mårra eller ikke :sjenert:

Åh, så spennende :duskedame:

Hvordan føler du deg da? har du TR-følelse eller har du troen på at dere har lyktes? Krysser fingrene for at TR holder seg langt langt unna!

Jeg skal følge spent med :popcorn:

Stor lykke-til :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å lese her . blir spennende neste helg! Jeg merket at jeg var ekstremt trøtt allerede ca 2 dager etter EL.. helt gåen.. sov og sov og sov... og hadde stikninger i bekkenområdet som gikk over til mensmurringer.. som aldri gikk over.... og positiv test 2 dager etter IKM... og brystvortene ble større veldig fort...

Men andre igjen kjenner jo ingenting - så er ikke lett å vite.. veldig individuelt.. det som er at gravidsymtomer er veldig like på menssymptomer... så for meg var det umulig å vite forskjell.... utenom sovinga da.. hehe

MAsse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å lese her . blir spennende neste helg! Jeg merket at jeg var ekstremt trøtt allerede ca 2 dager etter EL.. helt gåen.. sov og sov og sov... og hadde stikninger i bekkenområdet som gikk over til mensmurringer.. som aldri gikk over.... og positiv test 2 dager etter IKM... og brystvortene ble større veldig fort...

Men andre igjen kjenner jo ingenting - så er ikke lett å vite.. veldig individuelt.. det som er at gravidsymtomer er veldig like på menssymptomer... så for meg var det umulig å vite forskjell.... utenom sovinga da.. hehe

MAsse lykke til!

Hei hei :vinke:

Takk for det :)

Jeg kjenner jo som jeg fryktet veldig etter vondter og følelser ellers. :sjenert: Har egentlig ikke vondt noen steder, annet enn at jeg har følt meg litt uggen i magen i hele dag (rumling /småkvalm) og en anelse ømme bryster. Det er nok pga jeg er fryktelig spent, nysgjerrig og har begynt og TENKE veldig mye.. Følte meg bedre etter å ha spist, men igjen... Det er helt sikkert bare at jeg kjenner så mye etter :gjeiper:

Forsøker å finne på noe som får meg over på noe annet, men det er ikke så lett.. Tror det blir 12 laaaange dager, men kan jo kjenne mange symptomer på de dagene så jeg har nok plenty å gjøre :grine:

Ha en fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende :duskedame:

Hvordan føler du deg da? har du TR-følelse eller har du troen på at dere har lyktes? Krysser fingrene for at TR holder seg langt langt unna!

Jeg skal følge spent med :popcorn:

Stor lykke-til :kose:

Isj, det gikk ikke denne gangen heller...

Du får håpe det er du som får joine feb/mars klubben denne gangen ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...