Gå til innhold

Hvor ofte bestiller du mat?


MissStiles

Anbefalte innlegg

Så langt i år har vi hatt take away 2 ganger tror jeg. Den ene gangen var det mat fra Peppes, og den andre gangen var det kinesisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Vi må hente selv, gjør det vel sånn gjennomsnittlig en gang i måneden, sjeldnere i perioder, oftere i andre. Lager stort sett middag fra bunnen med glede, men det er ikke alltid overskuddet er der, og noen ganger frister det med en pizza eller burger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Rundt to ganger i måneden omtrent. Noen ganger mer, andre ganger sjeldnere. Har mange take-away-restauranter i nærheten, og bestiller som oftest enten sushi eller thai/indisk mat. Bestiller sjelden pizza etc. Ren og skjær latskap er stort sett grunnen, med unntak av de gangene jeg rett og slett ikke rekker å lage middag.

Henter alltid selv, får aldri levert mat på døren.

I dette øyeblikk ringer faktisk mannen etter indisk take-away. :fnise:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi bodde i Oslo bestilte vi pizza hver søndag. Her i USA er ikke pizzaene like gode, så de siste par ukene har jeg lagd pizza selv. Vi har en sånn pizzatradisjon på søndager, serru. Men er redd vi kommer til å fortsette med pizza fra Papa Rosa når vi kommer tilbake til Oslo. Det er bedre enn hjemmelaget, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn i gjennomsnitt 1g pr. mnd, noen mnd ingenting andre mnd flere ganger. Men vi får det aldri hjemkjørt, henter selv. Det går på Pizza eller kinamat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har betalt overtidsmat på jobben, så jobber jeg overtid bestiller jeg som regel mat. Skjer vel ca 4 ganger i måneden. Hjemme skjer det aldri, tar jo 45-60 min å få det levert, og så lenge venter jeg kun på mat hvis jeg må! Går jo mye raskere å tine noe fra frysen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte, vi fikser som regel heller noe enkelt hjemme om vi er slitne. Men det hender vi henter en pizza eller får på døra, kanskje 3-4 ganger i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anna_*

Ofte, kanskje 4 ganger i uken (mandag-torsdag). Vi jobber mye overtid, og da er ikke matlaging prioritert i hverdagen. Men vi bestiller aldri på døra, da er det jo bare junkfood å få tak i. Vi ringer inn bestilling på vei hjem fra jobb, og plukker med oss på veien. Ofte går det i sushi, thaimat, vegetarretter og fisk. Det er mange gode restauranter som gjerne lager en liten take away pakke til faste kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

En sjelden gang, 4-5 ganger i året vil jeg tro, bestiller vi pizza. Stort sett ringer vi da og får den levert på døren.

Når jeg tenker tilbake på det siste året så har jeg et par ganger kjøpt med meg ferdig fiskesuppe fra Søstrene Hagelin - fordi den er mye bedre enn den jeg lager selv.

Hvis vi ikke gidder å lage middag så går vi heller ut å spiser. Ikke at vi gjør det så ofte heller, det går litt i perioder. Men kanskje en gang i måneden i snitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Aldri. Og jeg bor faktisk rett ved en pizza/burgerrestaurant. Det frister bare ikke. Går d aså kjappt å lage noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...