Gå til innhold

Hvor ofte bestiller du mat?


MissStiles

Anbefalte innlegg

Tittelen sier seg selv, men det finnes dager hvor man kommer sliten hjem fra jobb eller skole og det siste man orker å tenke på, er å stå på kjøkkenet og lage mat. Eller i helgene fordi man har lyst på noe annet godt eller bare ikke gidder å lage mat. Da er det veldig enkelt å bare ringe og bestille mat.

Hvor ofte gjør du det? Hvor bestiller du mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kremt

Vi kan gjøre dette altfor ofte :s

Sikkert en gang i uka... eller en gang annenhver uke..

Vi hadde nyttårsløfte som vi har i år, å det er å ikke spise take-away mer enn 2 ganger i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

2 ganger i mnd kanskje! Når vi ikke har tid/orker å lage noe selv. Eller hvis vi har lys på kinamat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri gjort, og jeg tenker ikke over muligheten. Jeg er sjelden så sliten at jeg ikke klarer å lage et eller annet raskt på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daimyo

Det skjer så og si aldri, men hvis det skjer blir det vel pizza fra en eller annen sjappe i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi spiser ofte MCDonald'smat eller ferdig-pizza, men da henter vi maten selv.

Kanskje så ofte som én dag i uken. Altfor ofte med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bestiller veldig sjeldent. Skjer som regel når jeg er på ferie, noe som vil si et par ganger i året. Kunne absolutt ha tenkt meg å bestilt oftere, men det koster dessverre altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for mange søndager i året der vi ender opp med å ringe etter mat. Ren latskap som gir oss en herlig "luksusfølelse" der og da, men som smaker dårligere enn hjemmelaget og svir i lommeboken etterpå. Vi gjøre det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skjer ikke.

Nå har vi ingen muligheter for det heller, men selv da vi bodde i byen gjorde vi det aldri. Tenkte ikke over muligheten en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sjelden. Om jeg er for sliten til å lage mat blir det som oftest grandiosa istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en gang i året??

Ikke har vi andre muligheter enn ei burgersjappe, og ikke har vi råd, selv om tilbudet evt. skulle endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fort gjort på en søndag her og. Så kanskje 1-2 ganger i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Av den enkle grunn at det er ingen som kjører ut mat her. Hadde jeg bodd i en by hadde det sikkert blitt en gang eller to i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...