Circe Skrevet 20. mars 2009 #1 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) --- Endret 23. februar 2013 av Circe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 21. mars 2009 #2 Del Skrevet 21. mars 2009 Heihei.. Fortell gjerne litt om deg selv, dine mål, ( det har du jo forsovidt sagt da) og hvordan du skal nå dette...Tror du har satt deg et rimelig høyt mål med å klare å gå ned 5 kg og stramme opp på en måned...Dessverre...(ikke for å knekke drømmen) men det kan fort bli litt jojo slanking dersom du skal klare dette på en måned, for da fyker du fort opp igjen! Men hva vet jeg, kanskje du har en drømmeplan:) Da vil jeg gjerne vite hvordan..hehehehe *snuppis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. mars 2009 #3 Del Skrevet 21. mars 2009 Ikke til sommeren eller bikinisesongen, men russetida faktisk. Den var ny! Men lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg skal selvsagt fortsette å trene og spise rett etter 30.april og, hehe Og jeg har ikke tenkt å slanke meg akkurat, men mer å begynne å trene, og ikke spise så mye usunn mat (spise færre kalorier). Vekt i dag: X5,4 kg Skal veie meg igjen neste lørdag. Trening i dag: - Til sammen 40 min sykling på trimsykkel. 9,5 km. - 3x20 sit-ups - 4x10 skrå sit-ups - 3x10 push-ups på knærne - 3x20 knebøy uten vekter - 3x20 rygghev + uttøying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Altså, det der er trening jeg Har gjort i dag. Trente før frokost. Fordeler ved å trene på morgenen før frokost: - det som forbrennes kommer fra kroppen, ikke fra maten i kroppen (fordi man har ikke noe særlig mat i magen da) - man slipper å tenke på trening resten av dagen - passer bra fordi dusjer etterpå, og egg er godt til frokost (proteiner) Endret 21. mars 2009 av Circe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) -- Endret 21. mars 2009 av Circe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 26. mars 2009 #7 Del Skrevet 26. mars 2009 så circe....Hvordan går det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå